muve swap

muve swap
 
 
 
 
 
Zła nazwa użytkownika lub hasło!
 
  zapamiętaj mnie
 
nie pamiętam hasła Zaloguj Nie mam jeszcze konta
 
 

Forum / posty użytkownika

POWRÓT DO FORUM
 
wroo_muve.pl
 
 
POST z wątku: Problem z zamówieniami.
na każdy temat
 
 
Odpowiedź na posta toms1989 (2012-12-18, 15:06:07)

Witam,

 

Mam problem ze złożonymi zamówieniami, otóż zamówiłem kilka gier w zimobraniu i chciałem je opłacić następnego dnia. Po zalogowaniu się następnego dnia i sprawdzeniu dokładniej zamówienia nie ma możliwości jego opłacenia, nie widnieje po prawej stronie odnośnik "zapłać teraz". Jak więc mam teraz opłacić zamówienie? Liczę na szybką reakcję bo jutro stracę zniżkę na zamówienie :P

 

Pozdrawiam

 

Problem został rozwiązany,

 

pozdrawiam,

Adam Wróblewski

url
 
 
na każdy temat
 
 
Odpowiedź na posta wroo_muve.pl (2012-12-17, 23:47:15)

Witam,

 

w związku z ogromną ilością wysyłek przed świętami nastąpiło opóźnienie w realizacji Pana zamówienia za co przepraszam. Przesyłka zostanie wysłana w dniu jutrzejszym.

 

Pozdrawiam,

@karllosek - Pana przesyłka została dzisiaj wysłana. Numer listu przewozowego może Pan znaleźć w mailu informującym o realizacji zamówienia.

 

Pozdrawiam,

Adam Wróblewski

data ostatniej edycji: 2012-12-18, 16:12:42
url
 
 
na każdy temat
 
 
Odpowiedź na posta KAMIL-SZCZECIN (2012-12-18, 15:26:36)

24H. Daj spokój,ja miałem potwierdzenie zapłaty 11.12.2012 okres oczekiwania od 3-5dni.Dziś znów nawet po telefonicznej rozmowie nic nie wskurałem.No nic,nie pozostaje mi nic innego jak z wydrukami pofatygowac się w dniu jutrzejszym do rzecznika w moim mieście.Pozdrawiam i życzę wiele cierpliwości w walce z sklepami nie dbającymi o swoich klientów.A tacy juz nie wrócą,osobiście kupiłem tu pare gier lecz po tej nieprzyjemnej sytuacji juz tu nie wrócę.

witam, 

 

Panie Kamilu - status dostepności produktu 3-5 dni oznacza, że zamówienie zrealizujemy w przeciągu 3-5 dni roboczych. Piąty dzien roboczy mija dzisiaj. Z tego co wiem został Pan poinformowany, że przesyłka zostanie wysłana do Pana w dniu jutrzejszym.

 

Pozdrawiam,

Adam Wróblewski

url
 
 
o grach
 
 
Odpowiedź na posta marius.zegota (2012-12-18, 08:20:24)

znowu mam, napis w kolejce i proszę czekać, jak mam zresetować żeby potem muve wyszukał że gra była już pobierana i zaczął ją ściągać od momentu na którym skończył ?

Problem został rozwiązany.

 

Pozdrawiam,

url
 
 
na każdy temat
 
 
Odpowiedź na posta karllosek (2012-12-17, 20:28:45)

Kurcze nie mogę już edytować, więc post pod postem, ale zapomniałem dodać że gry miały status że są dostępne (24h), czyli jak czytałem w pomocy powinny zostać wysłane następnego dnia po złożeniu zamówienia jeśli zamówienie zostało złożone po południu (czyli pewnie też i niedziela). No to wychodzi, że dziś (w poniedziałek) powinno już być wysłane i jutro przyjść... ale chyba się coś zamuliło w takim razie.

Witam,

 

w związku z ogromną ilością wysyłek przed świętami nastąpiło opóźnienie w realizacji Pana zamówienia za co przepraszam. Przesyłka zostanie wysłana w dniu jutrzejszym.

 

Pozdrawiam,

url
 
 
o grach
 
 
Odpowiedź na posta artur825 (2012-12-17, 23:14:37)

np. 

[NPG] Fallout 3 Game Of The Year Edition (PC) PL

Witam,

 

poproszę o wysłanie na adres adam.wroblewski@muve.pl listy tytułów które chce Pan zamówic.

 

Pozdrawiam,

Adam Wróblewski

url
 
 
na każdy temat
 
 
Odpowiedź na posta socki (2012-12-17, 21:11:51)

Jakiś czas temu założyłem wątek:

http://forum.muve.pl/thread/muve-downloader-nie-mozna-zainstalowac

Zostałem poproszony o napisanie z tym problemem na pomoc@muve.pl. Co oczywiście uczynilem. Wątek ten został zamnknięty zanim zdązyłem nawet napisać maila. Na którego oczywiście do tej pory nie dostałem odpowiedzi. Poza prozaicznym:

'Dolozymy wszelkich staran, zeby rozwiazac sprawe w ciagu max. 2 dni roboczych od momentu przyjecia zgloszenia (pracujemy w godzinach 9:00 - 17:00 od poniedzialku do piatku). Własnie miną caluśki roboczy tydzien, plus ten poniedziałek.

Powstaje pytanie? Klient, który kupuje gre za parę złoty, bo akurat jest w promocji, to klient którego można zlać ciepłym moczem?

Witam

 

absolutnie nie - pracowaliśmy nad rozwiązaniem tego problemu i wartośc zamówienia nie ma tutaj kompletnie znaczenia. Przygotowaliśmy do pobrania nową wersję downloadera, która mamy nadzieję w Pana przypadku rozwiąże problem. Jest ona do pobrania pod tym adresem:

 

http://muve.pl/pages/muve-downloader

 

Po jej pobraniu prosimy rozpakowac downloader i zainstalowac.

 

Przepraszam, że nie dostał Pan tej odpowiedzi wczesniej, przygotowany downloader dopiero niedawno trafił na nasz serwer.

 

Pozdrawiam,

Adam Wróblewski

url
 
 
POST z wątku: Anulowanie zamówienia
na każdy temat
 
 
Odpowiedź na posta nuggeciak (2012-12-17, 18:12:43)

Dziękuję serdecznie i przepraszam za ton, ale święta to cięzki okres chyba dla każdego. Pozdrawiam. 

Nie ma najmniejszego problemu ze swojej strony raz jeszcze przepraszamy za wydłużony czas odpowiedzi na maile.

 

pozdrawiam serdecznie,

Adam Wróblewski

data ostatniej edycji: 2012-12-17, 20:00:20
url
 
 
na każdy temat
 
 
Odpowiedź na posta slawek847 (2012-12-17, 16:59:12)

Witam.

 

W piątek 14 grudnia dokonałem zakupu jednej z gier płacąc przelewem z BPH. W banku mam odnotowany przelew do payu. Natomiast status zamówienia jest ciągle taki sam czyli "zamówienie złożone". Problemem może być fakt że dokonałem płatności po godzinie 23, ale skoro pieniądze są w payu to dlaczego nadal nie mam potwierdzenia realizacji zamówienia?

Witam, Panie Sławomirze - sprawdziłem w systemie PAYU SA i transakcja cały czas oznaczona jest jako NOWA. Oznacza to, że bank nie przekazal jeszcze informacji o tym, że płatność została dokonana. 

 

Czy pieniądze zostały ściągnięte z Pana konta?

 

Pozdrawiam,

Adam Wróblewski

url
 
 
POST z wątku: Napisz do mnie..
na każdy temat
 
 
Odpowiedź na posta nuggeciak (2012-12-17, 14:24:11)

http://forum.muve.pl/thread/anulowanie-zamowienia-1

 

Czy jakiś pracownik muve może tu zajrzeć? 

Witam, 

 

odpowiedziałem juz w drugim wątku a zamówienie zostało anulowane.

url
 
 
POST z wątku: Anulowanie zamówienia
na każdy temat
 
 
Odpowiedź na posta nuggeciak (2012-12-17, 14:20:10)

Prosiłbym was o nie olewanie sprawy bo słyszałem już o muve różne rzeczy. Żeby nie było tak że wyślecie grę, i dopiero wtedy odpowiecie mi że się nic nie da zrobić. 

Witam,

 

przepraszamy ale okres przedświąteczny powoduje, że mamy ogromną ilosc telefonów i maili - stąd opóźnienie w odpowiedzi czy problemy z dodzwonieniem się.

 

Pana zamówienie zostało anulowane.

 

pozdrawiam,

 

 

url
 
 
o grach
 
 
Odpowiedź na posta zgf1.amd (2012-12-16, 17:12:43)

Udalo sie rozwiazac problem: setup - kompatybilnosc z Vista SP2.

 

Mam pytanie, zakupilem GTA3 i 4. Czy moge te gry jakos powiazac ze Steam?

Witam,

 

gry nie posiadają zabezpieczenia Steam więc nie można ich z tym kontem połączyć.

 

pozdrawiam,

Adam Wróblewski

url
 
 
o grach
 
 
Odpowiedź na posta hubertmarciniak11 (2012-12-16, 17:33:04)

Witam wczoraj zakupiłem grę Street Fighter X Tekken niestety gdy włączam grę mam czarny ekran i brak odpowiedzi. Mój komputer to:

 

-AMD Athlon II x2 260 3,20 Ghz

-6 GB Ram DDR 3

-Geforce Gtx 260

-Windows 8 64 Bit

 

Pozdrawiam

 

 

Witam, 

 

poprosimy o maila na adres serwis@cenega.com

 

Pozdrawiam,

Adam Wróblewski

url
 
 
o grach
 
 
Odpowiedź na posta zandalord (2012-12-15, 09:28:12)

Odpowiem grzecznie: idźcie w ... z takim downloaderem, który korzysta z protokołu torrent. Jesteście bezczelni z tym tłumaczeniem: "wina nie leży po naszej stronie", a właśnie że leży po waszej stronie. Zamiast umożliwić pobieranie bezpośrednio np. w takiej formie jak jest to w ubishopie (spakowany instalator), bawicie się w jakieś ... i później zdziwieni, że klienci narzekają.

Tak wygląda pobieranie czegokolwiek od was:

http://i.imgur.com/ANcpL.jpg

Jak widać pobieram z prędkością 2 MB/s, tylko co z tego jak jeden segment waży z 3-5 MB i co 3 sekundy wasz downloader łączy się aby pobrać kolejny i zanim "rozpędzi" się do tych 2 MB to dany segment jest już pobrany. Łącznie na 6 sekund pobierania tylko przez 1 sekundę pobieram z maksymalną prędkością.

 

Dobrze, że jest to tylko TW2 i skończy w TYLKO 2 godziny, bo gdyby to był taki MP3 ważący 30 GB to pewnie pobieranie zajęłoby mi ze 3 dni (albo i dłużej czytając komentarze innych waszych klientów).

Witam, na stronie podajemy informację że korzystamy z protokołu P2P natomiast takie skoki w downloadzie (szczególnie 2MB/0/2MB nie jest faktycznie prawidłowe). Przekażę sprawę do naszego działu IT. Problem dotyczący MP3 o którym wspomina Pan na końcu dotyczył zupełnie innego zagadnienia (uploadu) i został rozwiązany. Czy cytowany powyżej fragment maila z Pawłem Goljankiem dotyczy korespondencji z Panem? Bylibyśmy wdzięczni za przesłanie raportu dxdiag.

 

Przepraszam za kłopot.

 

Pozdrawiam,

Adam Wróblewski

url
 
 
na każdy temat
 
 
Odpowiedź na posta kadzber (2012-12-15, 00:50:19)

No dobra, dzięki - postaram się to jakoś wypełnić, jeśli będzie źle, to na pewno pani na poczcie/w banku zwróci mi uwagę.

 

Czy kto kolwiek z muve.pl mógłby udzielić mi odpowiedzi na pytanie drugie (bo chciałbym jutro przelać pieniądze, a nie wiem czy oferta jest nadal aktualna przypominam, że dodałem grę do koszyka i dostałem potrzebne dane)?

witam,

 

Druczek jest ok a najważniejszy faktycznie jest tytuł przelewu. W odpowiedzi na pytanie drugie - zawsze liczy się cena zakupu gry.

 

Pozdrawiam,

Adam Wróblewski

url
 
 
o grach
 
 
Odpowiedź na posta kirigw1 (2012-12-14, 23:29:55)

Mam problem z muvedownloaderem, nie mogę go zainstalować. Wyświetla mi :

Kod błędu:    -5006 : 0x80070005
Informacje o błędzie:
>SetupNew\setup.cpp (597)
PAPP:Muve Downloader
PVENDOR:Muve (http://muve.pl)
PGUID:29850ACF-D3C1-4EEC-84C4-DE795C6207F1
$PAK
@Windows 7 / Server 2008 R2 Service Pack 1 (7601)
IE Version: 9.0.8112.16421

 

Ma ktoś pomysł co z tym zrobić?

 

Witam, 

 

tak, spotkaliśmy sięz tym problemem w Win7, jutro skontaktuję się z Centrum Obsługi Klienta i prześlę Panu rozwiązanie.

 

pozdrawiam,

Adam Wróblewski

url
 
 
o grach
 
 
Odpowiedź na posta sharder93 (2012-12-14, 21:07:25)

Witam,

Mam problem z odpaleniem gry.

Po zainstalowaniu,gra nie chce się włączyć. :/

Już 2 razy instalowałem i nic.

Żaden komunikat się nie pojawia.

 

Z góry dziękuje ;)

Witam, czy wszystkie sterowniki są aktualne? Będziemy wdzięczni o przesłanie raportu DXDIAG Pana komputera na adres pomoc@muve.pl

 

postaramy się jak najszybciej pomóc.

 

pozdrawiam,

Adam Wróblewski

url
 
 
POST z wątku: Darksiders 2
o grach
 
 
Odpowiedź na posta karo710 (2012-12-14, 18:49:35)

Mam nadzieje że nie anulują mi zamówienia. W przeciwnym wypadku będę zła:D

Witam,

 

wszystkie osoby które zamówiły grę w  dostaną ją w tej cenie w której została zamówiona.

 

Pozdrawiam,

Adam Wróblewski

url
 
 
POST z wątku: Downloader (?)
o grach
 
 
Odpowiedź na posta esta-15 (2012-12-13, 18:24:20)

Może jeszcze, pesel i rozmiar gaci? :)
Wszelkie pytania proszę kierować pod mój adres e-mail, który podałem podczas rejestracji konta w sklepie / na forum.

Oczywiście, nie ma problemu - myślałem że kontakt telefoniczny pozwoli szybciej rozwiązac problem.

 

Pozdrawiam,

Adam Wróblewski

url
 
 
POST z wątku: Downloader nie działa !!
na każdy temat
 
 
Odpowiedź na posta topbit (2012-12-14, 18:35:25)

Witam,

 

Mam problem z downloadere, pobrałem zainstalowałem, uruchamiam ( pobieranie akutalizacji ) i dupa , nic , kiszka, nie działa?

 

Windows 7,

 

Komputer Intel I7, 16GB pamieci, więc proszę mi nie pieprzyć że wina komputera !

 

Czekam na odpowiedź .

 

Pozdrawiam :)

Witam,

 

czy może Pan napisac co znaczy nie działa?

 

pozdrawiam,

Adam Wróblewski

url
 
 
 
 
Copyright © 2011 by Cenega Poland Sp. z o.o. All rights reserved.
Kreacja & wdrożenie: agencja interaktywna okinet
anon.
Nick
   

ładowanie
okna chat