muve swap

muve swap
 
 
 
 
 
Zła nazwa użytkownika lub hasło!
 
  zapamiętaj mnie
 
nie pamiętam hasła Zaloguj Nie mam jeszcze konta
 
 

ZGŁOŚ POST DO MODERACJI

Adres url posta

ANULUJ WYŚLIJ  
 

Forum /

o grach
POWRÓT DO FORUM
 
Temat: "Cywilizacja V - błędny klucz steam"
Odpowiedz w tym wątku
 
 
ZAMKNIJ
 
 
 
 

Cóż, dziękuję za reakcję :) Pozdrawiam :)

url
 
 
 
Odpowiedź na posta kacper.harasim (2012-11-23, 16:32:40)

Oczywiscie, ze rozumiem. Ale jest piatek, mam nadzieje, ze na weekendzie ktos sie tym zajmie... Trochę dziwne, robicie promocje, rozumiem, że rezultaty zaskakują pozytywnie. Szkoda tylko, że nie byliście na nie przyszykowani :)

Wysłaliśmy Panu przed chwilą drugi, mamy nadzieję żę już sprawny, klucz.

Z pozdrowieniami,

Michał Godlewski

Dział Obsługi Klienta muve.pl

url
 
 
 

Oczywiscie, ze rozumiem. Ale jest piatek, mam nadzieje, ze na weekendzie ktos sie tym zajmie... Trochę dziwne, robicie promocje, rozumiem, że rezultaty zaskakują pozytywnie. Szkoda tylko, że nie byliście na nie przyszykowani :)

url
 
 
 
Odpowiedź na posta kacper.harasim (2012-11-22, 15:16:45)

Ja również mam ten sam problem, błędny klucz. Ja jednak nie otrzymałem ŻADNEGO MAILA. Zgłosiłem problem oczywiście.

Pozdrawiam, proszę o rozpatrzenie sprawy ;)

Witam, przepraszam za brak natychmiastowej odpowiedzi, ale z uwagi na bardzo dużą liczbę zamówień oraz mnogość spraw musimy prosić o cierpliwość - na pewno otrzyma Pan odpowiedź wkrótce.

url
 
 
 
Odpowiedź na posta lordelzar (2012-11-22, 10:58:57)

Witam, otzrymałem zużyty kod steam, więc nie jestem w stanie zarejestrować gry. Support nie odpisuje na mejle. Co robić?

Odpisują, odpisują. Na pewno poproszą cie o zrzut ekranu z błędem. Prześlij od razu lub miej pod ręką.

url
 
 
 

Ja również mam ten sam problem, błędny klucz. Ja jednak nie otrzymałem ŻADNEGO MAILA. Zgłosiłem problem oczywiście.

Pozdrawiam, proszę o rozpatrzenie sprawy ;)

url
 
 
 
Odpowiedź na posta lordelzar (2012-11-22, 10:58:57)

Witam, otzrymałem zużyty kod steam, więc nie jestem w stanie zarejestrować gry. Support nie odpisuje na mejle. Co robić?

Witam,

Prosimy o odrobinę cierpliwości - Pańskie zgłoszenie przyjęliśmy wczoraj i od razu przekazaliśmy do właściwej osoby, odpowiedź otrzyma Pan jeszcze dziś.

 

Edit: Koledzy proszą o przekazanie, że poprawny klucz ma Pan już na mailu.

data ostatniej edycji: 2012-11-22, 12:13:21
url
 
 
 

Witam, otzrymałem zużyty kod steam, więc nie jestem w stanie zarejestrować gry. Support nie odpisuje na mejle. Co robić?

url
 
 
 
POWRÓT DO FORUM
 
 
Copyright © 2011 by Cenega Poland Sp. z o.o. All rights reserved.
Kreacja & wdrożenie: agencja interaktywna okinet
anon.
Nick
   

ładowanie
okna chat