Hej,
W sprawie downloadera, pisz na pomoc@muve.pl. Koledzy będą w stanie najlepiej pomóc.
Pozdrawiam,
Marcin, muve.pl
dla jaj do dwóch maxów dodałem jeszcze deus exa i tu cud się stał, zaczęło pobierać z przyzwoitym transferem
musiałem niestety wywaić to co już miałem ściągnięte i zacząć jeszcze raz, dobrze że to stare gry i nie zajmują dużo miejsca :P
Teksty typu zachować kulture wypowiedzi możesz sobie zatrzymać dla siebie, bo z taką kulturą podejścia do klienta to ja proszę od 2 tygodni i jestem zlewany zlewany i zlewany - a czy ty czytać nie potrafisz taki administrator z Ciebie - napisze po raz enty TAK zresetowanie downladera nic nie daje nie mogę pobrać gry od 2 tygodni a WY nic sobie z tego nie robicie -co mnie obchodzi że macie problemy to mi tą grę w pudełku wyślijcie do cholery !!!
Sprawę przakazałem do działu IT.
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi.
Czy gra jeszcze się nie pobrała? Czy zresetowanie downloadera ciągle nie przyniosło skutku?
W razie dalszych problemów skontaktuj się z pomoc@muve.pl
Pozdrawiam,
Marcin, muve.pl
Teksty typu zachować kulture wypowiedzi możesz sobie zatrzymać dla siebie, bo z taką kulturą podejścia do klienta to ja proszę od 2 tygodni i jestem zlewany zlewany i zlewany - a czy ty czytać nie potrafisz taki administrator z Ciebie - napisze po raz enty TAK zresetowanie downladera nic nie daje nie mogę pobrać gry od 2 tygodni a WY nic sobie z tego nie robicie -co mnie obchodzi że macie problemy to mi tą grę w pudełku wyślijcie do cholery !!!
ja już tydzień ściągam Maxa Payne'a 1 i 2, zatrzymało się na 95 i 98%, czasem jest niby 0.1 kB/s, ale dalej stoi w miejscu
restarty i prawa administratora nic nie dają
Hej,
Już wysłałem zgłoszenie w tej sprawie. Wrócę do Ciebie z informacją, jak tylko dostanę odpowiedź od działu IT.
Pozdrawiam,
Marcin, muve.pl
ja już tydzień ściągam Maxa Payne'a 1 i 2, zatrzymało się na 95 i 98%, czasem jest niby 0.1 kB/s, ale dalej stoi w miejscu
restarty i prawa administratora nic nie dają
mam 99% LA NOIRE i za chiny nie chce się pobrac - i moje pytanie brzmi po raz już enty od piątku zeszłego tygodnia
Co wy do cholery robicię !! Co zamierzacie zrobić bym JA zagrał w tą pipeprzonągrę ??? Bo już mnie jasny szlak trafia i zero odzewu zresetować mi ten walony program kazaliście brawo !!! Sam na to bym nie wpadł a gry jak nie mam tak nie mam !!!!! No do ku.... nędzy zróbcie coś w koncu bo już ręce opadają
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi.
Czy gra jeszcze się nie pobrała? Czy zresetowanie downloadera ciągle nie przyniosło skutku?
W razie dalszych problemów skontaktuj się z pomoc@muve.pl
Pozdrawiam,
Marcin, muve.pl
mam 99% LA NOIRE i za chiny nie chce się pobrac - i moje pytanie brzmi po raz już enty od piątku zeszłego tygodnia
Co wy do cholery robicię !! Co zamierzacie zrobić bym JA zagrał w tą pipeprzonągrę ??? Bo już mnie jasny szlak trafia i zero odzewu zresetować mi ten walony program kazaliście brawo !!! Sam na to bym nie wpadł a gry jak nie mam tak nie mam !!!!! No do ku.... nędzy zróbcie coś w koncu bo już ręce opadają
Nadal czekam ... I tyle z waszej słowności i solidności ... :(
Niestety nie załatwili pozytywnie :(
Prosiłem teżo usunięcie konta ale chyba ktoś w tym muve nie potrafi czytać lub nie rozumie tego co czyta ...
Żałosne ...
Tu piszą jedno a na mailu mam odmienne stanowisko sklepu.
Witam,
należy w takiej sytuacji zresetować Muve Downloader. Jak to zrobić?
W prawym górnym rogu programu widniej ikona zębatki. Proszę kliknąć w ten button, następnie kliknąć przycisk Reset. Po tej czynności proszę uruchomić jeszcze raz downloader (wyłączyć i włączyć program).
ok fajnie ale transfer nadal do dupy 2kb
czy może mi ktoś sprecyzować kiedy pobiorę zakupioną grę ...
Witam,
należy w takiej sytuacji zresetować Muve Downloader. Jak to zrobić?
W prawym górnym rogu programu widniej ikona zębatki. Proszę kliknąć w ten button, następnie kliknąć przycisk Reset. Po tej czynności proszę uruchomić jeszcze raz downloader (wyłączyć i włączyć program).
Z pozdrowieniami,
Michał Godlewski
Dział Obsługi Klienta muve.pl
W takim razie za oczekiwanie na zakonczenie prac co za tym idzie moją nie możnosc pobrania gry LA NOIRE co firma muve poleci mi i wszystkim poszkodowanym w ramach rekompensaty za nie terminowe dotrzymanie umowy, za czas który tracimy, oraz za jednak stratę pieniędzy bo komputery jednak kilka godzin więcej pracowały w oczekiwaniu na pobranie gry ?
Czekam
Na tę chwilę nie przewidujemy żadnej rekompensaty. Ale jeszcze sprawdzimy, co da się zrobić.
Pozdrawiam,
Marcin, muve.pl
W takim razie za oczekiwanie na zakonczenie prac co za tym idzie moją nie możnosc pobrania gry LA NOIRE co firma muve poleci mi i wszystkim poszkodowanym w ramach rekompensaty za nie terminowe dotrzymanie umowy, za czas który tracimy, oraz za jednak stratę pieniędzy bo komputery jednak kilka godzin więcej pracowały w oczekiwaniu na pobranie gry ?
Czekam
Nadal czekam ... I tyle z waszej słowności i solidności ... :(
Poproszę o maila, z którego Pan do nas pisał.
Z pozdrowieniami,
Michał Godlewski
Dział Obsługi Klienta muve.pl
Witam
od rana hejtuje muve na facebook na fanpageu
i nic ... działamy, pracujemy, wąchamy kwiatki, wszyscy kupili wydali pieniądzę ale nikt nie gra.
Czekam do piątku ( to i tak dużo) w innym przypadku także będę, chciał wycofać ofertę - żeby nie można było gry od 24 maja sciągnąć
Kpina ... jak większość usług w tym kraju, nie macie specjalistów w dziedzinie to w domu siedzieć a nie za podróbę steama sie bawić !
Cześć,
Na tę chwilę ciągle nie mamy terminu zakończenia prac.
Jak tylko się pojawi - wrócę do Ciebie z informacją.
Pozdrawiam,
marcin, muve.pl
Witam
od rana hejtuje muve na facebook na fanpageu
i nic ... działamy, pracujemy, wąchamy kwiatki, wszyscy kupili wydali pieniądzę ale nikt nie gra.
Czekam do piątku ( to i tak dużo) w innym przypadku także będę, chciał wycofać ofertę - żeby nie można było gry od 24 maja sciągnąć
Kpina ... jak większość usług w tym kraju, nie macie specjalistów w dziedzinie to w domu siedzieć a nie za podróbę steama sie bawić !
Cześć,
Na tę chwilę ciągle nie mamy terminu zakończenia prac.
Jak tylko się pojawi - wrócę do Ciebie z informacją.
Pozdrawiam,
marcin, muve.pl
arachnos83 - jak wyświetla Ci się jesteś w kolejce to zmień nazwę folderu do którego pobiera i zobacz czy ruszy. Mi tak mogło, leci co prawda od nowa ale leci ,a nie stoi :).
Co do rekompensaty, jestem za - jakiś fajny tytuł do wyboru mógłby znacznie osłodzić gorycz ślimaczego pobierania.
Witam
od rana hejtuje muve na facebook na fanpageu
i nic ... działamy, pracujemy, wąchamy kwiatki, wszyscy kupili wydali pieniądzę ale nikt nie gra.
Czekam do piątku ( to i tak dużo) w innym przypadku także będę, chciał wycofać ofertę - żeby nie można było gry od 24 maja sciągnąć
Kpina ... jak większość usług w tym kraju, nie macie specjalistów w dziedzinie to w domu siedzieć a nie za podróbę steama sie bawić !