muve swap

muve swap
 
 
 
 
 
Zła nazwa użytkownika lub hasło!
 
  zapamiętaj mnie
 
nie pamiętam hasła Zaloguj Nie mam jeszcze konta
 
 

ZGŁOŚ POST DO MODERACJI

Adres url posta

ANULUJ WYŚLIJ  
 

Forum /

na każdy temat
POWRÓT DO FORUM
 
Temat: "wolno pobiera grę"
Odpowiedz w tym wątku
 
 
ZAMKNIJ
 
 
 
 
Odpowiedź na posta arachnos83 (2013-05-28, 09:22:38)

No dobra, cierpliwość cierpliwością, ale już trzeci dzień jestem "w kolejce". Czy Cenega w ogóle traktuje poważnie klientów? Wiedzę, że lubicie wpadki takie jak swego czasu sprzedaż ocenzurowanej wersji Bioshock, której do dzisiaj nie naprawiono.

W takim wypadku należy uruchomić downloader jako administrator i zresetuj jego ustawienia (w opcjach).

 

Pozdrawiam,

Marcin, muve.pl

url
 
 
 
Odpowiedź na posta Pomoc (2013-05-27, 21:02:46)

Witam Pana,

jutro Pańska sprawa zostanie pozytywnie rozpatrzona.

Nadal czekam ... I tyle z waszej słowności i solidności ... :(

url
 
 
 

arachnos83 - jak wyświetla Ci się jesteś w kolejce to zmień nazwę folderu do którego pobiera i zobacz czy ruszy. Mi tak mogło, leci co prawda od nowa ale leci ,a nie stoi :).

Co do rekompensaty, jestem za - jakiś fajny tytuł do wyboru mógłby znacznie osłodzić gorycz ślimaczego pobierania.

url
 
 
 

arachnos83 - jak wyświetla Ci się jesteś w kolejce to zmień nazwę folderu do którego pobiera i zobacz czy ruszy. Mi tak mogło, leci co prawda od nowa ale leci ,a nie stoi :).

Co do rekompensaty, jestem za - jakiś fajny tytuł do wyboru mógłby znacznie osłodzić gorycz ślimaczego pobierania.

url
 
 
 

arachnos83 - jak wyświetla Ci się jesteś w kolejce to zmień nazwę folderu do którego pobiera i zobacz czy ruszy. Mi tak mogło, leci co prawda od nowa ale leci ,a nie stoi :).

Co do rekompensaty, jestem za - jakiś fajny tytuł do wyboru mógłby znacznie osłodzić gorycz ślimaczego pobierania.

url
 
 
 

arachnos83 - jak wyświetla Ci się jesteś w kolejce to zmień nazwę folderu do którego pobiera i zobacz czy ruszy. Mi tak mogło, leci co prawda od nowa ale leci ,a nie stoi :).

Co do rekompensaty, jestem za - jakiś fajny tytuł do wyboru mógłby znacznie osłodzić gorycz ślimaczego pobierania.

url
 
 
 

arachnos83 - jak wyświetla Ci się jesteś w kolejce to zmień nazwę folderu do którego pobiera i zobacz czy ruszy. Mi tak mogło, leci co prawda od nowa ale leci ,a nie stoi :).

Co do rekompensaty, jestem za - jakiś fajny tytuł do wyboru mógłby znacznie osłodzić gorycz ślimaczego pobierania.

url
 
 
 

No dobra, cierpliwość cierpliwością, ale już trzeci dzień jestem "w kolejce". Czy Cenega w ogóle traktuje poważnie klientów? Wiedzę, że lubicie wpadki takie jak swego czasu sprzedaż ocenzurowanej wersji Bioshock, której do dzisiaj nie naprawiono.

url
 
 
 

Dziękuejmy za wszystkie informacje i przepraszamy za kłopoty.

Cały czas trwają prace nad downloaderem (tak, wiem, że już to wielokrotnie mówiłem, ale zwyczajnie to jest prawda), nie mam jednak konkretnego terminu ich zakończenia.

 

Pamiętajcie, aby downloader uruchamiać jako administrator.

 

Pozdrawiam,

Marcin, muve.pl

url
 
 
 

Udało mi się ściągnąć Risen 2 i LA Noire od 4tej rano, ale pojedynczo, z prędkością między 400 a 850 kB/s...

data ostatniej edycji: 2013-05-28, 08:26:33
url
 
 
 

Zakupiłem Tomb Raider Underworld i od 3 dni ściąga po 8kB, totalna porażka, a ściągam w godzinach rannych wiec nie powinny być serwery przeciążone

url
 
 
 

Zgadzam się co do tej rekompensaty :)

data ostatniej edycji: 2013-05-28, 00:42:21
url
 
 
 
data ostatniej edycji: 2013-05-28, 00:42:59
url
 
 
 

Uważam że wszystkim osobą które tracą czas na sciąganiu gier z prędkością 50 kb/s należy się jakaś rekompensata...

url
 
 
 
data ostatniej edycji: 2013-05-27, 23:08:00
url
 
 
 
data ostatniej edycji: 2013-05-27, 23:07:42
url
 
 
 

Ludzie, więcej wyrozumiałości, przecież się starają! :)

url
 
 
 
Odpowiedź na posta pangrys (2013-05-27, 18:17:37)

Napisałem o rezygnacji z zamówienia na pomoc@muve.pl o takiej treści .

 

"Witam,

Dnia 25 maja zakupiłem u Państwa dwie gry. Zamówienie o numerze XXXXXXXXXXXX

XXXXXXXXX (PC) PL DIGITAL: 1 szt.
XXXXXXXXX (PC) PL DIGITAL: 1 szt.

Niestety od dnia 25 maja nie mogę ściągnąc tej gry ze wzgledu na problemy z Waszej strony.
I tak zostałem zmuszony do kupna wersji pudełkowej bo obiecałem synowi ze szybko zagra :(

Proszę o anulacje mojego zamówienia i przelania pieniędzy na moje konto.
Jednocześnie proszę o usunięcie moich danych osobowych z waszej bazy danych oraz wszystkich podmiotów którym udostępniliście moje dane.
Proszę też, o wykreślenie mojego adresu email z waszego Newslettera.


Pozdrawiam"

 

I opiszę "wspaniałą" procję muve.pl i podobnie jak przedmówcy, też nigdy tu nic nie kupię. Choćby gry rozdawali za złotówkę.

 

 

 

Witam Pana,

jutro Pańska sprawa zostanie pozytywnie rozpatrzona.

data ostatniej edycji: 2013-05-27, 21:03:40

Z pozdrowieniami,

Michał Godlewski

Dział Obsługi Klienta muve.pl

url
 
 
 

Nie odpowiedzą Ci bo pracują do 17tej i mają gdzieś klienta...

 

Ciągnę od rana Risen 2 i LA Noire. Po 20kB/s :( Jak bym wiedział, to poszedł bym do sklepu i normalnie kupił...

data ostatniej edycji: 2013-05-27, 21:02:17
url
 
 
 

 Spytam tak, kiedy można liczyć na to bym mógł pobrać sobie grę w normalnych warunkach ? Jutro, pojutrze, za miesiąc kiedy ???

url
 
 
 
POWRÓT DO FORUM
 
 
Copyright © 2011 by Cenega Poland Sp. z o.o. All rights reserved.
Kreacja & wdrożenie: agencja interaktywna okinet
anon.
Nick
   

ładowanie
okna chat