muve swap

muve swap
 
 
 
 
 
Zła nazwa użytkownika lub hasło!
 
  zapamiętaj mnie
 
nie pamiętam hasła Zaloguj Nie mam jeszcze konta
 
 

ZGŁOŚ POST DO MODERACJI

Adres url posta

ANULUJ WYŚLIJ  
 

Forum /

na każdy temat
POWRÓT DO FORUM
 
Temat: "wolno pobiera grę"
Odpowiedz w tym wątku
 
 
ZAMKNIJ
 
 
 
 
Odpowiedź na posta m_raven (2013-06-06, 23:35:15)

ok max 1 się pobral ale 2 znów stoi na 64%

Hej,

 

W sprawie downloadera, pisz na pomoc@muve.pl. Koledzy będą w stanie najlepiej pomóc.

 

Pozdrawiam,

Marcin, muve.pl

url
 
 
 

ok max 1 się pobral ale 2 znów stoi na 64%

url
 
 
 

dla jaj do dwóch maxów dodałem jeszcze deus exa i tu cud się stał, zaczęło pobierać z przyzwoitym transferem

musiałem niestety wywaić to co już miałem ściągnięte i zacząć jeszcze raz, dobrze że to stare gry i nie zajmują dużo miejsca :P

url
 
 
 
Odpowiedź na posta lodi18 (2013-06-05, 22:55:41)

Teksty typu zachować kulture wypowiedzi możesz sobie zatrzymać dla siebie, bo z taką kulturą podejścia do klienta to ja proszę od 2 tygodni i jestem zlewany zlewany i zlewany - a czy ty czytać nie potrafisz taki administrator z Ciebie - napisze po raz enty TAK zresetowanie downladera nic nie daje nie mogę pobrać gry od 2 tygodni a WY nic sobie z tego nie robicie -co mnie obchodzi że macie problemy to mi tą grę w pudełku wyślijcie do cholery !!!

Sprawę przakazałem do działu IT.

 

url
 
 
 
Odpowiedź na posta Muve.pl (2013-06-03, 13:46:56)

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi.

Czy gra jeszcze się nie pobrała? Czy zresetowanie downloadera ciągle nie przyniosło skutku?

W razie dalszych problemów skontaktuj się z pomoc@muve.pl

 

 

Pozdrawiam,

Marcin, muve.pl

Teksty typu zachować kulture wypowiedzi możesz sobie zatrzymać dla siebie, bo z taką kulturą podejścia do klienta to ja proszę od 2 tygodni i jestem zlewany zlewany i zlewany - a czy ty czytać nie potrafisz taki administrator z Ciebie - napisze po raz enty TAK zresetowanie downladera nic nie daje nie mogę pobrać gry od 2 tygodni a WY nic sobie z tego nie robicie -co mnie obchodzi że macie problemy to mi tą grę w pudełku wyślijcie do cholery !!!

url
 
 
 
Odpowiedź na posta m_raven (2013-06-03, 17:12:05)

ja już tydzień ściągam Maxa Payne'a 1 i 2, zatrzymało się na 95 i 98%, czasem jest niby 0.1 kB/s, ale dalej stoi w miejscu

restarty i prawa administratora nic nie dają

Hej,

 

Już wysłałem zgłoszenie w tej sprawie. Wrócę do Ciebie z informacją, jak tylko dostanę odpowiedź od działu IT.

 

Pozdrawiam,

Marcin, muve.pl

 

 

url
 
 
 

ja już tydzień ściągam Maxa Payne'a 1 i 2, zatrzymało się na 95 i 98%, czasem jest niby 0.1 kB/s, ale dalej stoi w miejscu

restarty i prawa administratora nic nie dają

url
 
 
 
Odpowiedź na posta lodi18 (2013-06-01, 11:14:28)

mam 99% LA NOIRE i za chiny nie chce się pobrac - i moje pytanie brzmi po raz już enty od piątku zeszłego tygodnia 

Co wy do cholery robicię !! Co zamierzacie zrobić bym JA zagrał w tą pipeprzonągrę ??? Bo już mnie jasny szlak trafia i zero odzewu zresetować mi ten walony program kazaliście brawo !!! Sam na to bym nie wpadł a gry jak nie mam tak nie mam !!!!! No do ku.... nędzy zróbcie coś w koncu bo już ręce opadają 

 

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi.

Czy gra jeszcze się nie pobrała? Czy zresetowanie downloadera ciągle nie przyniosło skutku?

W razie dalszych problemów skontaktuj się z pomoc@muve.pl

 

 

Pozdrawiam,

Marcin, muve.pl

url
 
 
 

mam 99% LA NOIRE i za chiny nie chce się pobrac - i moje pytanie brzmi po raz już enty od piątku zeszłego tygodnia 

Co wy do cholery robicię !! Co zamierzacie zrobić bym JA zagrał w tą pipeprzonągrę ??? Bo już mnie jasny szlak trafia i zero odzewu zresetować mi ten walony program kazaliście brawo !!! Sam na to bym nie wpadł a gry jak nie mam tak nie mam !!!!! No do ku.... nędzy zróbcie coś w koncu bo już ręce opadają 

 

url
 
 
 
Odpowiedź na posta pangrys (2013-05-28, 16:04:10)

Nadal czekam ... I tyle z waszej słowności i solidności ... :(

Niestety nie załatwili pozytywnie :(

Prosiłem teżo usunięcie konta ale chyba ktoś w tym muve nie potrafi czytać lub nie rozumie tego co czyta ...

Żałosne ...

 

Tu piszą jedno a na mailu mam odmienne stanowisko sklepu.

url
 
 
 
Odpowiedź na posta Pomoc (2013-05-31, 15:50:18)

Witam,

 

należy w takiej sytuacji zresetować Muve Downloader. Jak to zrobić?
W prawym górnym rogu programu widniej ikona zębatki. Proszę kliknąć w ten button, następnie kliknąć przycisk Reset. Po tej czynności proszę uruchomić jeszcze raz downloader (wyłączyć i włączyć program).

ok fajnie ale transfer nadal do dupy 2kb 

czy może mi ktoś sprecyzować kiedy pobiorę zakupioną grę ...

url
 
 
 
Odpowiedź na posta lodi18 (2013-05-31, 13:54:27)
A dziś mam czekac w kolejce na pobranie - nie kumam nie rozumiem, wy zlewacie klienta ciepłym moczem - tylko non stop słychac działamy pracujemy dostawiamy sraka tabaka ostatni raz kupiłem u was grę przysięgam a może wy mi ją do cholery w paczcę na płycie przyślijcie co ??!! Bo jak mam czekac na transfer to zagram w czerwcu 2014 roku !!! I zróbcie coś do cholery bo już mnie krew zalewa !!!

Witam,

 

należy w takiej sytuacji zresetować Muve Downloader. Jak to zrobić?
W prawym górnym rogu programu widniej ikona zębatki. Proszę kliknąć w ten button, następnie kliknąć przycisk Reset. Po tej czynności proszę uruchomić jeszcze raz downloader (wyłączyć i włączyć program).

Z pozdrowieniami,

Michał Godlewski

Dział Obsługi Klienta muve.pl

url
 
 
 
A dziś mam czekac w kolejce na pobranie - nie kumam nie rozumiem, wy zlewacie klienta ciepłym moczem - tylko non stop słychac działamy pracujemy dostawiamy sraka tabaka ostatni raz kupiłem u was grę przysięgam a może wy mi ją do cholery w paczcę na płycie przyślijcie co ??!! Bo jak mam czekac na transfer to zagram w czerwcu 2014 roku !!! I zróbcie coś do cholery bo już mnie krew zalewa !!!
url
 
 
 

zdziwiłbym się jakbyście przewidywali 

url
 
 
 
Odpowiedź na posta lodi18 (2013-05-29, 13:53:19)

W takim razie za oczekiwanie na zakonczenie prac co za tym idzie moją nie możnosc pobrania gry LA NOIRE co firma muve poleci mi i wszystkim poszkodowanym w ramach rekompensaty za nie terminowe dotrzymanie umowy, za czas który tracimy, oraz za jednak stratę pieniędzy bo komputery jednak kilka godzin więcej pracowały w oczekiwaniu na pobranie gry ? 

Czekam

Na tę chwilę nie przewidujemy żadnej rekompensaty. Ale jeszcze sprawdzimy, co da się zrobić.

 

Pozdrawiam,

Marcin, muve.pl

url
 
 
 

W takim razie za oczekiwanie na zakonczenie prac co za tym idzie moją nie możnosc pobrania gry LA NOIRE co firma muve poleci mi i wszystkim poszkodowanym w ramach rekompensaty za nie terminowe dotrzymanie umowy, za czas który tracimy, oraz za jednak stratę pieniędzy bo komputery jednak kilka godzin więcej pracowały w oczekiwaniu na pobranie gry ? 

Czekam

url
 
 
 
Odpowiedź na posta pangrys (2013-05-28, 16:04:10)

Nadal czekam ... I tyle z waszej słowności i solidności ... :(

Poproszę o maila, z którego Pan do nas pisał.

data ostatniej edycji: 2013-05-29, 12:54:34

Z pozdrowieniami,

Michał Godlewski

Dział Obsługi Klienta muve.pl

url
 
 
 
Odpowiedź na posta lodi18 (2013-05-28, 19:47:10)

Witam

od rana hejtuje muve na facebook na fanpageu

i nic ... działamy, pracujemy, wąchamy kwiatki, wszyscy kupili wydali pieniądzę ale nikt nie gra.

Czekam do piątku ( to i tak dużo) w innym przypadku także będę, chciał wycofać ofertę - żeby nie można było gry od 24 maja sciągnąć 

Kpina ... jak większość usług w tym kraju, nie macie specjalistów w dziedzinie to w domu siedzieć a nie za podróbę steama sie bawić !

Cześć,

 

Na tę chwilę ciągle nie mamy terminu zakończenia prac. 

Jak tylko się pojawi - wrócę do Ciebie z informacją.

 

Pozdrawiam,

marcin, muve.pl

url
 
 
 
Odpowiedź na posta lodi18 (2013-05-28, 19:47:10)

Witam

od rana hejtuje muve na facebook na fanpageu

i nic ... działamy, pracujemy, wąchamy kwiatki, wszyscy kupili wydali pieniądzę ale nikt nie gra.

Czekam do piątku ( to i tak dużo) w innym przypadku także będę, chciał wycofać ofertę - żeby nie można było gry od 24 maja sciągnąć 

Kpina ... jak większość usług w tym kraju, nie macie specjalistów w dziedzinie to w domu siedzieć a nie za podróbę steama sie bawić !

Cześć,

 

Na tę chwilę ciągle nie mamy terminu zakończenia prac. 

Jak tylko się pojawi - wrócę do Ciebie z informacją.

 

Pozdrawiam,

marcin, muve.pl

url
 
 
 
Odpowiedź na posta wasiu.design (2013-05-28, 09:48:28)

arachnos83 - jak wyświetla Ci się jesteś w kolejce to zmień nazwę folderu do którego pobiera i zobacz czy ruszy. Mi tak mogło, leci co prawda od nowa ale leci ,a nie stoi :).

Co do rekompensaty, jestem za - jakiś fajny tytuł do wyboru mógłby znacznie osłodzić gorycz ślimaczego pobierania.

Witam

od rana hejtuje muve na facebook na fanpageu

i nic ... działamy, pracujemy, wąchamy kwiatki, wszyscy kupili wydali pieniądzę ale nikt nie gra.

Czekam do piątku ( to i tak dużo) w innym przypadku także będę, chciał wycofać ofertę - żeby nie można było gry od 24 maja sciągnąć 

Kpina ... jak większość usług w tym kraju, nie macie specjalistów w dziedzinie to w domu siedzieć a nie za podróbę steama sie bawić !

url
 
 
 
POWRÓT DO FORUM
 
 
Copyright © 2011 by Cenega Poland Sp. z o.o. All rights reserved.
Kreacja & wdrożenie: agencja interaktywna okinet
anon.
Nick
   

ładowanie
okna chat