muve swap

muve swap
 
 
 
 
 
Zła nazwa użytkownika lub hasło!
 
  zapamiętaj mnie
 
nie pamiętam hasła Zaloguj Nie mam jeszcze konta
 
 

ZGŁOŚ POST DO MODERACJI

Adres url posta

ANULUJ WYŚLIJ  
 

Forum /

o grach
POWRÓT DO FORUM
 
Temat: "Problemy techniczne w muve.pl"
Odpowiedz w tym wątku
 
 
ZAMKNIJ
 
  1 ... 1 2 3 4 ... 4  
 
 
 
 

Witam, mam problem z "zakupem" darmowego King's Bounty. Dodaję do koszyka, loguję się, jestem na pierwszym etapie finalizacji zamówienia (Dane adresowe), klikam "dalej" i ponownie ładuje mi się strona z danymi adresowymi. Dotąd nie miałem problemów z zakupami w Muve Digital.

url
 
 
 

Po drugie: Jak zrobić żeby zniknęły "Twoje posty, na które ktoś bezpośrednio odpowiedział w tym temacie:" ?

Już się ich trochę zebrało w tym wątku i mocno mi przeszkadzają.


url
 
 
 
Odpowiedź na posta Kuba (2012-10-26, 19:03:54)

Witam,

mógłbyś dokładniej objasnić problem ? 

 

Próbowałeś resetować ustawienia aplikacji (Ustawienia > Resetuj), lub reinstalować aplikację ? 

Cóż zresetowałem aplikację, ale teraz mam, że gra nie jest pobrana choć już jest. Zrobiłem więc tak, że instaluje ją nie przez muve downloader, tylko z folderu gdzie została pobrana.

Treść komunikatu to było: "Błąd. Nie można uruchomić instalatora."


url
 
 
 
Odpowiedź na posta StrangeGuy (2012-10-26, 18:01:14)

Witam,

 

Nie mogę uruchomić instalatora Kings Bounty w muve downloaderze.

Witam,

mógłbyś dokładniej objasnić problem ? 

 

Próbowałeś resetować ustawienia aplikacji (Ustawienia > Resetuj), lub reinstalować aplikację ? 

"I used to be an adventurer like you. Then I took an arrow in the knee..."  :)


 


url
 
 
 

Witam,

 

Nie mogę uruchomić instalatora Kings Bounty w muve downloaderze.


url
 
 
 
Odpowiedź na posta StrangeGuy (2012-10-21, 17:10:04)

Nie mogę dokonać płatności poprzez "Zapłać teraz'. Po akceptacji regulaminu Payu wyskakuje błąd.

Dobra, nareszcie się udało.


url
 
 
 

Nie mogę dokonać płatności poprzez "Zapłać teraz'. Po akceptacji regulaminu Payu wyskakuje błąd.

data ostatniej edycji: 2012-10-21, 17:10:53

url
 
 
 

Nie wiem jak reszta ale ja wciąż czekam na swój klucz do Anno 2070.

url
 
 
 
Odpowiedź na posta StrangeGuy (2012-10-17, 09:14:12)

Napisz dla innych w jaki sposób rozwiązałeś problem. Zawsze może się komuś przydać.

w moim przypadku nie wiem co dokładnie pomogło, ale zrobiłem nastepujące rzeczy :
-wyłączyłem zaporę systemową

-dodałem ACB do wyjątków AVG (ręcznie)
-zmieniłem ustawienia karty dźwiękowej z domyślnych na 24 bit 48k Hz -- było to wymagane do gry Lego Harry pierdek by wyelminowć błąd z uruchomieniem  

url
 
 
 
Odpowiedź na posta StrangeGuy (2012-10-17, 12:04:47)

Miło mi. Staram się jak mogę :) . 

PS. Rozumiem, że jeszcze nie wszystkim działa Anno 2070?

zbieramy informacje od Klientów, ale nie zaryzykowałbym stwierdzenia że 100% Użytkowników ma ten problem rozwiązany

url
 
 
 
Odpowiedź na posta wroo_muve.pl (2012-10-17, 11:57:56)

Effective - jestesmy właśnie na etapie wysyłania do wszystkich Klientów maila z informacją o blokowanych portach. Jak pewnie zauważyłeś - nie każdemu to rozwiązanie działa, ale na ten moment nie otrzymalismy od Ubi innej informacji która mogłaby pomóc - i właśnie dlatego, żeby nie było, że nie odpowiadamy Klientom (a np Klientom ACB, których było zdecydowanie więcej odpowiedzielismy każdemu z osobna) wysyłamy te informacje które mamy. Nie olewamy ludzi ani na forum ani na mailach ani w żadnym  innym narzędziu komunikacji:)

 

Swoją drogą - dziękuję za Twoją pomoc i zaangażowanie przy pomocy innym Klientom.

 

pozdrawiam,

Adam Wróblewski

Miło mi. Staram się jak mogę :) . 

PS. Rozumiem, że jeszcze nie wszystkim działa Anno 2070?

data ostatniej edycji: 2012-10-17, 12:06:16

url
 
 
 
Odpowiedź na posta StrangeGuy (2012-10-17, 11:02:10)

Jak napisałem do supportu ubisoftu, to odezwali się dosyć szybko. Koleś był rzeczowy, podawał konkretne wskazówki co robić, to że żadna z nich mi nie pomogła, to swoją drogą. Ogólnie polecam pisać do ich supportu bo działa dobrze. Troszkę dziwne, że nie odpowiedzieli mi na jedną wiadomość, ani w żaden sposób nie napisali, że aktywacja do Anno 2070 powinna działać, no ale byłoby zbyt idealnie, jak na nasz Polski ku*widołek(przepraszam :) ) . Jednakże nie wysłaliście mi na maila , że Anno 2070 powinno działać, o czym wspomniałem w którymś poście i tego trochę nie rozumiem. Ja wiem, że czasami się nie chcę do tysiąca klientów sklepu wysyłać tego samego, ale Panowie :) ... A samo forum się przydaje, bo nie olewacie ludzi, co doceniam .

Pozdrawiam.

Effective - jestesmy właśnie na etapie wysyłania do wszystkich Klientów maila z informacją o blokowanych portach. Jak pewnie zauważyłeś - nie każdemu to rozwiązanie działa, ale na ten moment nie otrzymalismy od Ubi innej informacji która mogłaby pomóc - i właśnie dlatego, żeby nie było, że nie odpowiadamy Klientom (a np Klientom ACB, których było zdecydowanie więcej odpowiedzielismy każdemu z osobna) wysyłamy te informacje które mamy. Nie olewamy ludzi ani na forum ani na mailach ani w żadnym  innym narzędziu komunikacji:)

 

Swoją drogą - dziękuję za Twoją pomoc i zaangażowanie przy pomocy innym Klientom.

 

pozdrawiam,

Adam Wróblewski

url
 
 
 
Odpowiedź na posta Muve.pl (2012-10-17, 10:51:03)

Kolega skierował Cię do pomocy technicznej Ubisoftu (wydawcy serii Assassin's Creed) i było to naprawdę jedyne wyjście - Ubisoft ma swój support, który pomaga graczom, my jako sklep nie mamy możliwości świadczyć takiej pomocy - od tego są wyspecjalizowani ludzie, którzy mają odpowiednią wiedzę i narzędzia.

Jak napisałem do supportu ubisoftu, to odezwali się dosyć szybko. Koleś był rzeczowy, podawał konkretne wskazówki co robić, to że żadna z nich mi nie pomogła, to swoją drogą. Ogólnie polecam pisać do ich supportu bo działa dobrze. Troszkę dziwne, że nie odpowiedzieli mi na jedną wiadomość, ani w żaden sposób nie napisali, że aktywacja do Anno 2070 powinna działać, no ale byłoby zbyt idealnie, jak na nasz Polski ku*widołek(przepraszam :) ) . Jednakże nie wysłaliście mi na maila , że Anno 2070 powinno działać, o czym wspomniałem w którymś poście i tego trochę nie rozumiem. Ja wiem, że czasami się nie chcę do tysiąca klientów sklepu wysyłać tego samego, ale Panowie :) ... A samo forum się przydaje, bo nie olewacie ludzi, co doceniam .

Pozdrawiam.


url
 
 
 
Odpowiedź na posta arkadius2 (2012-10-16, 22:28:58)

problem z wywalaniem do pulpitu rozwiązany :)

troszkę tylko szkoda że użytkownik znowu został z problemem sam :(

Kolega skierował Cię do pomocy technicznej Ubisoftu (wydawcy serii Assassin's Creed) i było to naprawdę jedyne wyjście - Ubisoft ma swój support, który pomaga graczom, my jako sklep nie mamy możliwości świadczyć takiej pomocy - od tego są wyspecjalizowani ludzie, którzy mają odpowiednią wiedzę i narzędzia.

url
 
 
 
Odpowiedź na posta arkadius2 (2012-10-16, 22:28:58)

problem z wywalaniem do pulpitu rozwiązany :)

troszkę tylko szkoda że użytkownik znowu został z problemem sam :(

Napisz dla innych w jaki sposób rozwiązałeś problem. Zawsze może się komuś przydać.


url
 
 
 

problem z wywalaniem do pulpitu rozwiązany :)

troszkę tylko szkoda że użytkownik znowu został z problemem sam :(

url
 
 
 
Odpowiedź na posta arkadius2 (2012-10-16, 11:25:42)

coś z tym multi faktycznie jest nie tak, u mnie też wywala Assassina do pulpitu

Zgłoś sprawę do supportu ubisoftu.


url
 
 
 

coś z tym multi faktycznie jest nie tak, u mnie też wywala Assassina do pulpitu

url
 
 
 
Odpowiedź na posta black1617 (2012-10-15, 20:26:39)

Nie moge grac w multi, single dziala normalnie. Gdy wlaczam multi wyrzuca mnie do pulpitu i uruchamia mi uplay. Jak grac na multi ktos pomoze? AC: B

No i co robisz , jak włącza Ci się uplay? Na 100 % musisz się tam zalogować na swoje konto i dopiero będziesz mógł zagrac w mutli.


url
 
 
 
Odpowiedź na posta wroo_muve.pl (2012-10-15, 22:28:51)

Nie wiem niestety ale z samego rana postaram się uzyskac takie info od naszego działu pomocy technicznej.

 

Czy Twój komputer spełnia wymagania minimalne?

 

http://ubisoft-pl.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/14577

 

 

Spełnia dzisieciokrotnie ;)

url
 
 
 
POWRÓT DO FORUM
  1 ... 1 2 3 4 ... 4  
 
 
 
Copyright © 2011 by Cenega Poland Sp. z o.o. All rights reserved.
Kreacja & wdrożenie: agencja interaktywna okinet
anon.
Nick
   

ładowanie
okna chat