muve swap

muve swap
 
 
 
 
 
Zła nazwa użytkownika lub hasło!
 
  zapamiętaj mnie
 
nie pamiętam hasła Zaloguj Nie mam jeszcze konta
 
 

Forum / posty użytkownika

POWRÓT DO FORUM
 
wroo_muve.pl
 
 
POST z wątku: wolno pobiera grę
na każdy temat
 
 
Odpowiedź na posta karol.konwerski (2012-11-24, 12:53:36)

nadal nie moge ściągnąc towaru za który zapłciłem...zapchana sieć.. super rozwiązujecie widze problem po polsku...

Karol, daj nam proszę chwilę czasu. Zdajemy sobię z prawę z wagi problemu i postarmy się, żeby problem został rozwiązany jak najszybciej.

url
 
 
POST z wątku: wolno pobiera grę
na każdy temat
 
 
Odpowiedź na posta karol.konwerski (2012-11-24, 12:49:21)
chyab sobei jaja robicie.. gdzie w regulaminie jest informacja o tym że downloader działa jak zwykły torrent?

Nasz muve downloader działa w technologi P2P - to nie jest torrent który jest dostępny np na PirateB tylko przygotowane przez nas

url
 
 
POST z wątku: wolno pobiera grę
na każdy temat
 
 
Odpowiedź na posta karol.konwerski (2012-11-24, 12:44:21)

To jakiś cyrk... kupiłem MP3 - od wczoraj maił status w kolejce zgdonei za "radą" zresetowałem downloader  efekt? POBIERAM GRE OD NOWA z prędkoscia 5kb na sekundę...

Czy sklep nie bierze ŻADNEJ odpowiedzialności za to? żarty jakieś .. po cholere dałem się skusić zamiast zostac rpzy steamie:(

Karol - oczywiście, że bierzemy - dlatego staramy się jak najszybciej rozwiązać problem.

url
 
 
POST z wątku: wolno pobiera grę
na każdy temat
 
 
Odpowiedź na posta vmarbirv (2012-11-24, 12:43:13)

Ja nie sciągam, nie cche sie denerowawać. Ale inna kwestia to to, że ten progrma działa jako P2P!!! co jest dla mnie kpiną i oszustwem. Kupuje gre w sklepie internetowym a później robie za seeda za kazdym razem jak odpalam gre? To sie powinno nazywąc płatne-legalne-torrenty MUVE.  Nikt z domowników już nie będzie miał szybkiego internetu gdy ja "bede grau w gre".  Kupiłem Maxa 3 dla trybu multi, ale jak ludzie będą mi zapychac uploada to bede miał pingi takie że cały czas będzie tryb bullet time ;)

vmarbiv - ale downloader jest odpwiedzialny tylko za pobranie gry. Nie jest potrzebny do włączenia gry czy grania..

url
 
 
POST z wątku: wolno pobiera grę
na każdy temat
 
 
Odpowiedź na posta mleczyk.69 (2012-11-24, 12:15:39)

Zauważ ilu ludzi ma ten problem.. ponad to nie używam zapory windows.. Program muve więcej wysyła do ludzi niż ściąga i wykonuje tysiące połączeń zamiast ściagać grę z dedykowanego servera, tak tak w nocy też miałem transfer po 300-400 kb/s, teraz 10 kb/s. Masz ładnie pokazane co wyprawia proces muve i nie piernicz mi tu o zaporach windows.

Ciężko mi wchodzic w dyskusję, bo moja wiedza IT jest zbyt mała żebym mógł się kompetentnie wypowiedzieć ale oczywiście przekazałem sprawę dalej. Włączyłem downloader u siebie w domu (ASTER CITY 20MB) i transfer mam ok 1 MB. Zainstalowałem Netlimiter i widzę, że ma on możliwość blokady uploadu co w tym przypadku powinno (tymczasowo oczywiście) roziwązać sprawę?

url
 
 
POST z wątku: wolno pobiera grę
na każdy temat
 
 
Odpowiedź na posta mleczyk.69 (2012-11-24, 12:15:39)

Zauważ ilu ludzi ma ten problem.. ponad to nie używam zapory windows.. Program muve więcej wysyła do ludzi niż ściąga i wykonuje tysiące połączeń zamiast ściagać grę z dedykowanego servera, tak tak w nocy też miałem transfer po 300-400 kb/s, teraz 10 kb/s. Masz ładnie pokazane co wyprawia proces muve i nie piernicz mi tu o zaporach windows.

Ciężko mi wchodzic w dyskusję, bo moja wiedza IT jest zbyt mała żebym mógł się kompetentnie wypowiedzieć ale oczywiście przekazałem sprawę dalej. Włączyłem downloader u siebie w domu (ASTER CITY 20MB) i transfer mam ok 1 MB. Zainstalowałem Netlimiter i widzę, że ma on możliwość blokady uploadu co w tym przypadku powinno (tymczasowo oczywiście) roziwązać sprawę?

url
 
 
o grach
 
 
Odpowiedź na posta soulofocean (2012-11-24, 01:43:30)

A czy 'nie mozemy ich obiecac' moge rozumiec jako 'jest na to jakas szansa', czy niestety ta czesc promocji juz zostala trwale zamknieta?

Usciślająć :) Osoby które zamówiły wersję z DLC dostaną z DLC. Osoby które zamówiły wersję bez DLC prawdopodobnie ich już nie dostają (sprawdzamy czy możemy zdobyć jeszcze te dodatki.

url
 
 
POST z wątku: wolno pobiera grę
na każdy temat
 
 
Odpowiedź na posta mleczyk.69 (2012-11-24, 11:25:03)

TkTelekom 6MB przec noc zassane 19 %, do godziny 12 było już 30%, teraz transfer ~10 kb/s. na 99% jestem przekonany że wina leży po stronie downloadera, jest lipny, nie wiem na jakiej zasadzie działa aczkolwiek nawet przy 10 kb/s trace pingi do wszystkiego " upłynął limit żądania" ew ping co jakiś czas po 700ms. Ten program zapycha cały ruch sieciowy od i do komputera dlatego transfer jest taki słaby u ludzi. Wydaje mi się że działa na zasadzie p2p a że większość ma słaby upload to net zdycha razem z transferem, tylko ci co mają bardzo dobry net z bardzo dobrym UPLOADEM nie mają większych problemów. Steam, Origin etc nie ma takich problemów więc radzę wam, osobom które są za to odpowiedzialne  zacząć szukać tu przyczyny a nie u naszych providerów. 

Oczywiście przyczyn szukamy po każdej stronie. Nie zrzucamy winy na providerów sprawdzamy po prostu wszystkie możliwości.

 

url
 
 
o grach
 
 
Odpowiedź na posta currahee61 (2012-11-24, 10:28:20)

Witam Co za maskara nie dość że gra się wcale nie pobiera, przeinstalowałem muve downloadera, bo ciągle było że jestem w kolejce. PO resecie aplikacji nic sie nie działo. Albo zaczynał pobierać po 10-40 kb/s na 20 MB łączu KPINA. Teraz po reinstalacji muve downloadera stoi na 0% pobrania i prędkośc transferu 0.0 CO jest się pytam nie tak ??????

@currahee spróbuj zresetować downloader.

url
 
 
o grach
 
 
Odpowiedź na posta currahee61 (2012-11-24, 10:28:20)

Witam Co za maskara nie dość że gra się wcale nie pobiera, przeinstalowałem muve downloadera, bo ciągle było że jestem w kolejce. PO resecie aplikacji nic sie nie działo. Albo zaczynał pobierać po 10-40 kb/s na 20 MB łączu KPINA. Teraz po reinstalacji muve downloadera stoi na 0% pobrania i prędkośc transferu 0.0 CO jest się pytam nie tak ??????

Tak jak napisałęm w równoległym wątku cały czas analizujemy co jest powodem że niektórzy użytkownicy nie mogą pobierać gry z pełną prędkością.

 

url
 
 
POST z wątku: wolno pobiera grę
na każdy temat
 
 

Panowie, cały czas sprawdzamy przypadki z pobieraniem gry z niską prędkością. Transfery indywidualnych downloaderów osiąganą prędkości do 1.4MB/s i jeżeli chodzi o przepustowośc mamy naprawdę sporo wolnych zasobów. Kontaktujemy się z providerami (Neo, UPC) aby ustalić czy jest jakaś zależność pomiędzy naszymi zasobami a problemami niektórych downloaderów.

 

Przperaszam za kłopot.

url
 
 
POST z wątku: L.A. Noire
o grach
 
 
Odpowiedź na posta ciastek.potwor (2012-11-21, 16:06:18)

Jako że to mój pierwszy post na forum, Witam wszystkich!

Jestem nowy jeśli chodzi o muve.pl, stąd może dla wielu banalne pytanie ale... Wczoraj połakomiłem się na promocje LA Noire, wszystko sciągnąłem, zainstalowałem ale... nigdzie nie było możliwosci wstukac kodu aktywacyjnego, a gra sie nei odpala, klikam uruchom i nic sie nie dzieje, dodam jeszcze ze launcher działa bez zarzutu. Czy ktoś jest mi w stanie pomóc? Z góry dziękuje

Witam, 

 

przesyłam instrukcję aktywacji gry:

 

http://support.rockstargames.com/entries/20606127-l-a-noire-pc-installation-instructions

 

pozdrawiam,

url
 
 
na każdy temat
 
 
Odpowiedź na posta mwilczek (2012-10-12, 21:15:00)

Niestety... W katalogu, w którym zainstalowany jest downloader, nie ma w ogóle katalogu "cache"

W przypadku Win 7 XP3 problemem może byc brak Framework 3.5 który można pobrac tutaj:

 

http://www.microsoft.com/pl-pl/download/details.aspx?id=21

 

pozdrawiam,

url
 
 
POST z wątku: Napisz do mnie..
na każdy temat
 
 
Odpowiedź na posta lukaszgr (2012-11-19, 15:32:41)

Witam

 

Skoro mamy teraz piękny i chyba sprawnie działający sklep Muve to czy jest wreszcie szansa, że otrzymam zwrot za niezrealizowane zamówienie? W zeszłym miesiącu minęły 4 lata odkąd zamówienie złożyłem i zapłaciłem za nie ponad 100zł. Gier nigdy nie otrzymałem, odpowiedzi ze sklepu Cenegi też nie.

Witam, 

 

otrzymaliśmy od Pana maila w dniu wczorajszym i w dniu dzisiejszym będzie kontaktował się z Panem nasz pracownik, aby ustalić kilka szczegółów na temat tego zamówienia. Postaramy się aby sprawa została jak najszybciej rozwiązana.

 

Pozdrawiam

url
 
 
o grach
 
 
Odpowiedź na posta culturevulture (2012-11-20, 11:01:02)

Witam

 

Dziękuję za sprawną przesyłkę kodu do Hitmana.

 

Mam pytanie odnośnie dołączonego (dosłanego dziś) kodu do Stalkera:

Czy muszę samodzielnie zaopatrzyć się w tą grę? Jeśli tak to czy klucz działa tylko do polskiej wersji czy do każdej?

 

Klucz nie jest "steamowy" a gra nie pokazuje się na koncie muve downloadera.

Witam,

 

Gra jest dostępna z poziomu Downloadera. Daj nam chwilę - już sprawdzamy dlaczego nie pojawia się u Ciebie.

 

Pozdrawiam,

url
 
 
o grach
 
 
Odpowiedź na posta s.wasik (2012-11-19, 15:51:09)

Witam.

Jak w temacie - wysyłacie już klucze do nowego Hitmana?

Witam,

 

klucze będą wysyłane o północy.

 

pozdrawiam,

Adam Wróblewski

url
 
 
POST z wątku: Muve dowlander
na każdy temat
 
 
Odpowiedź na posta SquerQ (2012-11-11, 13:08:37)

Porty w zaporze oraz programie antywirusowym nie są blokowane. Dostawca internetu również ich nie blokuje.

 

W przypadku innych torrentów przy dobrej liczbie seedów / peerów pobieram pełną prędkością łącza. 

 

W przypadku waszego downloadera, jedynie wysyłam z pełną prędkością łącza. Pobieranie dzisiaj jest na poziomie 10-50 kB/s ....

Zakupione przedwczoraj gta 4 będę miał, przy tym transferze za około 100 godzin ... (pobrane 9%)

 

Wszystkie konkurencyjne portale rozwiązały to o wiele lepiej, origin, steam, czy nasz rodzimy cdp.pl. W wszystkich wymienionych pobieranie oscyluje przy maksymalnym transferze mojego łącza. 

 

Pozdrawiam

Obecnie nasze łącza to 6 x 100 Mbit (full) - więc transfer nie powinien być tak niski.. Naprawdę ciężko powiedziec co może byc powodem takiego transferu.

 

pozdrawiam,

 

 

url
 
 
na każdy temat
 
 

Ja rozumiem, że grupowanie produktów jest korzystne dla sklepu z uwagi na mniejsze koszty wysłania towarów. Chodzi jednak o to, iż przeciętny klient działa zazwyczaj automatycznie i szablonowo, co oznacza, że będzie wykonywał minimum czynności. Więc problemy wynikające z grupowania i tak się będą pojawiać, choćby z nieuwagi lub niewiedzy (nie czarujmy się – mało kto czyta wnikliwie wszystkie uregulowania dotyczące funkcjonowania sklepu – im jest ich więcej i są bardziej rozproszone, tym mniejsze prawdopodobieństwo, że klient zapozna się z całością). Rozwiązywanie tych problemów i tak sprowadzi się do podzielenia zamówienia i osobnych wysyłek, tyle, że będą Państwo musieli zaangażować dodatkowe zasoby w postaci osób wykonujących pracę przy zamówieniu i obsłudze klienta. Pytanie więc, czy oszczędność jest faktyczna czy tylko pozorna.

 

Może więc lepszym rozwiązaniem byłoby automatyczne grupowanie po kategoriach dostępności: (za http://sklep.muve.pl/dostepnosc-produktu : 24 godziny, 3-5 dni roboczych, ok. 7 dni roboczych, 7-14 dni roboczych, Wysyłka po premierze < tutaj po prostu w terminie premiery)?"

 

Chcemy żeby wybór został pozostawiony samemu Klientowi i aby to on wybrał najbardziej dogodną dla niego opcję.

 

pozdrawiam,

Adam Wróblewski

muve.pl

 

 

url
 
 
na każdy temat
 
 
Odpowiedź na posta Pomoc (2012-11-07, 11:28:56)

„Jak wygląda właściwie sprawa częściowej realizacji zamówień?

Jeśli założymy, że koszyk nazbieranych produktów = jedno zamówienie, to możemy również założyć, że w obrębie jednego zamówienia znajdzie się kilka produktów o różnym stopniu dostępności. I wynika z tego, że termin realizacji takiego zamówienia sprowadza się do terminu dostarczenia najtrudniej dostępnej pozycji (jeśli źle rozumuję, to proszę o poprawkę).”



Tak, zgadza się.

 

 

„O ile taka polityka jest może zrozumiała przy krótkich dostępnościach (łączenie produktów z dostępnością 24h i powiedzmy 3dniową), o tyle uzależnienie realizacji zamówienia od pre-ordera jest kompletnie pozbawione sensu (także ekonomicznego, jeśli uwzględnimy, że każda przesyłka dla nabywcy jest za darmo).”



W przypadku kiedy chce Pan zamówić równocześnie gry z dostępnością np. 24h i gry w pre-orderze a nie chce Pan czekać do daty premiery drugiej gry należy złożyć dwa oddzielne zamówienia. Nie dopłaca Pan za dostawę ponieważ jest ona darmowa. Jeżeli chce Pan obie gry w jednej przesyłce należy złożyć jedno zamówienie, realizacja nastąpi najpóźniej w przeddzień premiery gry z dostępnością: pre-order.

http://sklep.muve.pl/dostepnosc-produktu

 

 

„Wyobraźmy sobie, że ktoś (np. ja) wrzuca do koszyka jeden produkt o dostępności 24h i drugi, będący pre-orderem, z ustaloną hen-tam-daleko datą premiery. Załóżmy nawet, że takie zamówienie zostało nawet przedpłacone. Co się wtedy dzieje? Jeśli dobrze pojmuję reguły muve, to taki klient jest uziemiony, bo musi ze wszystkim czekać na premierę, która nawet może się do tego obsunąć. Niektóre gry są dostępne w pre-orderze nawet kilka miesięcy wcześniej – i co wtedy? Czekamy z całym koszykiem kilka miesięcy (mając uziemione środki finansowe)?”



Jeśli klient nie zapozna się wcześniej z zasadami dokonywania zakupów w sklepie i popełni taki błąd na życzenie klienta możemy rozdzielić takie zamówienie. W takim przypadku prosimy o bezpośredni kontakt ze sklepem.

 

http://sklep.muve.pl/kontakt

 

 

„Oczywiście, można zmuszać klienta do tego, by przy każdym produkcie na nowo zbierał koszyk, potem za każdy produkt z osobna płacił za przelew. Tylko po co? No i pytanie, czy klient nie powinien być o takim trybie zamówienia poinformowany w takcie jego składania (duże litery: UWAGA – ŁĄCZĄC PRODUKTY Z PRE-ORDERAMI UZALEŻNIASZ DOSTAWĘ OD TERMINU PREMIERY NAJPÓŹNIEJ DOSTĘPNEGO PRODUKTU CZYLI PRE-ORDERDU – czy coś w tym rodzaju)? Bo informacja, że tak się może stać, w sposób średnio przystępny jest dostępna jako jedno zdanie w jednym z tematów pomocy. Trochę słabo. Nie każdy wnikliwie przed prostym zamówieniem przeszukuje FAQa i forum pod kątem precedensów i kasusów.”



Oczywiście ma Pan rację, cały czas pracujemy nad rozwojem i usprawnieniem systemu składania zamówień dlatego bardzo dziękujemy za Pana uwagi – na pewno weźmiemy je pod uwagę i wprowadzimy stosowne zmiany. 

 

 

„Nie ukrywam, że to rozwiązanie organizacyjne mnie dotknęło – jako początkujący klient faktycznie, moja wina, nie przestudiowałem wnikliwie wszystkich zdań w kategorii pomoc, ograniczając się do regulaminu, naiwnie uważając, że sobie poradzę bez (jak widać się myliłem), dokonałem zakupu – jak wyżej – produktu z 24h wraz z pre-orderem w jednym koszyku zamówień, równie naiwnie wierząc, że skoro wysyłki są wliczone w cenę każdego produktu, to dostanę je wg dostępności. A tu się okazało, że niekoniecznie. Może te 2 tygodnie do realizacji premiery pre-ordera przeżyję (a może nie), ale – jeśli miałbym w przyszłości również korzystać z usług muve – chciałbym, by ta sprawa została wyjaśniona.”



Tak jak napisaliśmy wyżej prosimy w takiej sytuacji o bezpośredni kontakt z Działem Obsługi Klienta lub podanie numeru Pana zamówienia w tym wątku a postaramy się a by gra dostępna u nas na magazynie została dostarczona do Pana jeszcze w tym tygodniu.

 

http://sklep.muve.pl/kontakt

 

 

Z pozdrowieniami,

Dział Obsługi Klienta muve.pl

Witam,

 

pozwolę uzupełnić sobie wypowiedź mojego kolegi z Działu obsługi Klienta.

 

W pierwszej kolejności bardzo dziękujemy za Pana opinię

 

Tak naprawdę to od Klienta zależy, czy chce aby zamówienie było realizowane razem czy oddzielnie i nie jest regułą że Klient chce otrzymywać te produkty odzielnie - po cześci na pewno ze względu na koszty, choć jak Pan zauważył w przypadku oddzielnych zamówień płatnych z góry ten koszt jest po naszej stronie.

 

W bardzo niedalekiej przyszłości w naszym sklepie pojawi się funkcjonalnośc, która umożliwi dowolne zarządzanie produktami w koszyku oraz w złożonym już zamówieniu (zarówno przy dodawaniu jak i odejmowaniu produktów) oraz  możliwość podziału zamówienia w którym częścią składową jest produkt przedpremierowy.

 

Licze, że to rozwiązanie będzie dogodne dla wszystkich naszych Klientów, w tym także Pana.

 

Pozdrawiam serdecznie,

Adam Wróblewski

Online Store Manager 

muve.pl

url
 
 
o grach
 
 
Odpowiedź na posta patrykggg2 (2012-11-05, 18:51:57)

A do kiedy można składać preordery tej edycji? czy może być taka sytuacja , że braknie egzeplarzy?

z tego co widzę, to wszystkie egzemplarze zostały już sprzedane.

url
 
 
 
 
Copyright © 2011 by Cenega Poland Sp. z o.o. All rights reserved.
Kreacja & wdrożenie: agencja interaktywna okinet
anon.
Nick
   

ładowanie
okna chat