muve swap

muve swap
 
 
 
 
 
Zła nazwa użytkownika lub hasło!
 
  zapamiętaj mnie
 
nie pamiętam hasła Zaloguj Nie mam jeszcze konta
 
 

ZGŁOŚ POST DO MODERACJI

Adres url posta

ANULUJ WYŚLIJ  
 

Forum /

o grach
POWRÓT DO FORUM
 
Temat: "XCOM"
Odpowiedz w tym wątku
 
 
ZAMKNIJ
 
 
 
 
Odpowiedź na posta KrzysztofT (2012-10-11, 19:34:35)

I znowy mijacie się z prawdą. Status "wysłana" oznacza ni mniej i ni więcej, że paczka ma już wygenerowany numer przewozowy i oczekuje w magazynie na kuriera. A teraz pozostaje się modlić aby kurier przyjechał do was dzisiaj i odebrał paczkę - bo nie zawsze to robi w ten sam dzień, w którym jest amieniony status zamówienia na wysłane. Nie raz wycieliście (a raczej DPD) mi taki numer - zazwyczaj kiedy przesyłka miała być nadana w czwartek. W piątek okazuje się, że kurier do was nie dojechał i że będzie dopiero w piątek, a przesyłka dotrze w poniedziałek.

 

PS. Skoro was sklep się rozwija i zaczyna się liczyć, to może już czas zrezygnować z tego badziewnego DPD i podpisać umowę z firmą, która usługi kurierskie świadczy naprawdę - a nie tylko z nazwy - np. UPS, lub DHL. Albo przynajmniej dajcie nam wybór kuriera jakim chcemy aby przesyłka do mnie dotarła. UPS i DHL zawsze do mnie dzwoni kiedy ma przyjechać - DHL dodatkowo wysyła sms z info, że mnie kurier odwiedzi - a DPD - kuerier umawia się ze mną na godzinę 11 (bo idę do pracy na 2 zmianę), a ten przyjeżdza do mnie o 14 i ma pretensje, że mnie nie ma w domu. :(

Panie Krzysztofie, ale kurier DPD przyjeżdża do nas po paczki codziennie o tej samej porze. Chyba raz zdarzyło się, że kurier nie dojechał a my nie mieliśmy możliwości dostarczyć przesyłek do rozdzielni DPD O tej porze numer przesyłki powinien już wskazywać, gdzie jest dana paczka.

url
 
 
 
Odpowiedź na posta Kuba (2012-10-11, 18:37:01)

Tak,

status ten oznacza, że przesyłka została wysłana. W mailu powinieneś otrzymać odpowiednie dane do śledzenia paczki :)

I znowy mijacie się z prawdą. Status "wysłana" oznacza ni mniej i ni więcej, że paczka ma już wygenerowany numer przewozowy i oczekuje w magazynie na kuriera. A teraz pozostaje się modlić aby kurier przyjechał do was dzisiaj i odebrał paczkę - bo nie zawsze to robi w ten sam dzień, w którym jest amieniony status zamówienia na wysłane. Nie raz wycieliście (a raczej DPD) mi taki numer - zazwyczaj kiedy przesyłka miała być nadana w czwartek. W piątek okazuje się, że kurier do was nie dojechał i że będzie dopiero w piątek, a przesyłka dotrze w poniedziałek.

 

PS. Skoro was sklep się rozwija i zaczyna się liczyć, to może już czas zrezygnować z tego badziewnego DPD i podpisać umowę z firmą, która usługi kurierskie świadczy naprawdę - a nie tylko z nazwy - np. UPS, lub DHL. Albo przynajmniej dajcie nam wybór kuriera jakim chcemy aby przesyłka do mnie dotarła. UPS i DHL zawsze do mnie dzwoni kiedy ma przyjechać - DHL dodatkowo wysyła sms z info, że mnie kurier odwiedzi - a DPD - kuerier umawia się ze mną na godzinę 11 (bo idę do pracy na 2 zmianę), a ten przyjeżdza do mnie o 14 i ma pretensje, że mnie nie ma w domu. :(

data ostatniej edycji: 2012-10-11, 19:39:02
url
 
 
 

U mnie się status zamówienia nie zmienił (a miałem tam jeszcze Dishonored, więc to podwójny kop w jaja) i jeśli nie zostało dziś wysłane mimo zapewnień, to się monumentalnie wkur*** i będzie to ostatni zakup w sklepie Cenegi (a planowałem co najmniej 7 jeszcze do końca roku).

Czy może ktoś z Muve sprawdzić status zamówienia 1320941? Z góry dziękuję.

url
 
 
 
Odpowiedź na posta pawel.k.mroczek (2012-10-11, 18:12:49)

Witam,

Zmienił mi się stan zamówienia z oczekującego na zrealizowano (z godziny 14) na stornie muve.pl to znaczy, że została wysłana? 

Tak,

status ten oznacza, że przesyłka została wysłana. W mailu powinieneś otrzymać odpowiednie dane do śledzenia paczki :)

"I used to be an adventurer like you. Then I took an arrow in the knee..."  :)


 


url
 
 
 

Witam,

Zmienił mi się stan zamówienia z oczekującego na zrealizowano (z godziny 14) na stornie muve.pl to znaczy, że została wysłana? 

url
 
 
 

Czy XCOM zostal dzis wyslany do tych, ktorzy zamowili gre wczesniej i wybrali angielska wersje?

url
 
 
 
Odpowiedź na posta radian81 (2012-10-11, 13:39:22)

Witam

 

Dzisiaj zakupiłem grę xcom zapłaciłem z góry, kiedy mogę spodziewać się przesyłki kurierskiej?

Pozdrawiam

 

radian81 - postaramy się dzisiaj wysłać, ale jeszcze nie mogę obiecać..

url
 
 
 

Witam

 

Dzisiaj zakupiłem grę xcom zapłaciłem z góry, kiedy mogę spodziewać się przesyłki kurierskiej?

Pozdrawiam

 

url
 
 
 
Odpowiedź na posta Pa1ek (2012-10-11, 12:14:30)

Dziękuję za info. Odpisałem już maila, aby wysłać wersję angielską ale nie dostałem potwierdzenia jeszcze. Więc nie wiem czy mail doszedł ?

Przesyłka dzisiaj będzie do Pana wysłana

url
 
 
 
Odpowiedź na posta Pa1ek (2012-10-11, 12:14:30)

Dziękuję za info. Odpisałem już maila, aby wysłać wersję angielską ale nie dostałem potwierdzenia jeszcze. Więc nie wiem czy mail doszedł ?

dzisiaj będzie wysłana.

url
 
 
 
Odpowiedź na posta KrzysztofT (2012-10-11, 10:57:12)

A tak przy okazji : skoro z Xcom-em wynikła taka a nie inna sytuacja, może na przyszłość przy zamówieniach edycji specjalnych zamieścicie informację, że istnieje możliwość, że nie każdy kto zamówi tą edycję ją na 100% dostanie. Gdyby taka informacja została zamieszczona przy Xcom-ie raczej bym ją zamówił na Amazonie. A tak wyszło jak wyszło.

Panie Krzysztofie - naszym celem jest aby taka sytuacja nie miała więcej miejsca. ALe oczywiście bierzemy takie rozwiazanie pod uwagę.

url
 
 
 
Odpowiedź na posta wroo_muve.pl (2012-10-10, 16:56:29)

Pa1ek - edycje angielskie będą dostępne od jutra. Do wszytkich naszych Klientów wysłaliśmy juz maile w tej sprawie.

Dziękuję za info. Odpisałem już maila, aby wysłać wersję angielską ale nie dostałem potwierdzenia jeszcze. Więc nie wiem czy mail doszedł ?

url
 
 
 
Odpowiedź na posta KrzysztofT (2012-10-11, 10:52:08)

Tak. Tak jak rozmawiałem wczoraj z którymś panem z waszego sklepu - nadal jestem zainteresowany zwykłą edycją tej gry. I razem z nią proszę o ewentualne wysłanie tych "gadżetów" na adres z zamówienia. Gdyby była tam koszulka to poproszę o rozmiar XL.

oczywiście, dołączymy koszulkę i zestaw gadżetów. Pozdrawiam,

url
 
 
 

A tak przy okazji : skoro z Xcom-em wynikła taka a nie inna sytuacja, może na przyszłość przy zamówieniach edycji specjalnych zamieścicie informację, że istnieje możliwość, że nie każdy kto zamówi tą edycję ją na 100% dostanie. Gdyby taka informacja została zamieszczona przy Xcom-ie raczej bym ją zamówił na Amazonie. A tak wyszło jak wyszło.

url
 
 
 
Odpowiedź na posta wroo_muve.pl (2012-10-11, 09:55:33)

Oczywiście rozumiem. Panie Krzysztofie, niezależnie od wszystkiego chciałbym wyslać do Pana pakiet ekskluzywnych gadżetów z gry. Czy możemy to zrobić na adres podany w zamowiweniu?

 

Pozdrawiam,

Adam Wróblewski

Tak. Tak jak rozmawiałem wczoraj z którymś panem z waszego sklepu - nadal jestem zainteresowany zwykłą edycją tej gry. I razem z nią proszę o ewentualne wysłanie tych "gadżetów" na adres z zamówienia. Gdyby była tam koszulka to poproszę o rozmiar XL.

url
 
 
 
Odpowiedź na posta KrzysztofT (2012-10-11, 09:23:31)

Co nie zmienia faktu, że czuję się zwyczajnie oszukany. Ta edycja miała być na prezentem urodzinowym. Ponieważ jesteście dystrybutorem tej gry w Polsce zamówiłem tą edycję u was. Gdybym wiedział, że sami nie wiecie ile egzemplarzy tej edycji dostaniecie to bym ją kupił na Amazonie. A tak - muszę ją ściągać z USA i liczyć na to, że dotrze do mnie w 2 tygodnie (musiałem zapłacić 110 dolarów za grę - z czego połowa to koszt wysyłki Expressem do Polski!) i że służba celna nie rozpiedzieli mi pudełka z grą. Serdeczne dzięki.

Oczywiście rozumiem. Panie Krzysztofie, niezależnie od wszystkiego chciałbym wyslać do Pana pakiet ekskluzywnych gadżetów z gry. Czy możemy to zrobić na adres podany w zamowiweniu?

 

Pozdrawiam,

Adam Wróblewski

url
 
 
 
Odpowiedź na posta wroo_muve.pl (2012-10-10, 21:24:04)

Panie Krzysztofie, tak jak rozmawialiśmy wcześniej na innym forum, raz jeszcze chciałym przeprosić za całą sytuację, ale podkreślę także raz jeszcze, że nie zbieraliśmy zamowień licząc na łut szczęścia przyjmując zamówienia z założeniem "jakoś to będzie" gdyż takie działanie byłoby nie logiczne: co mielibysmy osiągnąć takim działaniem oprócz negatywnych (w tym przypadku oczywiście słusznych) reakcji Klientów.

 

 

Pozdrawiam,

Adam Wróblewski

Co nie zmienia faktu, że czuję się zwyczajnie oszukany. Ta edycja miała być na prezentem urodzinowym. Ponieważ jesteście dystrybutorem tej gry w Polsce zamówiłem tą edycję u was. Gdybym wiedział, że sami nie wiecie ile egzemplarzy tej edycji dostaniecie to bym ją kupił na Amazonie. A tak - muszę ją ściągać z USA i liczyć na to, że dotrze do mnie w 2 tygodnie (musiałem zapłacić 110 dolarów za grę - z czego połowa to koszt wysyłki Expressem do Polski!) i że służba celna nie rozpiedzieli mi pudełka z grą. Serdeczne dzięki.

data ostatniej edycji: 2012-10-11, 09:26:16
url
 
 
 

Witam,

 

chciałbym zapytać na kiedy przewidziana jest na obecną chwilę premiera polskiej wersji? To co mnie najbardziej niepokoi to fakt, że ktoś już wspomniał o terminie listopadowym, dodatkowo empik od początku wskazywał na taki termin dla polskiej wersji.

Jeżeli faktycznie termin wydania polskiej wersji od początku był planowany na listopad to dlaczego oficjalnie do wczoraj twierdzono coś zupełnie innego?

 

Przy okazji - dosyć fatalnie wyszło załatwienie sprawy z decyzją jaką wersję chcę otrzymać - jeżeli wysyłacie Państwo maila z info o godzinie 16:20 a dział obsługi działa do 17.00 - to wiadomo, że mało kto zdecyduje którą wersję chce otrzymać - ja na przykład czekam na odpowiedzi na swoje pytania, po ich otryzmaniu mogę podjąć decyzję ale nie wcześniej.

Przez takie załatwienie sprawy pozostaje spory niesmak na przyszłość i chęć zabezpeiczenia się przed takimi ewentualnościami poprzez zakupy w innym miejscu..

Pozdrawiam i proszę o informacje dot przewidywanego obeceni terminu wydania UFO.

 

Paweł K.

url
 
 
 
Odpowiedź na posta KrzysztofT (2012-10-10, 18:20:19)

Droga Cenego - mam was dość. Złożyłem zamówienie w waszym sklepie na grę "Xom Enemy Unknown" w Edycji Specjalnej. Wybrałem sposób dostawy - za pobraniem. Dzisiaj zadzownił pan z waszego sklepu z informacją, że nie dla wszystkich wystarczy gry i m.in moje zamówienie na niązostaje anulowane. Mogę wybrać całkowite anulowanie zamówienia, albo zwykłą edycję + koszulka z ww. gry. A najlepsze było wyjaśnienie dlaczego : przyjmowaliśmy zamówienia na ww. edycję i MYŚLELIŚMY, że światowy wydawca dośle nam brakujące egzemplarze. Więc ja się pytam jak tak biiiip można robić. Wiedzieliście, że macie dostępne xx egzemplarzy tej gry, a mimo to przyjmowaliście zamówienia na więcej niż ich mieliście. Jak znam życie i was to o pierwszeństwie wysyłki nie decydował termin zamówienia, a sposób płatności - prawda Cenego? Ci którzy zdecydowali się zapłacić z góry pewnie swoje edycję dostaną - czyż nie? Bo ich kasiorka jest już na waszych kontach! A tych którzy zamówili za pobraniem można je... w du... Wyszliście z założenia, że "niech się bambusy uczą płacić z góry.." prawda? Całe szczęście, że wasza nędzna firemka nie wyda gry Aliens : Colonial Marines w Polsce tylko CDP, który jest dystrybutorem Segi, więc mogę liczyć, że nie zostanę przez nich oszukany jak przez was przy zakuppie A:CM w wersji EK. Od was żadnej edycji specjalnej, ani ek nigdy więcej nie zamówie - oszuści!

 

A tak przy okazji : dziękuję wam za to, że na swój egzemplarz ES będę czekał dodatkowy tydzień i że musiałem na niego wydać 300zł (z przesyłką). Kupiłem go na ebayu od sprawdzonego sprzedawcy - zamówienie opłaciłem przez paypal - jutro zostanie wysłane z kraju "Baraka". Dziękuję wam Cenego jeszcze raz!

Panie Krzysztofie, tak jak rozmawialiśmy wcześniej na innym forum, raz jeszcze chciałym przeprosić za całą sytuację, ale podkreślę także raz jeszcze, że nie zbieraliśmy zamowień licząc na łut szczęścia przyjmując zamówienia z założeniem "jakoś to będzie" gdyż takie działanie byłoby nie logiczne: co mielibysmy osiągnąć takim działaniem oprócz negatywnych (w tym przypadku oczywiście słusznych) reakcji Klientów.

 

 

Pozdrawiam,

Adam Wróblewski

url
 
 
 

Droga Cenego - mam was dość. Złożyłem zamówienie w waszym sklepie na grę "Xom Enemy Unknown" w Edycji Specjalnej. Wybrałem sposób dostawy - za pobraniem. Dzisiaj zadzownił pan z waszego sklepu z informacją, że nie dla wszystkich wystarczy gry i m.in moje zamówienie na niązostaje anulowane. Mogę wybrać całkowite anulowanie zamówienia, albo zwykłą edycję + koszulka z ww. gry. A najlepsze było wyjaśnienie dlaczego : przyjmowaliśmy zamówienia na ww. edycję i MYŚLELIŚMY, że światowy wydawca dośle nam brakujące egzemplarze. Więc ja się pytam jak tak biiiip można robić. Wiedzieliście, że macie dostępne xx egzemplarzy tej gry, a mimo to przyjmowaliście zamówienia na więcej niż ich mieliście. Jak znam życie i was to o pierwszeństwie wysyłki nie decydował termin zamówienia, a sposób płatności - prawda Cenego? Ci którzy zdecydowali się zapłacić z góry pewnie swoje edycję dostaną - czyż nie? Bo ich kasiorka jest już na waszych kontach! A tych którzy zamówili za pobraniem można je... w du... Wyszliście z założenia, że "niech się bambusy uczą płacić z góry.." prawda? Całe szczęście, że wasza nędzna firemka nie wyda gry Aliens : Colonial Marines w Polsce tylko CDP, który jest dystrybutorem Segi, więc mogę liczyć, że nie zostanę przez nich oszukany jak przez was przy zakuppie A:CM w wersji EK. Od was żadnej edycji specjalnej, ani ek nigdy więcej nie zamówie - oszuści!

 

A tak przy okazji : dziękuję wam za to, że na swój egzemplarz ES będę czekał dodatkowy tydzień i że musiałem na niego wydać 300zł (z przesyłką). Kupiłem go na ebayu od sprawdzonego sprzedawcy - zamówienie opłaciłem przez paypal - jutro zostanie wysłane z kraju "Baraka". Dziękuję wam Cenego jeszcze raz!

data ostatniej edycji: 2012-10-10, 20:10:34
url
 
 
 
POWRÓT DO FORUM
 
 
Copyright © 2011 by Cenega Poland Sp. z o.o. All rights reserved.
Kreacja & wdrożenie: agencja interaktywna okinet
anon.
Nick
   

ładowanie
okna chat