muve swap

muve swap
 
 
 
 
 
Zła nazwa użytkownika lub hasło!
 
  zapamiętaj mnie
 
nie pamiętam hasła Zaloguj Nie mam jeszcze konta
 
 

ZGŁOŚ POST DO MODERACJI

Adres url posta

ANULUJ WYŚLIJ  
 

Forum /

o grach
POWRÓT DO FORUM
 
Temat: "XCOM"
Odpowiedz w tym wątku
 
 
ZAMKNIJ
 
 
 
 
Odpowiedź na posta Pa1ek (2012-10-13, 10:20:59)

A co w przypadku jeśli kod do DLC "Elit Soldier Pack" nie działa na xboxa ? Też możecie dosłać nowy ? Proszę o info ponieważ kupiłem z dlc a nie mogę z niego skorzystać.

Witam, z tego co się orientuję chwilowy problem kluczy "leży" po stronie Microsoftu i powinien zostać szybko wyeliminowany.

url
 
 
 
Odpowiedź na posta Muve.pl (2012-10-12, 22:50:16)

Witam,

gra XCOM nie zawiera kodu Kompanii Graczy - dystrybutor nie miał technicznej możliwości włożenia kart rejestracyjnych do pudełek. W celu rejestracji gry XCOM (jak i każdej nabytej w Polsce gry pudełkowej bez kodu, niezależnie od dystrybutora) prosimy o podesłanie zdjęcia/ skanu paragonu lub faktury za zakup gry na kompania_graczy@cenega.com, w odpowiedzi otrzymają Państwo kod rejestracyjny.

W przypadku zakupów w muve proces jest jeszcze prostszy - wystarczy podesłać numer zamówienia.

A co w przypadku jeśli kod do DLC "Elit Soldier Pack" nie działa na xboxa ? Też możecie dosłać nowy ? Proszę o info ponieważ kupiłem z dlc a nie mogę z niego skorzystać.

url
 
 
 
Odpowiedź na posta pawel.kotelon (2012-10-12, 23:30:22)

witam

 

no no muszę pochwalić :) a już się bałem, że nie dojdzie dzisiaj do mnie ufo - a tu miła niespodzianka :) nie wiedziałem że do paczkomatów nawet po 19.00 dostarczają :)

dziękuję i pozdrawiam - zobaczymy teraz jak pójdzie z DLC bo z tego co czytam to może być różnie :)

 

pozdrawiam

My również dziękujemy i zapraszamy ponownie. :)

url
 
 
 

witam

 

no no muszę pochwalić :) a już się bałem, że nie dojdzie dzisiaj do mnie ufo - a tu miła niespodzianka :) nie wiedziałem że do paczkomatów nawet po 19.00 dostarczają :)

dziękuję i pozdrawiam - zobaczymy teraz jak pójdzie z DLC bo z tego co czytam to może być różnie :)

 

pozdrawiam

url
 
 
 
Odpowiedź na posta kelly85 (2012-10-12, 22:51:00)

u mnie też nie było kodu do rejestracji w kompanii graczy X-com na pc  pisałem na kompanie z prośba o wygenerowanie kodu  jeszcze nie dostałem odpowiedzi

Witam,

miałem dziś masę pracy, związanej głównie ze startem licytacji komputera Acer Predator G3: www.kompania.cenega.pl/xcom.html

 

Właśnie odpowiadam na maile i zostało mi już mniej niż 100, także jeszcze dziś w nocy otrzymasz swój kod.

 

Pozdrawiam,

Paweł Goljanek

Kompania Graczy / muve.pl

url
 
 
 
Odpowiedź na posta KrzysztofT (2012-10-12, 19:23:34)

Witam. Dostałem grę, ale jakie było moje zdziwienie gdy się okazało, że nie dostałem obiecanej rekompensaty za to, że anulowaliście mi zamówienie na ES. Miałem dostać koszulkę XL i coś jeszcze a w pudełku oprócz gry nie było nic. Czy mam rozumieć, że już tej rekompensaty nie dostanę, czy dopiero ją wyślecie?

Witam,

gra została nadana "taśmowo" z magazynu, natomiast gadżety nadaliśmy sami z naszego biura - proszę się ich spodziewać w poniedziałek lub wtorek.

url
 
 
 

u mnie też nie było kodu do rejestracji w kompanii graczy X-com na pc  pisałem na kompanie z prośba o wygenerowanie kodu  jeszcze nie dostałem odpowiedzi

url
 
 
 
Odpowiedź na posta sejf12 (2012-10-12, 19:39:58)

Witam,

 

takie pytanie mam. Czy w pudełku nie powinien znajdować się kod do rejestracji gry na kompanii graczy? W pudełku z Dishonored był kod, a do XCOMa nie ma, tak powinno być?

Witam,

gra XCOM nie zawiera kodu Kompanii Graczy - dystrybutor nie miał technicznej możliwości włożenia kart rejestracyjnych do pudełek. W celu rejestracji gry XCOM (jak i każdej nabytej w Polsce gry pudełkowej bez kodu, niezależnie od dystrybutora) prosimy o podesłanie zdjęcia/ skanu paragonu lub faktury za zakup gry na kompania_graczy@cenega.com, w odpowiedzi otrzymają Państwo kod rejestracyjny.

W przypadku zakupów w muve proces jest jeszcze prostszy - wystarczy podesłać numer zamówienia.

url
 
 
 
Odpowiedź na posta zenek (2012-10-12, 15:36:59)

Odpowiedź waszego BOK'u:


niestety promocja z Civilization V skończyła się już. 


Tyle to ja wiem. Pytałem czy, skoro w zamówieniu mam "xcom+civ5" (zdążyłem chyba minute przed końcem promocji) to otrzymam civ5 nawet jeśli opłacę zamówienie PO zakończeniu promocji...

oczywiście tak.

url
 
 
 
Odpowiedź na posta zenek (2012-10-12, 15:36:59)

Odpowiedź waszego BOK'u:


niestety promocja z Civilization V skończyła się już. 


Tyle to ja wiem. Pytałem czy, skoro w zamówieniu mam "xcom+civ5" (zdążyłem chyba minute przed końcem promocji) to otrzymam civ5 nawet jeśli opłacę zamówienie PO zakończeniu promocji...

oczywiście tak.

url
 
 
 
Odpowiedź na posta shaka.adim (2012-10-12, 20:22:29)

Witam,

Zamówiłem wersję pudełkową gry i po zainstalowaniu nie mam elite packa (klikajac prawym klawiszem na gre na steamie pisze, ze nie mam zadnego dlc zainstalowanego, ani zadne dlc nie jest dostepne).. Jak to zmienic? Przy instalacji podalem klucz z instrukcji do gry, natomiast na ulotce od elite soldier pack jest jeszcze jeden klucz ale nie wiem gdzie mam go wpisac...)

w Steamie jest zakładka GRY i tam bodajże "wprowadź klucz steam" - tam należy wprowadzić ten klucz.

 

pozdrawiam

url
 
 
 

Witam,

Zamówiłem wersję pudełkową gry i po zainstalowaniu nie mam elite packa (klikajac prawym klawiszem na gre na steamie pisze, ze nie mam zadnego dlc zainstalowanego, ani zadne dlc nie jest dostepne).. Jak to zmienic? Przy instalacji podalem klucz z instrukcji do gry, natomiast na ulotce od elite soldier pack jest jeszcze jeden klucz ale nie wiem gdzie mam go wpisac...)

url
 
 
 
Odpowiedź na posta sejf12 (2012-10-12, 19:39:58)

Witam,

 

takie pytanie mam. Czy w pudełku nie powinien znajdować się kod do rejestracji gry na kompanii graczy? W pudełku z Dishonored był kod, a do XCOMa nie ma, tak powinno być?

Dobre pytanie - u mnie też go nie było.

url
 
 
 

Witam,

 

takie pytanie mam. Czy w pudełku nie powinien znajdować się kod do rejestracji gry na kompanii graczy? W pudełku z Dishonored był kod, a do XCOMa nie ma, tak powinno być?

url
 
 
 

Witam. Dostałem grę, ale jakie było moje zdziwienie gdy się okazało, że nie dostałem obiecanej rekompensaty za to, że anulowaliście mi zamówienie na ES. Miałem dostać koszulkę XL i coś jeszcze a w pudełku oprócz gry nie było nic. Czy mam rozumieć, że już tej rekompensaty nie dostanę, czy dopiero ją wyślecie?

data ostatniej edycji: 2012-10-12, 19:23:55
url
 
 
 
Odpowiedź na posta wroo_muve.pl (2012-10-12, 11:52:27)

Panie Adamie, w nawiązaniu do rozmowy - klucze są już na Pana mailu.

 

pozdrawiam,

Adam Wróblewski

Telefon i załatwienie sprawy w kilka minut po poście - godne pochwały. Publicznej pochwały, co tutaj robię ;)

 

Gra zainstaowana i działa, Cywilizacja śmiga w Chorwacji, co nie było wcale w dzisiejszych czasach takie pewne. Zwrotu nadpłaty też spodziewam się na dniach.

 

 

A teraz będę grał. W grę!

url
 
 
 
Odpowiedź na posta Pa1ek (2012-10-12, 18:32:31)

Witam,

Zamówiłem wersję angielską a konto na Xlive mam w Polsce. Niestety nie mogę zrealizować kody dołączonego do gry na dodatki.

Kod wpisywany z poziomu konsoli pisze, że jest nieprawidłowy a z konta że jest problem z ofertą.

Czy jest z tym jakiś globalny problem? Jeśli tak to gdzie można uzyskać działąjący kod lub do kogo składać reklamację ?

chyba faktycznie coś jest z tymi dodatkami, u mnie w wersji PC też ich nie ma 

url
 
 
 

Witam,

Zamówiłem wersję angielską a konto na Xlive mam w Polsce. Niestety nie mogę zrealizować kody dołączonego do gry na dodatki.

Kod wpisywany z poziomu konsoli pisze, że jest nieprawidłowy a z konta że jest problem z ofertą.

Czy jest z tym jakiś globalny problem? Jeśli tak to gdzie można uzyskać działąjący kod lub do kogo składać reklamację ?

url
 
 
 

niestety reinstall, ani rozpoczęcie kampanii od nowa na innym poziomie trudności nie rozwiązują problemu :(

a czy toś też ma problem z DLC, też, nie ma dodatkowego żołnierza w koszarach ??

 

data ostatniej edycji: 2012-10-12, 18:17:29
url
 
 
 
Odpowiedź na posta wroo_muve.pl (2012-10-12, 13:54:30)

oczywiście tak - wyślij prosze maila na adres pomoc@muve.pl

Odpowiedź waszego BOK'u:


niestety promocja z Civilization V skończyła się już. 


Tyle to ja wiem. Pytałem czy, skoro w zamówieniu mam "xcom+civ5" (zdążyłem chyba minute przed końcem promocji) to otrzymam civ5 nawet jeśli opłacę zamówienie PO zakończeniu promocji...

url
 
 
 
POWRÓT DO FORUM
 
 
Copyright © 2011 by Cenega Poland Sp. z o.o. All rights reserved.
Kreacja & wdrożenie: agencja interaktywna okinet
anon.
Nick
   

ładowanie
okna chat