muve swap

muve swap
 
 
 
 
 
Zła nazwa użytkownika lub hasło!
 
  zapamiętaj mnie
 
nie pamiętam hasła Zaloguj Nie mam jeszcze konta
 
 

ZGŁOŚ POST DO MODERACJI

Adres url posta

ANULUJ WYŚLIJ  
 

Forum /

na każdy temat
POWRÓT DO FORUM
 
Temat: "Napisz do mnie.."
Odpowiedz w tym wątku
 
 
ZAMKNIJ
 
 
 
 

Czasami wersje digital przechodzą w boxy po jakimś czasie. Czy będzie tak może z I Am Alive ? Albo czy wydane będzie chociaż jakieś spolszczenie do tej gry ?

 

url
 
 
 
Odpowiedź na posta R3D_D3VIL (2012-12-08, 00:55:28)

Witam, chciałbym się zapytać, czy Tomb Raider Anniversary i Underworld mogą być przypisane pod Steam? I czy ogólnie gry z muve mają taką możliwość?

To zależy - gry z muve digital mają na karcie produktu podany DRM, czyli sposób zabezpieczenia gry. Niektóre mają Steam i jeżeli jest to zaznaczone, grę można przypisać do Steam. Są też tytuły zabezpieczone w inny sposób (np. Game Shield dla gier Rockstar) i je ściąga się przez muve downloader, bo nie mają nic wspólnego z platformą Steam.

url
 
 
 

Witam, chciałbym się zapytać, czy Tomb Raider Anniversary i Underworld mogą być przypisane pod Steam? I czy ogólnie gry z muve mają taką możliwość?

url
 
 
 
Odpowiedź na posta teken123 (2012-11-29, 18:18:28)
W związku z Punktomigracją, Kompania Graczy nieźle opustoszała. Szykujecie jakieś uzupełnienie ?

Tak - jutro pojawią się koszulki Dziedzica Pruskiego i konkurs z Batmanem, a już niedługo powitamy nowego, dużego partnera, który znacząco wzbogaci katalog nagród. :)

data ostatniej edycji: 2012-11-29, 22:16:48
url
 
 
 
W związku z Punktomigracją, Kompania Graczy nieźle opustoszała. Szykujecie jakieś uzupełnienie ?
url
 
 
 
Odpowiedź na posta jwicinski (2012-11-27, 16:27:49)

juz ponad tydzień czekam na kod do pierwszej rejestracji gry konsolowej (+zniżka); wysłałem zeskanowaną fakturę chyba ze cztery razy do tego raz maila przez formularz na stronie; zero odpowiedzi. uprzejmie proszę o reakcję.

Witam, w ostatnich dniach Kompania Graczy pracowała na zwolnionych obrotach z uwagi na problemy techniczne z Outlookiem, przychodzące ciągle maile z Punktomigracji oraz nieprzewidziany urlop z przyczyn losowych, ale już działamy pełną parą i jeszcze dziś otrzyma Pan swój kod. Przepraszamy za kłopot.

url
 
 
 

juz ponad tydzień czekam na kod do pierwszej rejestracji gry konsolowej (+zniżka); wysłałem zeskanowaną fakturę chyba ze cztery razy do tego raz maila przez formularz na stronie; zero odpowiedzi. uprzejmie proszę o reakcję.

url
 
 
 
Odpowiedź na posta wroo_muve.pl (2012-11-20, 14:31:03)

Witam, 

 

otrzymaliśmy od Pana maila w dniu wczorajszym i w dniu dzisiejszym będzie kontaktował się z Panem nasz pracownik, aby ustalić kilka szczegółów na temat tego zamówienia. Postaramy się aby sprawa została jak najszybciej rozwiązana.

 

Pozdrawiam

Miło mi potwierdzić, że problem został tym razem rozwiązany bardzo szybko. Najwyraźniej Muve.pl to rzeczywiście nowa jakość. Dziękuję.

url
 
 
 
Odpowiedź na posta lukaszgr (2012-11-19, 15:32:41)

Witam

 

Skoro mamy teraz piękny i chyba sprawnie działający sklep Muve to czy jest wreszcie szansa, że otrzymam zwrot za niezrealizowane zamówienie? W zeszłym miesiącu minęły 4 lata odkąd zamówienie złożyłem i zapłaciłem za nie ponad 100zł. Gier nigdy nie otrzymałem, odpowiedzi ze sklepu Cenegi też nie.

Witam, 

 

otrzymaliśmy od Pana maila w dniu wczorajszym i w dniu dzisiejszym będzie kontaktował się z Panem nasz pracownik, aby ustalić kilka szczegółów na temat tego zamówienia. Postaramy się aby sprawa została jak najszybciej rozwiązana.

 

Pozdrawiam

url
 
 
 

Witam

 

Skoro mamy teraz piękny i chyba sprawnie działający sklep Muve to czy jest wreszcie szansa, że otrzymam zwrot za niezrealizowane zamówienie? W zeszłym miesiącu minęły 4 lata odkąd zamówienie złożyłem i zapłaciłem za nie ponad 100zł. Gier nigdy nie otrzymałem, odpowiedzi ze sklepu Cenegi też nie.

url
 
 
 
Odpowiedź na posta Kubacreed (2012-11-13, 15:41:16)

ja mam problem z forum.muve.pl jak chce z kims pisac na czace albo przeladuj strone gdzy nie jestes zalogowany lub nie mozna otworzyc  okna konwersacji

faktycznie Kuba, dzieki za info, zglaszamy informatykom

Gra to życie, życie to gra!

 

 

url
 
 
 

ja mam problem z forum.muve.pl jak chce z kims pisac na czace albo przeladuj strone gdzy nie jestes zalogowany lub nie mozna otworzyc  okna konwersacji

url
 
 
 
Odpowiedź na posta igor8472 (2012-11-09, 08:57:00)

Sugestia odnośnie swap-a. Możeby zmienić w formularzach wystawiania opcje online passów z 'klucz aktywny/nieaktywny' na 'wykorzystany/niewykorzystany' bo takie do końca jasne to nie jest, miałem już od kupujących pytania na ten temat mi że opcja jak byk na stronie gry jest.

słuszna sugestia, zrobimy tak, dzięki

Gra to życie, życie to gra!

 

 

url
 
 
 

Sugestia odnośnie swap-a. Możeby zmienić w formularzach wystawiania opcje online passów z 'klucz aktywny/nieaktywny' na 'wykorzystany/niewykorzystany' bo takie do końca jasne to nie jest, miałem już od kupujących pytania na ten temat mi że opcja jak byk na stronie gry jest.

url
 
 
 
Odpowiedź na posta michaelos91 (2012-10-31, 20:13:40)

Witam,

 

Kupiłem u was pierwszy raz grę i jestem zadowolony bardzo z zakupu :), zero opóźnień, podoba mi się też darmowa wysyłka ale mam jedną małą proźbę gdy piszecie e-maila do klienta to proszę większą czcionką pisać..., bo ja jaki dostałem e-mail to starszy klient lub krótko wzroczny klient mógłby nie wiedzieć o co come on..., dowodem jest screen który dołączyłem jako załącznik, ja nie miałem problemu z odczytaniem go ale musiałem się trochę wysilić by przeczytać ten e-mail xD.

Witam,

dziękujemy za uznanie i zapraszamy ponownie!

Co do rozmiaru czcionki, przekażę sugestię kolegom z Centrum Obsługi Klienta, natomiast niezależnie od tego podaję przydatny i szybki sposób na powiększenie treści na monitorze - należy trzymając przycisk ctrl przesunąć rolkę myszki do góry plub nacisnąć na klawiaturze klawisz + (plus). Jest to rozwiązanie doraźne, działające w większości przeglądarek i systemów.

data ostatniej edycji: 2012-11-01, 20:52:49
url
 
 
 

Witam,

 

Kupiłem u was pierwszy raz grę i jestem zadowolony bardzo z zakupu :), zero opóźnień, podoba mi się też darmowa wysyłka ale mam jedną małą proźbę gdy piszecie e-maila do klienta to proszę większą czcionką pisać..., bo ja jaki dostałem e-mail to starszy klient lub krótko wzroczny klient mógłby nie wiedzieć o co come on..., dowodem jest screen który dołączyłem jako załącznik, ja nie miałem problemu z odczytaniem go ale musiałem się trochę wysilić by przeczytać ten e-mail xD.

 
url
 
 
 
Odpowiedź na posta j.stoszek (2012-10-29, 19:23:02)

Jakoś nie da się przesłać tapety niezależnie od wielkości - pojawia się, gdy klikam załącznik/spinacz, mały punkcik niebieski (postępu) i dalej ani rusz? Gdy pierwszy raz zamieszczałem tapety pojawił się po kliknięciu załącznika mały obrazek w poście - teraz nic z tego. Nie wiem co to znaczy cyt.; "upload masz niski?". Spróbuj czy Ty potrafisz przesłać ilustrację/załącznik?

 

A szkoda że nie wychodzi z tapetami bo od czasu do czasu mam różne cuda tapetowe z Chin Ludowych i Rosji.:)

Lineage 2. Poszło bez problemu :) Bardzo ważne jest by sprawdzić czy programy typu ADBLOCK , NOSCRIPT nie blokowały strony

 
url
 
 
 
Odpowiedź na posta elwis.molo (2012-10-22, 18:07:14)

Może plik ma za dużą pojemnosć, a upload masz niski ?

Jakoś nie da się przesłać tapety niezależnie od wielkości - pojawia się, gdy klikam załącznik/spinacz, mały punkcik niebieski (postępu) i dalej ani rusz? Gdy pierwszy raz zamieszczałem tapety pojawił się po kliknięciu załącznika mały obrazek w poście - teraz nic z tego. Nie wiem co to znaczy cyt.; "upload masz niski?". Spróbuj czy Ty potrafisz przesłać ilustrację/załącznik?

 

A szkoda że nie wychodzi z tapetami bo od czasu do czasu mam różne cuda tapetowe z Chin Ludowych i Rosji.:)

url
 
 
 
Odpowiedź na posta piotrvs (2012-10-29, 11:52:30)

Temat zdaje się odpowiedni, bo chciałbym poruszyć problem braku dostępności wielu gier, przy czym nie chodzi mi o jakieś niszowe, tylko tytuły typu TES V: Skyrim (PC), GTA 4 i ogólnie można by powiedzieć, że gry innych dystrybutorów (np. z Extra Klasyki tylko 6 tytułów, gdzie w innych slepach jest ich kilkadziesiąt). Dziwi zwłaszcza brak Skyrima - przecież Cenega jest oficjalnym polskim dystrybutorem, a nie ma go w swoim sklepie (zresztą w innych sklepach też często jest niedostępny).

 

Jeśli chcecie być poważnym, dużym sklepem, to wybór gier musi być większy. Inaczej sami na tym tracicie, np. ja przy okazji zamawiania Dishonored, zrobiwszy już użytek z kodu rabatowego, chętnie dorzuciłbym przy okazji do koszyka kilka innych gier, dla których specjalnie nie składałbym zamówienia, ale "przy okazji", mając już i tak zniżkę, czemu nie. A tu niestety, nie ułatwiacie mi okazji do dania Wam zarobić ;) W każdym razie mam nadzieję, że jeszcze się poprawicie, przynajmniej pod względem ilości towaru, czego Wam oczywiście życzę, bo byłoby to z pożytkiem i dla Was i klientów. Pozdrawiam.

Dzieujemy za wszystkie uwagi. Skyrim w naszym magazynie powinien pojawić sie wkrótce a Grand theft auto jest dostepnę a już wkrótce pojawi się także w nowej niższej cenie w premium games:

 

http://sklep.muve.pl/pc/akcja/npg-grand-theft-auto-iv-pc/6256

 

pozdrawiam,

Adam Wróblewski

 

url
 
 
 

Temat zdaje się odpowiedni, bo chciałbym poruszyć problem braku dostępności wielu gier, przy czym nie chodzi mi o jakieś niszowe, tylko tytuły typu TES V: Skyrim (PC), GTA 4 i ogólnie można by powiedzieć, że gry innych dystrybutorów (np. z Extra Klasyki tylko 6 tytułów, gdzie w innych slepach jest ich kilkadziesiąt). Dziwi zwłaszcza brak Skyrima - przecież Cenega jest oficjalnym polskim dystrybutorem, a nie ma go w swoim sklepie (zresztą w innych sklepach też często jest niedostępny).

 

Jeśli chcecie być poważnym, dużym sklepem, to wybór gier musi być większy. Inaczej sami na tym tracicie, np. ja przy okazji zamawiania Dishonored, zrobiwszy już użytek z kodu rabatowego, chętnie dorzuciłbym przy okazji do koszyka kilka innych gier, dla których specjalnie nie składałbym zamówienia, ale "przy okazji", mając już i tak zniżkę, czemu nie. A tu niestety, nie ułatwiacie mi okazji do dania Wam zarobić ;) W każdym razie mam nadzieję, że jeszcze się poprawicie, przynajmniej pod względem ilości towaru, czego Wam oczywiście życzę, bo byłoby to z pożytkiem i dla Was i klientów. Pozdrawiam.

url
 
 
 
POWRÓT DO FORUM
 
 
Copyright © 2011 by Cenega Poland Sp. z o.o. All rights reserved.
Kreacja & wdrożenie: agencja interaktywna okinet
anon.
Nick
   

ładowanie
okna chat