muve swap

muve swap
 
 
 
 
 
Zła nazwa użytkownika lub hasło!
 
  zapamiętaj mnie
 
nie pamiętam hasła Zaloguj Nie mam jeszcze konta
 
 

ZGŁOŚ POST DO MODERACJI

Adres url posta

ANULUJ WYŚLIJ  
 

Forum /

o grach
POWRÓT DO FORUM
 
Temat: "Dlaczego MUVE downloader nie pobiera gry?"
Odpowiedz w tym wątku
 
 
ZAMKNIJ
 
 
 
 
Odpowiedź na posta Muve.pl (2012-12-07, 10:30:05)

Ale widzisz tego audiobooka w muve downloader i nie moesy pobra, czy nie pojawił się w ogóle? Drugie pytanie: resetowałeś muve downloader klikając na kółko zębate i "reset" czy po prostu wyłączyłeś i włączyłeś program ponownie?

TAK WIDZE I NIE MOGE POBRAĆ!  TAK RESETOWAŁEM KLIKAJAC NA ZĘBATE KÓŁKO I "R...."!! A podobno nie ma głupich pytań, a jednak :<

 

url
 
 
 
Odpowiedź na posta aureliuszpaszko (2012-12-07, 10:12:08)

Dlaczego nie mogę pobrać audiobook Maji Lidi Kossakowskiej? Może Cenega by wreszcie zrobiła porządek z Muve Downloader, inne serwisy z dystrybucją cyfrową sobie radzą, mowa tu o polskich jak i zagranicznych. A Muve Downloader ciągle ma problemy aż się boje kupować u nich cokolwiek bo nie będę mógł tego pobrać :(. Może Cenega zacznie do sowich klientów wysyłać płyty CD-R DVD-R z zawartością Muve Digital :), albo przyjadę do nich z pendrivem lub dyskiem i nich mi skopiują zawartość mojego konta :). A teraz na poważnie czekam na pomoc w rozwiązaniu problemu z pobraniem audiobook, zaznaczę ze zresetowałem Muve Downloader, również  odinstalowałem i ponownie zainstalowałem ale to nie pomogło.

Ale widzisz tego audiobooka w muve downloader i nie moesy pobra, czy nie pojawił się w ogóle? Drugie pytanie: resetowałeś muve downloader klikając na kółko zębate i "reset" czy po prostu wyłączyłeś i włączyłeś program ponownie?

url
 
 
 

Dlaczego nie mogę pobrać audiobook Maji Lidi Kossakowskiej? Może Cenega by wreszcie zrobiła porządek z Muve Downloader, inne serwisy z dystrybucją cyfrową sobie radzą, mowa tu o polskich jak i zagranicznych. A Muve Downloader ciągle ma problemy aż się boje kupować u nich cokolwiek bo nie będę mógł tego pobrać :(. Może Cenega zacznie do sowich klientów wysyłać płyty CD-R DVD-R z zawartością Muve Digital :), albo przyjadę do nich z pendrivem lub dyskiem i nich mi skopiują zawartość mojego konta :). A teraz na poważnie czekam na pomoc w rozwiązaniu problemu z pobraniem audiobook, zaznaczę ze zresetowałem Muve Downloader, również  odinstalowałem i ponownie zainstalowałem ale to nie pomogło.

url
 
 
 
Odpowiedź na posta teken123 (2012-12-06, 15:55:10)

Jak tam z tymi moimi płytami do Maxa P. ? Bo na maila nikt nie odpisuje, a nic nie dostałem jeszcze.

Musieliśmy przygotować płyty, co potrwało chwilę. Jutro nadamy je Panu.

url
 
 
 

Jak tam z tymi moimi płytami do Maxa P. ? Bo na maila nikt nie odpisuje, a nic nie dostałem jeszcze.

url
 
 
 
Odpowiedź na posta teken123 (2012-12-03, 19:01:24)

Wysłalem odp na adres serwis@cenega.com.

jeżeli to nie problem, proszę o odpowiedź na ten sam adres, z którego dostał Pan maila - pawel.goljanek@muve.pl, przyspieszy to odpowiedź.

url
 
 
 
Odpowiedź na posta Muve.pl (2012-12-03, 16:57:42)

Panie Filipie - poprosiłem dział IT o priorytetowe potraktowanie Pańskiego zgłoszenia. Download ograniczony do połowy przepustowości łącza jest bardzo nietypowym zgłoszeniem, stąd dłuższy czas potrzebny na znalezienie problemu, ale zapewniam że działamy.

 

Edit: przesłałem Panu maila z kilkoma pytaniami od IT, proszę uprzejmie o odpowiedź.

 

Edit 2: wpadliśmy na pewne banalne rozwiązanie problemu - szczegóły za momencik wysyłam mailem. :)

Wysłalem odp na adres serwis@cenega.com.

url
 
 
 
Odpowiedź na posta teken123 (2012-12-03, 15:46:47)

Dla mnie rozwiązanie problemu to możliwość ściągania downloaderem z pełną, stałą prędkością, Co w tym momencie nie jest możliwe.

Rozpakowuję grę kolejny raz i błąd jest na każdym parcie, nie mam ochoty ściągać tego znowu, żeby zobaczyć czy będzie działać, jakoś przemęczę ten downloader z prędkością 120 kB/s, kupuję AC 3, to jakoś mi to się ściągnie jak będę grał w co innego, ale póki downloader nie będzie u mnie ściągał z pełną prędkością, to na pewno nie zainwestuję już w digital, jesli będzie to wersja z muve downloadera (a nie steam np).

Panie Filipie - poprosiłem dział IT o priorytetowe potraktowanie Pańskiego zgłoszenia. Download ograniczony do połowy przepustowości łącza jest bardzo nietypowym zgłoszeniem, stąd dłuższy czas potrzebny na znalezienie problemu, ale zapewniam że działamy.

 

Edit: przesłałem Panu maila z kilkoma pytaniami od IT, proszę uprzejmie o odpowiedź.

 

Edit 2: wpadliśmy na pewne banalne rozwiązanie problemu - szczegóły za momencik wysyłam mailem. :)

data ostatniej edycji: 2012-12-03, 17:16:01
url
 
 
 
Odpowiedź na posta Muve.pl (2012-12-03, 13:20:20)

Ściągnąłem rzeczone pliki u siebie z tego samego źródła, rozpakowały się bez najmniejszego problemu, zatem po stronie Pańskiego komputera i/lub łacza musi występować jakiś błąd techniczny. Proszę spróbować uruchomić pobieranie ponownie.

Dla mnie rozwiązanie problemu to możliwość ściągania downloaderem z pełną, stałą prędkością, Co w tym momencie nie jest możliwe.

Rozpakowuję grę kolejny raz i błąd jest na każdym parcie, nie mam ochoty ściągać tego znowu, żeby zobaczyć czy będzie działać, jakoś przemęczę ten downloader z prędkością 120 kB/s, kupuję AC 3, to jakoś mi to się ściągnie jak będę grał w co innego, ale póki downloader nie będzie u mnie ściągał z pełną prędkością, to na pewno nie zainwestuję już w digital, jesli będzie to wersja z muve downloadera (a nie steam np).

url
 
 
 
Odpowiedź na posta Muve.pl (2012-12-03, 09:12:18)

Panie Filipie - sprawdzam teraz pliki u siebie, co potrwa jeszcze około 2h. Na pewno nie zostawimy sprawy nierozwiązanej.

Ściągnąłem rzeczone pliki u siebie z tego samego źródła, rozpakowały się bez najmniejszego problemu, zatem po stronie Pańskiego komputera i/lub łacza musi występować jakiś błąd techniczny. Proszę spróbować uruchomić pobieranie ponownie.

url
 
 
 
Odpowiedź na posta teken123 (2012-12-02, 16:27:46)

całość ściągana była przy pomocy FlashGet'a, a błędy crc były chyba przy 10 patrach :P

Edit:

wszystko na takie same rozmiary.

Eh, trza bedzie załatwić jakiegoś pirata i grać na swoim kluczu, innego rozwiązania nie widzę.

Panie Filipie - sprawdzam teraz pliki u siebie, co potrwa jeszcze około 2h. Na pewno nie zostawimy sprawy nierozwiązanej.

url
 
 
 
Odpowiedź na posta Muve.pl (2012-12-02, 15:41:13)

Zatem któryś z partów się nie ściągnął do końca. Proszę sprawdzić ich rozmiary, jeżeli któryś jest inny od pozostałych należy pobrać go ponownie. Przy okazji - zamiast przez przeglądarkę (narażoną np. na spadki transferu z winy dostawcy internetu) kilkadziesiąt dużych paczek lepiej jest ściągać wyspecjalizowanym programem, np. JDownloader, który przyspiesza pobieranie i zapobiega błędom plików.

całość ściągana była przy pomocy FlashGet'a, a błędy crc były chyba przy 10 patrach :P

Edit:

wszystko na takie same rozmiary.

Eh, trza bedzie załatwić jakiegoś pirata i grać na swoim kluczu, innego rozwiązania nie widzę.

data ostatniej edycji: 2012-12-02, 16:29:11
url
 
 
 
Odpowiedź na posta teken123 (2012-12-02, 13:10:13)

Rozwiązanie do za przeproszeniem do dupy.

3 dni ściągania.

Błędy crc przy wypakowywaniu.

Bledy przy intalacji.

Nie da się odpalić gry.

Zatem któryś z partów się nie ściągnął do końca. Proszę sprawdzić ich rozmiary, jeżeli któryś jest inny od pozostałych należy pobrać go ponownie. Przy okazji - zamiast przez przeglądarkę (narażoną np. na spadki transferu z winy dostawcy internetu) kilkadziesiąt dużych paczek lepiej jest ściągać wyspecjalizowanym programem, np. JDownloader, który przyspiesza pobieranie i zapobiega błędom plików.

data ostatniej edycji: 2012-12-02, 15:44:36
url
 
 
 
Odpowiedź na posta Muve.pl (2012-11-29, 17:41:53)

Witam,

w tym momencie ma Pan już odpowiedź na mailu zarówno od sklepu (z rozwiązaniem problemu), jak i z Kompanii (z kodami rejestracyjnymi).

Rozwiązanie do za przeproszeniem do dupy.

3 dni ściągania.

Błędy crc przy wypakowywaniu.

Bledy przy intalacji.

Nie da się odpalić gry.

url
 
 
 
Odpowiedź na posta jack1111 (2012-12-01, 03:16:10)

31 paźdiernika zamówiłem i zapłaciłem za wersję DIGITAL AC3 Delux.

 

23 listopada dowiedziałem się, że z przyczyn "niezależnych" było opóźnienie i że MUVE proponuje rekompenstę.

 

Jako "rekompensatę" zdecydowałem się na kolejną grę.

 

26 listopada dostałem "kod" i zamówiłem w MUVE grę "rekompensującą" ;)

 

JUŻ 27 listopada ( PO 4 DNIACH ) udało się pobrać AC3. SUKCES !!!

 

Po wymianie e-mail - 28 listopada PODAŁEM sklepowi MUVE numer zamówienia gry "rekompensującej", którą w TYM SKLEPIE zamówiłem :)

 

JUŻ 29 listopada otrzymałem e-mail, że zamówienie na grę "rekompensującą" zostało potwierdzone. KOLEJNY SUKCES, tym razem po 3 DNIACH.

 

Również 29 listopada dostałem e-mail, że MUVE sprzedało mi NIE TEN PRODUKT za który zapłaciłem !!! NIE TAKA WERSJA GRY.

 

Od wczoraj NIE MOGĘ poprzez MUVE Downloadera ( 0,0 kB/s ) pobrać oferowanych gadżetów do AC3.

 

DLC do gry ze strony UBISOFT poszły w kilka sekund !!!

 

TYDZIEŃ na otrzymanie przez internet WŁAŚCIWEJ gry za którą zapłaciłem to ... trochę za dużo.

 

O realizacji "rekompensaty" szkoda mówić ... płyta jest chyba jeszcze w fabryce.

 

Nie dziwią mnie oceny MUVE w sieci ...

Witam,

chciałbym wyjaśnić kilka spraw związanych z Pańskim zamówieniem:

- W wyniku błędu wydawcy gry Assassin's Creed otrzymaliśmy do wersji Deluxe błędny master, pochodzący z edycji zwykłej, o czym dowiedzieliśmy się w momencie uruchomienia gry i niezwłocznie przekazaliśmy wszystkim nabywcom odpowiednie informacje mailowo.

Mimo że naszej winy w tym nie było, postanowiliśmy na własną rękę zrekompensować Klientom kłopot, oferując darmową grę, Pan jak widzę wybrał Dawnguard. Jako że oferowanie darmowych gier z uwagi na problemy zewnętrznej firmy jest dość nietypowym rozwiązaniem, potrzebowaliśmy grę ściągnąć z magazynu sprzedażowego oraz odpowiednio zaksięgować, co niestety chwilę trwało. Osobiście dopilnuję, by rzeczona gra została Panu na nasz koszt nadana w poniedziałek, by już we wtorek mógł Pan ją odebrać od kuriera.

- z uwagi na gwałtowny wzrost zainteresowania ofertą muve digital przez Klientów, odczuliście Państwo chwilowe problemy z transferem, wprowadziliśmy środki zaradcze - trzykrotnie zwiększyliśmy przepustowość łącz oraz wydajność serwerów, a także udostępniliśmy do pobrania nowy program muve downloader, który ograniczał upload (muve digital opiera się na protokole torrent), przez co nie "wysycał" łącza i umożliwił pobieranie z maksymalną prędkością.

Jeżeli nie ma Pan jeszcze pobranej nowej wersji programu, prosimy ściągnąć ją z muve.pl/pages/download.

Na ewentualny problem z oczekiwaniem w kolejce do pobrania radą jest kliknięcie ikony kółka zębatego i "reset" downloadera.

 

Na koniec zaznaczę, że bardzo nam przykro, że na jedno Pańskie zamówienie złożyło się kilka komplikacji. Pozwolę sobie odezwać się do Pana mailowo, aby zaproponować pewne rozwiązanie, które pozwoli Panu nabrać przekonania, że opinie o sklepie sprzed roku czy dwóch są kompletnie nieaktualne oraz że warto wyrobić sobie o nas własną, pozytywną opinię. :)

Pozdrawiam serdecznie,

Paweł Goljanek

muve.pl

 

PS Jak zapewne Pan zauważył, ostatnimi czasy muve.pl rozwija się bardzo szybko - przesyłki w Darmodostawie dostarczamy gratis, dzięki staraniom Kompanii Graczy mamy zniżki dochodzące do -50%, prowadzimy portal darmowej wymiany muve swap, przez zdecydowaną większość dnia jesteśmy do Państwa dyspozycji na forum i Facebooku, gdzie dodatkowo organizujemy szereg konkursów, wreszcie mamy muve digital z topowymi grami i stale rozwijanym katalogiem (wczoraj np. dodaliśmy do katalogu Capcom) w polskich cenach oraz ze znacznymi promocjami, takimi jak choćby słynny Max Payne 3 za 24,99zł... a to wszystko zaledwie początek. :)

url
 
 
 

31 paźdiernika zamówiłem i zapłaciłem za wersję DIGITAL AC3 Delux.

 

23 listopada dowiedziałem się, że z przyczyn "niezależnych" było opóźnienie i że MUVE proponuje rekompenstę.

 

Jako "rekompensatę" zdecydowałem się na kolejną grę.

 

26 listopada dostałem "kod" i zamówiłem w MUVE grę "rekompensującą" ;)

 

JUŻ 27 listopada ( PO 4 DNIACH ) udało się pobrać AC3. SUKCES !!!

 

Po wymianie e-mail - 28 listopada PODAŁEM sklepowi MUVE numer zamówienia gry "rekompensującej", którą w TYM SKLEPIE zamówiłem :)

 

JUŻ 29 listopada otrzymałem e-mail, że zamówienie na grę "rekompensującą" zostało potwierdzone. KOLEJNY SUKCES, tym razem po 3 DNIACH.

 

Również 29 listopada dostałem e-mail, że MUVE sprzedało mi NIE TEN PRODUKT za który zapłaciłem !!! NIE TAKA WERSJA GRY.

 

Od wczoraj NIE MOGĘ poprzez MUVE Downloadera ( 0,0 kB/s ) pobrać oferowanych gadżetów do AC3.

 

DLC do gry ze strony UBISOFT poszły w kilka sekund !!!

 

TYDZIEŃ na otrzymanie przez internet WŁAŚCIWEJ gry za którą zapłaciłem to ... trochę za dużo.

 

O realizacji "rekompensaty" szkoda mówić ... płyta jest chyba jeszcze w fabryce.

 

Nie dziwią mnie oceny MUVE w sieci ...

url
 
 
 
Odpowiedź na posta teken123 (2012-11-29, 16:06:40)

nadal nic nie dostałem :P

I nadal lipa z pobieraniem, max 120 i skacze, zostawiłem dziś kompa na 9h i ściągnęło się jakieś 8%

Witam,

w tym momencie ma Pan już odpowiedź na mailu zarówno od sklepu (z rozwiązaniem problemu), jak i z Kompanii (z kodami rejestracyjnymi).

url
 
 
 
Odpowiedź na posta Muve.pl (2012-11-26, 22:58:08)

Super. Jutro rano powinienem uporać się z ostatnimi mailami.

nadal nic nie dostałem :P

I nadal lipa z pobieraniem, max 120 i skacze, zostawiłem dziś kompa na 9h i ściągnęło się jakieś 8%

data ostatniej edycji: 2012-11-29, 16:08:36
url
 
 
 
Odpowiedź na posta teken123 (2012-11-28, 15:36:51)

Nadal lipa.

Jak siedziałem na kompie to prędkośc nie skakała, o 3 się przebudziłem i zobaczyłem 1 kB/s, więc to wyłączyłem.

przed

 

http://swap.muve.pl/uploads/collection/20121128153156-ea86e_50b62080e6232.jpg

 

po

 

http://swap.muve.pl/uploads/collection/20121128153156-ea86e_50b6209353e64.jpg

 

Teraz prędkość nie skacze tak jak w ostatnich dniach (uspokoiło się dopiero wczoraj wieczorem), ale to nadal te marne 100 - 120 kB/s, a w moim przypadku powinno być 2x więcej, a w nocy 4x więcej.

Witam,

proszę podesłać na pawel.goljanek@muve.pl raport dxdiag (instrukcja na www.cenega.pl/pomoc-techniczna), numer IP oraz nazwę dostawcy internetu, zaznaczając, że chodzi o Pana - teken123.

url
 
 
 
Odpowiedź na posta Muve.pl (2012-11-27, 23:31:02)

Zatem jutro rano, jeżeli to możliwe, prosimy o podanie informacji, jak wygląda sprawa. Gdyby problem się utrzymywał, będziemy dalej walczyć.

Nadal lipa.

Jak siedziałem na kompie to prędkośc nie skakała, o 3 się przebudziłem i zobaczyłem 1 kB/s, więc to wyłączyłem.

przed

 

http://swap.muve.pl/uploads/collection/20121128153156-ea86e_50b62080e6232.jpg

 

po

 

http://swap.muve.pl/uploads/collection/20121128153156-ea86e_50b6209353e64.jpg

 

Teraz prędkość nie skacze tak jak w ostatnich dniach (uspokoiło się dopiero wczoraj wieczorem), ale to nadal te marne 100 - 120 kB/s, a w moim przypadku powinno być 2x więcej, a w nocy 4x więcej.

url
 
 
 
POWRÓT DO FORUM
 
 
Copyright © 2011 by Cenega Poland Sp. z o.o. All rights reserved.
Kreacja & wdrożenie: agencja interaktywna okinet
anon.
Nick
   

ładowanie
okna chat