muve swap

muve swap
 
 
 
 
 
Zła nazwa użytkownika lub hasło!
 
  zapamiętaj mnie
 
nie pamiętam hasła Zaloguj Nie mam jeszcze konta
 
 

ZGŁOŚ POST DO MODERACJI

Adres url posta

ANULUJ WYŚLIJ  
 

Forum /

o grach
POWRÓT DO FORUM
 
Temat: "Problemy techniczne w muve.pl"
Odpowiedz w tym wątku
 
 
ZAMKNIJ
 
  1 ... 1 2 3 4 ... 4  
 
 
 
 

Dzień dobry - proszę kontaktować się z adresem pomoc@muve.pl. Poradzimy! :)

url
 
 
 

Witam mam problem z zakupem produktu. Przy jego zakupie, już przy ostatnim wciśnięciu zamów wyskakuje "Error500" . Pomożę ktoś ?

url
 
 
 

problem rozwiązany.dziękuję i pozdrawiam.

url
 
 
 
Odpowiedź na posta emes511 (2013-03-14, 20:48:52)

mam problem podczas próby swapu. tzn gdy chcę wysłać ofertę za każdym razem mam weryfikować dane teleadresowe i piszą coś o alternatywnym loginie i mailu. zupełnie dla mnie bez sensu. o co chodzi
???

Wygląda na to ze problem rozwiązany. Proszę w razie czego przeładować strone swap jak Pan ją odpali CTRL + R

Proszę dać znać czy jest OK

Gra to życie, życie to gra!

 

 

url
 
 
 
Odpowiedź na posta emes511 (2013-03-14, 20:48:52)

mam problem podczas próby swapu. tzn gdy chcę wysłać ofertę za każdym razem mam weryfikować dane teleadresowe i piszą coś o alternatywnym loginie i mailu. zupełnie dla mnie bez sensu. o co chodzi
???

Bardzo prosimy o podesłanie printscreenu z tym komunikatem na maila emil.ronda@muve.pl

Czyli rozumiem ze Pan potwierdza/akceptuje dane i mimo wszystko ten komunikat dalej sie wyswietla za kazdym razem?

 

Gra to życie, życie to gra!

 

 

url
 
 
 
Odpowiedź na posta emes511 (2013-03-14, 20:48:52)

mam problem podczas próby swapu. tzn gdy chcę wysłać ofertę za każdym razem mam weryfikować dane teleadresowe i piszą coś o alternatywnym loginie i mailu. zupełnie dla mnie bez sensu. o co chodzi
???

Witam,

przyjrzymy się jutro problemowi, dziękujemy za zgłoszenie.

url
 
 
 

mam problem podczas próby swapu. tzn gdy chcę wysłać ofertę za każdym razem mam weryfikować dane teleadresowe i piszą coś o alternatywnym loginie i mailu. zupełnie dla mnie bez sensu. o co chodzi
???

url
 
 
 
Odpowiedź na posta a.j.wisniewscy (2012-11-06, 22:36:04)

Mam techniczny problem - w swoim profilu nie mogę zmienić adresu email. Jakies sugestie ?

J

Witamy serdecznie,

 

 

Prosimy o przesłanie adresu email na jaki chce Pan zamienić na adres pomoc@muve.pl i wtedy dokonamy modyfikacji.

 

 

Z pozdrowieniami,

Dział Obsługi Klienta muve.pl

data ostatniej edycji: 2012-11-07, 10:02:27

Z pozdrowieniami,

Michał Godlewski

Dział Obsługi Klienta muve.pl

url
 
 
 

Mam techniczny problem - w swoim profilu nie mogę zmienić adresu email. Jakies sugestie ?

J

url
 
 
 
Odpowiedź na posta piotrvs (2012-11-05, 12:23:36)

Dziękuję, teraz działa już prawidłowo. Mam jednak jeszcze pytanie: co z moim zamówieniem nr 540643623 - składane tydzień temu we wtorek, w środę opłacone, a nie dość że jeszcze go nie ma, to nawet nie zmienił się jego status.

Witamy serdecznie,

 

 

Data potwierdzenia zamówienia (zaksięgowania wpłaty przez Payu na naszym koncie): 2012-11-05 13:36:23

Data zakończenia zamówienia: 2012-11-05 14:41:24

- tego dnia przesyłka została również przekazana kurierowi. Dzisiaj (6.11.) wg. informacjii z listu przewozowego kurier powinien dostarzczyć przesyłkę pod wskazany w formularzu zamówienia adres.

 

ps. przypominamy że czas ksiegowania wpłat przez Payu uzależniony jest od banku z jakiego Pan korzysta oraz terminu w którym został zrealizowany przelew.

 

Pozdrawiamy,

muve.pl

data ostatniej edycji: 2012-11-06, 14:55:30

Z pozdrowieniami,

Michał Godlewski

Dział Obsługi Klienta muve.pl

url
 
 
 
Odpowiedź na posta piotrvs (2012-11-05, 12:23:36)

Dziękuję, teraz działa już prawidłowo. Mam jednak jeszcze pytanie: co z moim zamówieniem nr 540643623 - składane tydzień temu we wtorek, w środę opłacone, a nie dość że jeszcze go nie ma, to nawet nie zmienił się jego status.

Witam,

musiało nastąpić jakieś nieporozumienie, gdyż to zamówienie zostało złożone dziś...

url
 
 
 
Odpowiedź na posta Muve.pl (2012-11-04, 17:47:09)

Dokonaliśmy małej zmiany w systemie, więc usuń proszę gry z koszyka, dodaj je ponownie i użyj zniżki - powinno już naliczać ją prawidłowo.

Dziękuję, teraz działa już prawidłowo. Mam jednak jeszcze pytanie: co z moim zamówieniem nr 540643623 - składane tydzień temu we wtorek, w środę opłacone, a nie dość że jeszcze go nie ma, to nawet nie zmienił się jego status.

url
 
 
 
Odpowiedź na posta piotrvs (2012-11-03, 16:59:39)

Witam, 

składając zamówienie odkryłem, że występuje problem z prawidłowym obliczaniem przez sklep ceny gier przy wykorzystaniu zniżki -40%. Chodzi tu o grę Street Fighter IV, która kosztuje obecnie 9.99 zł (bez mojej zniżki, obniżka sklepu z 40 zł: http://sklep.muve.pl/pc/bijatyki/street-fighter-iv-pc-pl/288 ). Mam w koszyku już dwie gry i kiedy użyję kodu zniżka dla nich oblicza się prawidłowo, natomiast jeśli dodam SFIV i dopiero wtedy wykorzystam kod, to obejmuje on również jego, w rezultacie czego zamiast 9.99 wycenia go na 24 zł. Czy da się więc dodać go do koszyka tak żeby kosztował mnie 9.99?

Dokonaliśmy małej zmiany w systemie, więc usuń proszę gry z koszyka, dodaj je ponownie i użyj zniżki - powinno już naliczać ją prawidłowo.

url
 
 
 
Odpowiedź na posta piotrvs (2012-11-03, 16:59:39)

Witam, 

składając zamówienie odkryłem, że występuje problem z prawidłowym obliczaniem przez sklep ceny gier przy wykorzystaniu zniżki -40%. Chodzi tu o grę Street Fighter IV, która kosztuje obecnie 9.99 zł (bez mojej zniżki, obniżka sklepu z 40 zł: http://sklep.muve.pl/pc/bijatyki/street-fighter-iv-pc-pl/288 ). Mam w koszyku już dwie gry i kiedy użyję kodu zniżka dla nich oblicza się prawidłowo, natomiast jeśli dodam SFIV i dopiero wtedy wykorzystam kod, to obejmuje on również jego, w rezultacie czego zamiast 9.99 wycenia go na 24 zł. Czy da się więc dodać go do koszyka tak żeby kosztował mnie 9.99?

Piotrvs, jutro z samego rana zajmiemy się sprawą.

 

pozdrawiam,

url
 
 
 

Witam, 

składając zamówienie odkryłem, że występuje problem z prawidłowym obliczaniem przez sklep ceny gier przy wykorzystaniu zniżki -40%. Chodzi tu o grę Street Fighter IV, która kosztuje obecnie 9.99 zł (bez mojej zniżki, obniżka sklepu z 40 zł: http://sklep.muve.pl/pc/bijatyki/street-fighter-iv-pc-pl/288 ). Mam w koszyku już dwie gry i kiedy użyję kodu zniżka dla nich oblicza się prawidłowo, natomiast jeśli dodam SFIV i dopiero wtedy wykorzystam kod, to obejmuje on również jego, w rezultacie czego zamiast 9.99 wycenia go na 24 zł. Czy da się więc dodać go do koszyka tak żeby kosztował mnie 9.99?

url
 
 
 
Odpowiedź na posta jaculka1 (2012-10-30, 14:56:27)

Witam

zakupiłem grę Kings Bounty Ścieżki Przeznaczenia pobrałem wszystko ładnie jak kazali zainstalowałem i gdy chcę uruchomić wyskakuje komunikat " unknow r_path 'ps20' " wapplication abordted! czy coż można z tym zrobić

Witam,

Prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta dystrybutora, firmy Cenega, pod adresem mailowym serwis@cenega.com i podanie następujących informacji:


  • tytuł gry
  • szczegółowy opis problemu


Prosimy także o dołączenie raportu dxdiag oraz zrzutu ekranu komunikatu błędu.

Aby wykonać raport dxdiag należy:

  • wcisnąć kombinację klawiszy LOGO WINDOWS + R (lub wybrać z menu START opcję Uruchom), a następnie w pole tekstowe wpisać: "dxdiag" i nacisnąć Enter. Uruchomiony zostanie program diagnostyczny, który przygotuje raport.
  • po wykonaniu raportu przez program należy kliknąć przycisk "Zapisz wszystkie informacje" i zapisać go do pliku tekstowego (*.txt), a utworzony plik należy załączyć do maila ze zgłoszeniem.


Aby wykonać zrzut ekranu (screen) komunikatu błędu należy:

  • po wyświetleniu się komunikatu wcisnąć na klawiaturze klawisz PrtScr (Print Screen)
  • uruchomić program Paint (Start\Programy\Akcesoria\Paint)
  • w menu programu wybrać Edycja, a następnie Wklej, lub wcisnąć kombinację klawiszy CTRL + V
  • zapisać plik klikając w menu programu Plik, następnie Zapisz jako...
  • zapisany plik należy załączyć do maila.


Jeżeli nie dysponujesz dostępem do Internetu, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: 022 574 2 574 (pn-pt, 9:00-17:00)


Przed skontaktowaniem się z naszym Centrum Obsługi Klienta przygotuj informacje o komputerze (model procesora, karty graficznej, ilość pamięci RAM, system operacyjny), oraz występującym problemie (z uwzględnieniem dokładnej treści komunikatów błędu).

url
 
 
 

Witam

zakupiłem grę Kings Bounty Ścieżki Przeznaczenia pobrałem wszystko ładnie jak kazali zainstalowałem i gdy chcę uruchomić wyskakuje komunikat " unknow r_path 'ps20' " wapplication abordted! czy coż można z tym zrobić

url
 
 
 
Odpowiedź na posta joasia (2012-10-29, 13:56:28)

Witam,

Mam problem  z instalatorem Muve w tej darmowej grze - mówi że nie działa i koniec... co robić???

Witam, 

 

wyślij do nas maila na adres pomoc@muve.pl

 

postaramy się szybko pomóc.

 

Pozdrawiam,

url
 
 
 

Witam,

Mam problem  z instalatorem Muve w tej darmowej grze - mówi że nie działa i koniec... co robić???

data ostatniej edycji: 2012-10-29, 13:56:45
url
 
 
 
Odpowiedź na posta volfgc (2012-10-26, 20:10:27)

Witam, mam problem z "zakupem" darmowego King's Bounty. Dodaję do koszyka, loguję się, jestem na pierwszym etapie finalizacji zamówienia (Dane adresowe), klikam "dalej" i ponownie ładuje mi się strona z danymi adresowymi. Dotąd nie miałem problemów z zakupami w Muve Digital.

mam podobnie - po kliknieciu dalej dostałem "Error 500" i maila z podziękowaniem za złożenie zamówienia i informacą, że oczekujecie na zapłatę 0 zł (ale jednocześnie mam w mailu status "Pobierz już dzisiaj!". Po zalogowaniu się do sklepu w historii zakupów nie mam nic, próba wyszukania w dziale "Moe gry do pobrania" też nie daje efektu ...

 

data ostatniej edycji: 2012-10-27, 17:29:26
url
 
 
 
POWRÓT DO FORUM
  1 ... 1 2 3 4 ... 4  
 
 
 
Copyright © 2011 by Cenega Poland Sp. z o.o. All rights reserved.
Kreacja & wdrożenie: agencja interaktywna okinet
anon.
Nick
   

ładowanie
okna chat