muve swap

muve swap
 
 
 
 
 
Zła nazwa użytkownika lub hasło!
 
  zapamiętaj mnie
 
nie pamiętam hasła Zaloguj Nie mam jeszcze konta
 
 

ZGŁOŚ POST DO MODERACJI

Adres url posta

ANULUJ WYŚLIJ  
 

Forum /

o grach
POWRÓT DO FORUM
 
Temat: "XCOM"
Odpowiedz w tym wątku
 
 
ZAMKNIJ
 
 
 
 

Witam

 

czy ja również mogę się dowiedzieć czy dostanę swoją grę przed weekendem? nie ukrywam, że złożyłem zamówienie jeszcze przed ogłoszeniem jakichkolwiek problemów z wersją polską, później wybrałem wersję angielską (nie chcę czekać jeszcze miesiąc) a tu nagle się okazuje, że pewnie nie dostanę UFO przed weekendem - co mnie bardzo irytuje..

czy jest możliwość potwierdzenia kiedy mogę się spodziewać mojego zamówienia: nr 782784255 - zamówienie opłacone z góry - nawet mi potwierdzano że dzisiaj mam dostać.

 

pozdrawiam

Paweł K.

url
 
 
 

Ja tez mam pytanie chce zakupic wersje cyfrowa tej gry ale gdy chce to zrobic pisze ze niema takiej strony ????

url
 
 
 
Odpowiedź na posta wroo_muve.pl (2012-10-12, 13:53:46)

arkadius - przyznam, że nie wiem co jest powodem? Panowie, pomóżcie - czy ktoś wie o co chodzi?

teoretycznie dlc jest zainstalowane, tak przynajmniej mozna odczytać klikając PPM na grze i wybierając "wyświetl dostępne DLC", tylko że nie działa, spróbuje reinstalować grę, napiszę czy przyniosło to jakiś efekt

url
 
 
 
Odpowiedź na posta wroo_muve.pl (2012-10-12, 13:54:30)

oczywiście tak - wyślij prosze maila na adres pomoc@muve.pl

Wysłałem rano na:

 

zamowienia@muve.pl 


Nie dostałem niestety odpowiedzi jeszcze.

url
 
 
 
Odpowiedź na posta zenek (2012-10-12, 11:56:08)

Witam,

 

Udało mi się dzisiaj zamówić X-COM + CIV5 w preorder. Zaraz po tym ta oferta znikła dlatego też nie opłaciłem jeszcze tego zamówienia. W związku z tym mam pytanie - czy po opłaceniu zamówienia otrzymam także kod do civ5 czy też nie?

 

Pozdrawiam

oczywiście tak - wyślij prosze maila na adres pomoc@muve.pl

url
 
 
 
Odpowiedź na posta maszyna (2012-10-12, 11:59:18)

Witam,

 

Zgodnie z tym, że wszędzie w dystrybucji cyfrowej klucze pasują do steam, zakładam że tak samo "podepnę" swój egzemplarz pudełkowy?.

 

Pozdrawiam

dokładnie tak

url
 
 
 
Odpowiedź na posta arkadius2 (2012-10-12, 12:05:39)

Witam, ja natomiast mam pytanie o DLC, mianowicie w barakach powinnien znajdować się ten dodatkowy żołnierz, lecz go nie ma, czy to jest jakiś błąd ?

i o co z tymi z kombinezonem khaki, ulepszeniami estetycznymi pancerzy i presonalizacją barw ?

niestety mimo że zamówiłem grę w pre-order z DLC nie dostałem tych możliwości 

arkadius - przyznam, że nie wiem co jest powodem? Panowie, pomóżcie - czy ktoś wie o co chodzi?

url
 
 
 

Witam, ja natomiast mam pytanie o DLC, mianowicie w barakach powinnien znajdować się ten dodatkowy żołnierz, lecz go nie ma, czy to jest jakiś błąd ?

i o co z tymi z kombinezonem khaki, ulepszeniami estetycznymi pancerzy i presonalizacją barw ?

niestety mimo że zamówiłem grę w pre-order z DLC nie dostałem tych możliwości 

url
 
 
 

Witam,

 

Zgodnie z tym, że wszędzie w dystrybucji cyfrowej klucze pasują do steam, zakładam że tak samo "podepnę" swój egzemplarz pudełkowy?.

 

Pozdrawiam

url
 
 
 

Witam,

 

Udało mi się dzisiaj zamówić X-COM + CIV5 w preorder. Zaraz po tym ta oferta znikła dlatego też nie opłaciłem jeszcze tego zamówienia. W związku z tym mam pytanie - czy po opłaceniu zamówienia otrzymam także kod do civ5 czy też nie?

 

Pozdrawiam

url
 
 
 
Odpowiedź na posta adam.gajda (2012-10-12, 11:25:42)

Witam,

 

napiszę może tutaj, bo z tą grą narobiło się trochę problemów.

 

Na stronach muve.pl jest kilkakrotnie powtarzana informacja, że gra jest dostępna w preloadzie. Za pośrednictwem poczty elektronicznej Michał Godlewski poinformował mnie jednak, że to może nie być możliwe. Na chwilę obecną jest już to nie ważne, ponieważ przynajmniej teoretycznie, premiera już się odbyła.

 

Piszę o teoretycznej premierze, ponieważ pomimo zakupu wersji digital dalej nic nie dostałem. Ani XComa, ani Cywilizacji. Zakładam, że jest to zwiazane z wczorajszą awarią sklepu. Zamówienie ma charakter potwierdzonego, ale nie zrealizowanego. Zaznaczę, że grę kupiłem/opłaciłem już bardzo dawno temu i przed kilkoma dniami z pomocą pana Godlewskiego zmieniłem tylko zamówienie z pudełkowego na elektroniczne. Zamiast skrócenia czasu dostawy produktu, wyszło mi wydłużenie.

 

Na maila pewnie dostanę odpowiedź dopiero w poniedziałek, ale majac na uwadze fakt, że poza weekendami na granie czasu raczej mało, prosiłbym o przyjrzenie się tej sprawie. Do tego, adresat darmowej kopii Cywilizacji czeka na nią z niecierpliwością - obiecałem ją dzieciakowi już jakiś czas temu ;)

Panie Adamie, w nawiązaniu do rozmowy - klucze są już na Pana mailu.

 

pozdrawiam,

Adam Wróblewski

url
 
 
 

Witam,

 

napiszę może tutaj, bo z tą grą narobiło się trochę problemów.

 

Na stronach muve.pl jest kilkakrotnie powtarzana informacja, że gra jest dostępna w preloadzie. Za pośrednictwem poczty elektronicznej Michał Godlewski poinformował mnie jednak, że to może nie być możliwe. Na chwilę obecną jest już to nie ważne, ponieważ przynajmniej teoretycznie, premiera już się odbyła.

 

Piszę o teoretycznej premierze, ponieważ pomimo zakupu wersji digital dalej nic nie dostałem. Ani XComa, ani Cywilizacji. Zakładam, że jest to zwiazane z wczorajszą awarią sklepu. Zamówienie ma charakter potwierdzonego, ale nie zrealizowanego. Zaznaczę, że grę kupiłem/opłaciłem już bardzo dawno temu i przed kilkoma dniami z pomocą pana Godlewskiego zmieniłem tylko zamówienie z pudełkowego na elektroniczne. Zamiast skrócenia czasu dostawy produktu, wyszło mi wydłużenie.

 

Na maila pewnie dostanę odpowiedź dopiero w poniedziałek, ale majac na uwadze fakt, że poza weekendami na granie czasu raczej mało, prosiłbym o przyjrzenie się tej sprawie. Do tego, adresat darmowej kopii Cywilizacji czeka na nią z niecierpliwością - obiecałem ją dzieciakowi już jakiś czas temu ;)

url
 
 
 

@rafiozo

 

Ja kod dostałem na maila. Do tego będziesz mógł go sobie sprawdzić w zakładce "moje gry do pobrania" (gdy zalogujesz się w sklepie.)

url
 
 
 

Witam chciałem zakupić u Panstwa X com w wersji digital

 

jednak przed zakupem chciałbym się dowiedzieć jak bede mogl uzyskać kod aktywacyjny do gry

 

czy dostane go na maila czy bedzie to w inny sposob ?

 

 

 

url
 
 
 
Odpowiedź na posta malcher (2012-10-11, 22:23:42)

OK, dzięki. Jutro z rana tak czy siak spróbuję zadzwonić do sklepu. Czy mogę się na Pana słowa powołać, jeśli rzeczywiście zamówienie nie zostało wysłane? (a może tylko nie zostało uaktualnione na stronie, miejmy nadzieję :)

oczywiście - najlepiej niech Pan poprosi o połączenie ze mną (Adam Wróblewski)

url
 
 
 
Odpowiedź na posta wroo_muve.pl (2012-10-11, 22:18:00)

Przepraszam, ale cały czas nie mogę sprawdzić czy Pana przesyłka została wysłana. Sprawą zajmiemy się tak szybko jak to będzie możliwe. "Jeżeli" przesyłka nie została do Pana z jakiegoś powodu wysłana to wyślemy ją do Pana na sobotę.

OK, dzięki. Jutro z rana tak czy siak spróbuję zadzwonić do sklepu. Czy mogę się na Pana słowa powołać, jeśli rzeczywiście zamówienie nie zostało wysłane? (a może tylko nie zostało uaktualnione na stronie, miejmy nadzieję :)

data ostatniej edycji: 2012-10-11, 22:25:26
url
 
 
 
Odpowiedź na posta malcher (2012-10-11, 21:44:20)

17.09.2012

Przepraszam, ale cały czas nie mogę sprawdzić czy Pana przesyłka została wysłana. Sprawą zajmiemy się tak szybko jak to będzie możliwe. "Jeżeli" przesyłka nie została do Pana z jakiegoś powodu wysłana to wyślemy ją do Pana na sobotę.

url
 
 
 
Odpowiedź na posta KrzysztofT (2012-10-11, 19:34:35)

I znowy mijacie się z prawdą. Status "wysłana" oznacza ni mniej i ni więcej, że paczka ma już wygenerowany numer przewozowy i oczekuje w magazynie na kuriera. A teraz pozostaje się modlić aby kurier przyjechał do was dzisiaj i odebrał paczkę - bo nie zawsze to robi w ten sam dzień, w którym jest amieniony status zamówienia na wysłane. Nie raz wycieliście (a raczej DPD) mi taki numer - zazwyczaj kiedy przesyłka miała być nadana w czwartek. W piątek okazuje się, że kurier do was nie dojechał i że będzie dopiero w piątek, a przesyłka dotrze w poniedziałek.

 

PS. Skoro was sklep się rozwija i zaczyna się liczyć, to może już czas zrezygnować z tego badziewnego DPD i podpisać umowę z firmą, która usługi kurierskie świadczy naprawdę - a nie tylko z nazwy - np. UPS, lub DHL. Albo przynajmniej dajcie nam wybór kuriera jakim chcemy aby przesyłka do mnie dotarła. UPS i DHL zawsze do mnie dzwoni kiedy ma przyjechać - DHL dodatkowo wysyła sms z info, że mnie kurier odwiedzi - a DPD - kuerier umawia się ze mną na godzinę 11 (bo idę do pracy na 2 zmianę), a ten przyjeżdza do mnie o 14 i ma pretensje, że mnie nie ma w domu. :(

Panie Krzysztofie - z tego co udało mi się sprawdzić Pana przesyłka jest już w sortowni.

url
 
 
 
Odpowiedź na posta wroo_muve.pl (2012-10-11, 21:15:38)

Ze względu na problemy z serwerem nie mogę sprawdzić tego w tej chwili ale wszystkie przesyłki przedpremierowe były dzisiaj wysyłane. Kiedy składał Pan zamówienie?

17.09.2012

url
 
 
 
Odpowiedź na posta malcher (2012-10-11, 19:19:51)

U mnie się status zamówienia nie zmienił (a miałem tam jeszcze Dishonored, więc to podwójny kop w jaja) i jeśli nie zostało dziś wysłane mimo zapewnień, to się monumentalnie wkur*** i będzie to ostatni zakup w sklepie Cenegi (a planowałem co najmniej 7 jeszcze do końca roku).

Czy może ktoś z Muve sprawdzić status zamówienia 1320941? Z góry dziękuję.

Ze względu na problemy z serwerem nie mogę sprawdzić tego w tej chwili ale wszystkie przesyłki przedpremierowe były dzisiaj wysyłane. Kiedy składał Pan zamówienie?

url
 
 
 
POWRÓT DO FORUM
 
 
Copyright © 2011 by Cenega Poland Sp. z o.o. All rights reserved.
Kreacja & wdrożenie: agencja interaktywna okinet
anon.
Nick
   

ładowanie
okna chat