muve swap

muve swap
 
 
 
 
 
Zła nazwa użytkownika lub hasło!
 
  zapamiętaj mnie
 
nie pamiętam hasła Zaloguj Nie mam jeszcze konta
 
 

ZGŁOŚ POST DO MODERACJI

Adres url posta

ANULUJ WYŚLIJ  
 

Forum /

o grach
POWRÓT DO FORUM
 
Temat: "Problemy techniczne w muve.pl"
Odpowiedz w tym wątku
 
 
ZAMKNIJ
 
  1 ... 1 2 3 4 ... 4  
 
 
 
 
Odpowiedź na posta black1617 (2012-10-15, 20:49:53)

Wszystko dziala, ale nie wiesz moze jak uruchomic multi w AC:B ? Wchodze do gry, naciskam Gra wieloosobowa, i mnie wywala do pulpitu.

Nie wiem niestety ale z samego rana postaram się uzyskac takie info od naszego działu pomocy technicznej.

 

Czy Twój komputer spełnia wymagania minimalne?

 

http://ubisoft-pl.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/14577

 

 

url
 
 
 
Odpowiedź na posta wroo_muve.pl (2012-10-13, 13:36:27)

Black: tak jak pisaliśmy wcześniej zgłosiliśmy już wczoraj problem z kluczami do Wydawcy - liczymy, że w poniedziałek sprawa będzie rozwiązana - przepraszamy za kłopot.

Wszystko dziala, ale nie wiesz moze jak uruchomic multi w AC:B ? Wchodze do gry, naciskam Gra wieloosobowa, i mnie wywala do pulpitu.

url
 
 
 
Odpowiedź na posta Kecarg (2012-10-15, 20:35:51)

U mnie też już działa AC:B jak i Anno 2070. Dobra robota.

wiesz jak sie włacza multi w ACB ?

url
 
 
 

U mnie też już działa AC:B jak i Anno 2070. Dobra robota.

url
 
 
 

Nie moge grac w multi, single dziala normalnie. Gdy wlaczam multi wyrzuca mnie do pulpitu i uruchamia mi uplay. Jak grac na multi ktos pomoze? AC: B

url
 
 
 

Już przeinstalowałem grę, niestety nie pomogło. Może jest to błąd sprzętowy ale nie mam pojęcia gdzie szukać, zwłaszcza, że jest to maszyna, która spokojnie sobie z taką grą da radę

 

url
 
 
 

umnie już też w porządku :) i Anno i Assassins ruszyły

pozostaje podziekować złodze muve.pl/cenegi za rzetelne rozwiązanie problemu :) za co dziękuje 

data ostatniej edycji: 2012-10-15, 18:41:58
url
 
 
 
Odpowiedź na posta dunral (2012-10-15, 16:19:44)

Coś się ruszyło! Kod aktywacyjny już działa (w moim przypadku ACB) natomiast pojawił się kolejny kłopot. Po kominukacie, że kod jest aktywny okienko się wyłącza i... nic. Można po kilka razy włączać ACB, nic poza wyżej wymienionymi krokami się nie dzieje...

Hmm, a to już wygląda na jakiś błąd sprzętowy... Może przeinstalowanie gry pomoże? Jeżeli nie - oczywiście od jutra rana ruszamy z poszukiwaniami rozwiązania problemu.

url
 
 
 

Kod już działa. Dziękuję i pozdrawiam.

 

 

url
 
 
 

Coś się ruszyło! Kod aktywacyjny już działa (w moim przypadku ACB) natomiast pojawił się kolejny kłopot. Po kominukacie, że kod jest aktywny okienko się wyłącza i... nic. Można po kilka razy włączać ACB, nic poza wyżej wymienionymi krokami się nie dzieje...

url
 
 
 
Odpowiedź na posta StrangeGuy (2012-10-13, 15:32:57)

Ja w żaden sposób nie mam do Was pretensji. Zawsze z Waszej strony były czytelne przekazy jeśli był jakiś problem z grą czy ogólnie z zamówieniem. Jak na Polskie warunki, to poziom obsługi z Państwa strony jest bardzo dobry :) . Czy jak wczoraj wysłałem do Was maila do działu serwis, to będzie jakiś problem? Tzn. chodzi mi o to, że powinienem wysłać maila na pomoc@muve.pl, a wysłałem do serwis@muve.pl. Powinienem wysłać kolejnego maila do poprawnej komórki czy nie muszę?

Dziękujemy :) Oczywiście nie musisz go wysyła ponownie - mail zostanie przekazany wewnętrznie. Pozdrawiam

 

data ostatniej edycji: 2012-10-13, 19:50:18
url
 
 
 
Odpowiedź na posta wroo_muve.pl (2012-10-13, 13:36:27)

Black: tak jak pisaliśmy wcześniej zgłosiliśmy już wczoraj problem z kluczami do Wydawcy - liczymy, że w poniedziałek sprawa będzie rozwiązana - przepraszamy za kłopot.

dobra zaczekam do poniedzialku. Macie szczescie ze ide pić ;)

url
 
 
 
Odpowiedź na posta wroo_muve.pl (2012-10-13, 15:24:37)

Effective - zdaję sobie z tego sprawę, ale nie możemy nic zupelnie zrobic (początkowo mieliśmy nadzieję, że wysłanie drugiego klucza pomoże, ale efekt był taki sam..)

Ja w żaden sposób nie mam do Was pretensji. Zawsze z Waszej strony były czytelne przekazy jeśli był jakiś problem z grą czy ogólnie z zamówieniem. Jak na Polskie warunki, to poziom obsługi z Państwa strony jest bardzo dobry :) . Czy jak wczoraj wysłałem do Was maila do działu serwis, to będzie jakiś problem? Tzn. chodzi mi o to, że powinienem wysłać maila na pomoc@muve.pl, a wysłałem do serwis@muve.pl. Powinienem wysłać kolejnego maila do poprawnej komórki czy nie muszę?


url
 
 
 
Odpowiedź na posta StrangeGuy (2012-10-13, 13:38:53)

Szkoda, że przez te problemy z kluczami do Anno 2070 i Brotherhooda ludzie mają dwa wolne dni w plecy na pogranie choć trochę...

Effective - zdaję sobie z tego sprawę, ale nie możemy nic zupelnie zrobic (początkowo mieliśmy nadzieję, że wysłanie drugiego klucza pomoże, ale efekt był taki sam..)

url
 
 
 

Szkoda, że przez te problemy z kluczami do Anno 2070 i Brotherhooda ludzie mają dwa wolne dni w plecy na pogranie choć trochę...


url
 
 
 
Odpowiedź na posta black1617 (2012-10-13, 12:44:04)

Moze ktos wysle mi dzialajacy klucz do AC: B ???? Wy to jednak jestescie smieszni. Najpierw strona, program, jesczze zle klucze dajecie... Masakra

Black: tak jak pisaliśmy wcześniej zgłosiliśmy już wczoraj problem z kluczami do Wydawcy - liczymy, że w poniedziałek sprawa będzie rozwiązana - przepraszamy za kłopot.

url
 
 
 

Moze ktos wysle mi dzialajacy klucz do AC: B ???? Wy to jednak jestescie smieszni. Najpierw strona, program, jesczze zle klucze dajecie... Masakra

url
 
 
 
Odpowiedź na posta wroo_muve.pl (2012-10-12, 20:39:21)

black - próbowałeś resetu downloadera? Jeżeli nie pomoże spróbuj pobrać ostatnią wersję(moze Twoja się nie zaktualizowała samoczynnie)

 

Możesz ją pobrać z muve.pl/pages/download

 

pozdrawiam,

Ok dziękuję, juz sobie poradzilem z tym problemem, reset pomógł. Zwracam Honor. Jednak nie zmienia to faktu ze minely 2 dni. Pozdro.

url
 
 
 
Odpowiedź na posta karol.14 (2012-10-12, 20:20:16)

Witam, mam podobny problem co sayonara, czy i gdzie mam zgłosić zły klucz rejestracyjny do AC:B?

Z góry dziękuję za odpowiedź.

poprosimy na pomoc@muve.pl

url
 
 
 
Odpowiedź na posta black1617 (2012-10-12, 20:15:41)

A ja kupilem Assassina Brotherhood i nie moge nawet gry pobrac poniewaz muve downloader nie dziala.... Wczoraj sie logowal w nieskonczonosc, a dzisiaj sie zawiesza..... ktos mi pomoze w tym?



Może jednak???

black - próbowałeś resetu downloadera? Jeżeli nie pomoże spróbuj pobrać ostatnią wersję(moze Twoja się nie zaktualizowała samoczynnie)

 

Możesz ją pobrać z muve.pl/pages/download

 

pozdrawiam,

url
 
 
 
POWRÓT DO FORUM
  1 ... 1 2 3 4 ... 4  
 
 
 
Copyright © 2011 by Cenega Poland Sp. z o.o. All rights reserved.
Kreacja & wdrożenie: agencja interaktywna okinet
anon.
Nick
   

ładowanie
okna chat