muve swap

muve swap
 
 
 
 
 
Zła nazwa użytkownika lub hasło!
 
  zapamiętaj mnie
 
nie pamiętam hasła Zaloguj Nie mam jeszcze konta
 
 

ZGŁOŚ POST DO MODERACJI

Adres url posta

ANULUJ WYŚLIJ  
 

Forum /

o grach
POWRÓT DO FORUM
 
Temat: "Tomb Raider - pytania"
Odpowiedz w tym wątku
 
 
ZAMKNIJ
 
 
 
 

Witam,

zamówiłem grę Tomb Raider Survival Edition ANG na xboxa w muve.pl głównie ze względu na fakt że chciałem uniknąć polskiej lokalizacji, a jak mi wiadomo w wersji xbox360 wersje PL/ANG są sprzedawane oddzielnie.

Paczka przyszła szybko, ale jakie było moje rozczarowanie, gdy pod stertą całkiem zacnych bonusów znalazłem roześmiane zdjęcie Karoliny Gorczycy na pudełku z grą. Polska wersja.

E-mail z reklamacją wysłany wieczorem pozostał bez odpowiedzi. Zadzwoniłem dziś po południu i kazano mi czekać. Czekam do tej pory - w zasadzie nie wiem na co?

 

Chciałbym rozwiązać sprawę jak najszybciej - albo otrzymać produkt zgodny z opisem, czyli wersję angielską - albo zwrot pieniędzy.

 
A na razie mam bardzo przykre wrażenie, że jestem zbywany :/
url
 
 
 
Odpowiedź na posta pawezarem (2013-04-13, 16:22:29)

Witam,

czy ta wersja gry Tomb Raider ( http://muve.pl/pc/akcja/tomb-raider-pc-pl-ang/6379 ) posiada blokadę regionalną? Tzn, jeżeli kupię grę w Polsce to czy mogę w nią grać w Holandii? 

Hej,

 

Trudno jest nam odpowiedzieć na to pytanie. My odpowiadamy jedynie za dystrybucję i sprzedaż gier na terytorium Polski.

 

Pozdrawiam,

Marcin, muve.pl

data ostatniej edycji: 2013-04-15, 11:07:09
url
 
 
 

Witam,

czy ta wersja gry Tomb Raider ( http://muve.pl/pc/akcja/tomb-raider-pc-pl-ang/6379 ) posiada blokadę regionalną? Tzn, jeżeli kupię grę w Polsce to czy mogę w nią grać w Holandii? 

url
 
 
 
Odpowiedź na posta yordanex (2013-03-12, 21:31:07)

Witam, mam pewien problem, otóż kupiłem pre order gruy Tomb raider, a następnie samą grę. I teraz nie wiem w którym miejscu mogę zrealizować otrzymany kod ze strony cenega.pl/tombraider. Skąd mogę pobrać dodatkową zawartość "zestaw podróżnika" ? 

Witam,

Zestaw podróżnika (oraz inne DLC) pobieramy w zależności od platformy (PS3 / X360 / PC) z:

- Sony Playstation Network

- Xbox Live Marketplace

- Steam

 

Natomiast Soundtrack pobieramy z www.sumthing.com/tombraiderredeem.

url
 
 
 

Witam, mam pewien problem, otóż kupiłem pre order gruy Tomb raider, a następnie samą grę. I teraz nie wiem w którym miejscu mogę zrealizować otrzymany kod ze strony cenega.pl/tombraider. Skąd mogę pobrać dodatkową zawartość "zestaw podróżnika" ? 

url
 
 
 
Odpowiedź na posta glk44 (2013-03-11, 18:36:37)

Jeśli ktokolwiek miał problem z wyegzekwowaniem DLC do TR na PS3 zapraszam na glk44[at]gazeta.pl

Mi się udało po kilku mailach.

Nie ma takiej potrzeby, można skontaktować się bezpośrednio z nami na pomoc@muve.pl, otrzymaliśmy pewną pulę kodów na DLC na PS3 od wydawcy.

 

url
 
 
 
Odpowiedź na posta lavolpe94 (2013-03-11, 12:32:43)

Witam, rozumiem ,że aby wykorzystać kody dlc należy je wprowadzić na stronie Xbox Live lub bezpośrednio przez konsolę ?

Dokładnie tak.

url
 
 
 

Jeśli ktokolwiek miał problem z wyegzekwowaniem DLC do TR na PS3 zapraszam na glk44[at]gazeta.pl

Mi się udało po kilku mailach.

url
 
 
 

Witam, rozumiem ,że aby wykorzystać kody dlc należy je wprowadzić na stronie Xbox Live lub bezpośrednio przez konsolę ?

url
 
 
 
Odpowiedź na posta qlek81 (2013-03-10, 18:58:14)

Co mam zrobić jeżeli jeden z kodów DLC nie działa??? Pisze na steamie że kod jest nieprawidłowy.

poprosimy o maila na adres pomoc@muve.pl

url
 
 
 

Co mam zrobić jeżeli jeden z kodów DLC nie działa??? Pisze na steamie że kod jest nieprawidłowy.

url
 
 
 
Odpowiedź na posta rafal12322 (2013-03-10, 12:27:20)

Tomb Raider posiada blokade regionalną?

Z tego co wiemy tak, jest to wersja przeznaczona na rynki wschodnie.

url
 
 
 

Tomb Raider posiada blokade regionalną?

url
 
 
 
Odpowiedź na posta solidsnakes (2013-03-07, 21:53:19)

Dlaczego więc od poniedziałku moje zamówienie (108992610) jest tylko potwierdzone ?

Witam,

Pańskie zamówienie zostanie zrealizowane w poniedziałek, przepraszamy za opóźnienie.

url
 
 
 
Odpowiedź na posta Muve.pl (2013-03-07, 17:01:51)

Tomb Raidery wysyłamy na bieżąco.

Dlaczego więc od poniedziałku moje zamówienie (108992610) jest tylko potwierdzone ?

url
 
 
 
Odpowiedź na posta solidsnakes (2013-03-07, 11:34:39)

Kiedy odbędzie się wysyłka wersji Angielskiej na X360 ?

Tomb Raidery wysyłamy na bieżąco.

url
 
 
 
Odpowiedź na posta oczko1 (2013-03-07, 09:45:07)

Witam,

 

zamówiłem grę TR w poniedziałek (czyli jako pre-order), niestety w pudełku z grą były tylko dwa kody (do gry i kompanii graczy), niestety brak kodu do DLC które były reklamowane przez was. Z tego co czytam, mieliście ograniczoną ilość o czym nie informowaliście podczas kampanii reklamowej. W związku z powyższym, zrehabilitujecie się tym klientom, którzy złożyli pre-ordery a nie otrzymali profitów jakie obiecywaliście?

Rzeczywiście otrzymaliśmy od wydawcy zbyt małą liczbę kodów na DLC, dlatego każdego Klienta, który nie otrzymał bonusów, prosimy o kontakt z pomoc@muve.pl, oczywiście rozwiążemy sprawę możliwie szybko.

url
 
 
 
Odpowiedź na posta k.emilia33 (2013-03-06, 21:11:38)

Złożyłam zamówienie na TR w ostatnią sobotę. Status zamówienia wskazuje na to, że zostało zrealizowane. Mój problem polega na tym, że nie mogę sprawdzić na jakim etapie znajduje się przesyłka, ponieważ nie posiadam jej numeru. Czy jest szansa dowiedzieć się, kiedy ona do mnie dotrze?

Witam,

jeżeli przesyłka jeszcze nie dotarła, proszę o podanie numeru zamówienia.

url
 
 
 

Kiedy odbędzie się wysyłka wersji Angielskiej na X360 ?

data ostatniej edycji: 2013-03-07, 11:35:04
url
 
 
 

Witam,

 

zamówiłem grę TR w poniedziałek (czyli jako pre-order), niestety w pudełku z grą były tylko dwa kody (do gry i kompanii graczy), niestety brak kodu do DLC które były reklamowane przez was. Z tego co czytam, mieliście ograniczoną ilość o czym nie informowaliście podczas kampanii reklamowej. W związku z powyższym, zrehabilitujecie się tym klientom, którzy złożyli pre-ordery a nie otrzymali profitów jakie obiecywaliście?

url
 
 
 
POWRÓT DO FORUM
 
 
Copyright © 2011 by Cenega Poland Sp. z o.o. All rights reserved.
Kreacja & wdrożenie: agencja interaktywna okinet
anon.
Nick
   

ładowanie
okna chat