muve swap

muve swap
 
 
 
 
 
Zła nazwa użytkownika lub hasło!
 
  zapamiętaj mnie
 
nie pamiętam hasła Zaloguj Nie mam jeszcze konta
 
 

Forum / posty użytkownika

POWRÓT DO FORUM
 
jack1111
 
  1 ... 1 2 ... 2  
 
 
 
POST z wątku: Gdzie Metro ?
na każdy temat
 
 

Proszę się jednoznacznie określić.

 

Jeżeli, nie jesteście w stanie dostarczyć gry ... to, po ... oferujecie.

 

Do godz. 18 dnia dzisiejszego oczekuję na grę ... PRE-ORDER

 

W przeciwnym wypadku proszę o ZWROT PIENIĘDZY

url
 
 
POST z wątku: Gdzie Metro ?
na każdy temat
 
 

Żart

 

W tej chwili otrzymałem wiadomość, która powiela e-mail z 13 maja.

 

Pytam, gdzie towar za który zapłaciłem 30 kwietnia ?

url
 
 
POST z wątku: Gdzie Metro ?
na każdy temat
 
 

Sprzedawca, w tym przypadku się ośmiesza.

 

Znowu ściema.

 

Piszę tutaj ponieważ nie ma żadnego odzewu.

 

Proszę się wywiązać z umowy kupna-sprzedaży.

url
 
 
POST z wątku: Metro Last Light : )
o sprzęcie
 
 

Halo MUVE ?

 

Gdzie mój zakup - Metro Last Light ?

 

 

url
 
 
POST z wątku: Metro Last Light : )
o sprzęcie
 
 
Odpowiedź na posta Muve.pl (2013-05-13, 09:34:04)

Hej,

 

Jeżeli chodzi o preordery zawsze działamy tak samo. Przesyłki nadawane są w taki sposób, aby do zamawiającego gra dotarła najpóźniej w dniu premiery.

 

Co do drugiego pytania - trudno jest mi wyrokować. Zwyczajnie nie wiem.

 

Pozdrawiam,

Marcin, muve.pl

MUVE.pl ponownie zaimponowało ...

 

Sklep MUVE oferuje Metro Last Light jako pre-order ... zamówiłem 30 kwietnia.

 

10 maja zmieniłem zamówienie na wersję digital, co sklep potwierdził.

 

Dziś kończy się 17 maja - data premiery gry w Polsce.

 

Sądziłem, że gra w takiej formie będzie dostępna w DNIU PREMIERY !!!

 

Tymczasem ponownie sklep MUVE robi mnie w ... ( dopowiedzcie sobie ).

 

ZERO INFORMACJI NA TEMAT MOJEGO ZAKUPU.

 

Kpina z klienta.

url
 
 
o grach
 
 

31 paźdiernika zamówiłem i zapłaciłem za wersję DIGITAL AC3 Delux.

 

23 listopada dowiedziałem się, że z przyczyn "niezależnych" było opóźnienie i że MUVE proponuje rekompenstę.

 

Jako "rekompensatę" zdecydowałem się na kolejną grę.

 

26 listopada dostałem "kod" i zamówiłem w MUVE grę "rekompensującą" ;)

 

JUŻ 27 listopada ( PO 4 DNIACH ) udało się pobrać AC3. SUKCES !!!

 

Po wymianie e-mail - 28 listopada PODAŁEM sklepowi MUVE numer zamówienia gry "rekompensującej", którą w TYM SKLEPIE zamówiłem :)

 

JUŻ 29 listopada otrzymałem e-mail, że zamówienie na grę "rekompensującą" zostało potwierdzone. KOLEJNY SUKCES, tym razem po 3 DNIACH.

 

Również 29 listopada dostałem e-mail, że MUVE sprzedało mi NIE TEN PRODUKT za który zapłaciłem !!! NIE TAKA WERSJA GRY.

 

Od wczoraj NIE MOGĘ poprzez MUVE Downloadera ( 0,0 kB/s ) pobrać oferowanych gadżetów do AC3.

 

DLC do gry ze strony UBISOFT poszły w kilka sekund !!!

 

TYDZIEŃ na otrzymanie przez internet WŁAŚCIWEJ gry za którą zapłaciłem to ... trochę za dużo.

 

O realizacji "rekompensaty" szkoda mówić ... płyta jest chyba jeszcze w fabryce.

 

Nie dziwią mnie oceny MUVE w sieci ...

url
 
 
o grach
 
 

Sprawa zakończona po ciężkich walkach ... od piątku :)

 

Prędkość oscylowała w okolicach 1.

 

Gra pobrana i zainstalowana.

 

Grunt, że Muve rozwiązało problem z downloadrem.

 

Czekam na maila w sprawie kolejnej gry ... ale to już inny wątek :)

 

Pozdrawiam

url
 
 
o grach
 
 

Ruszyło i oby się nie spie... :)

 

Prędkość od 500 do 1,4.

 

Pozdrawiam

url
 
 
o grach
 
 
Odpowiedź na posta Muve.pl (2012-11-27, 08:40:14)

Maile do Kompanii Graczy przychodzą nonstop i bardzo się z tego cieszę. :) A posty o problemie, o którym rozmawiałem wczoraj z Panem przez telefon, paradoksalnie nam pomogły dojść, dlaczego niektórzy Klienci go mieli.

Cieszy mnie, że zbliżyliście się do rozwiązania problemu.

 

Mam nadzieję, że dzisiaj uda się to załatwić.

 

Pozdrawiam :)

url
 
 
o grach
 
 
Odpowiedź na posta Muve.pl (2012-11-26, 22:58:08)

Super. Jutro rano powinienem uporać się z ostatnimi mailami.

To trzeba patrzeć za co się bierze pieniądze, co się oferuje i w jaki sposób, wtedy nie ma maili i postów.

 

Jak jest LIPA to ...

url
 
 
o grach
 
 

Panowie NADAL LIPA

 

Od soboty czekam w "kolejce".

 

Z tym Waszym digital i downloaderem to LIPA.

 

Ciekawe ile to potrwa ...

url
 
 
o grach
 
 
Odpowiedź na posta karol.konwerski (2012-11-24, 13:04:00)

pisze o tym co robi muve:) jestemw  podobnej sytuacji

Wiem :)

 

Jestem tylko wkurzony

 

Mają moją kasę od 3 tygodni, a mnie jako klienta mają w ... poważaniu :)

url
 
 
o grach
 
 
Odpowiedź na posta karol.konwerski (2012-11-24, 12:56:24)

to sa jakieś żarty...

Fakt żarty.

 

Zapłaciłem trzy tygodnie temu.

 

Od rana czekam w "kolejce".

 

Kto z kogo żartuje ?

url
 
 
o grach
 
 

To jest KPINA.

 

Może tutaj jakiś przedstawiciel muve odpowie dlaczego nie można pobrać gry, którą u Wasz zakupiłem.

 

Przez całą noc pobrało się ok. 80 %. Teraz od rana czekam "w kolejce".

 

Zwyczajnie ktoś robi sobie jaja.

 

Na 100 % nie kupię juz nic digital w muve, a jeżeli nic się nie zmieni w ciągu kilku godzin to dziekuję bardzo za grę i życzę sobie zwrotu pieniędzy.

 

Żarty z klientów.

url
 
 
POST z wątku: wolno pobiera grę
na każdy temat
 
 
Odpowiedź na posta wroo_muve.pl (2012-11-24, 11:09:42)

Panowie, cały czas sprawdzamy przypadki z pobieraniem gry z niską prędkością. Transfery indywidualnych downloaderów osiąganą prędkości do 1.4MB/s i jeżeli chodzi o przepustowośc mamy naprawdę sporo wolnych zasobów. Kontaktujemy się z providerami (Neo, UPC) aby ustalić czy jest jakaś zależność pomiędzy naszymi zasobami a problemami niektórych downloaderów.

 

Przperaszam za kłopot.

Kłopot jest tylko JEDEN.

 

Nie POBIERA się. To kpina.

 

Oferujecie coś jako digital, a teraz nie można tego pobrać.

url
 
 
POST z wątku: wolno pobiera grę
na każdy temat
 
 

Qrwa mać. Płacę za grę. Od wczoraj POBIERA SIĘ z g... prędkością, a dzisiaj ten cały downloader przestał odpowiadać. Jeżeli coś sprzedajecie to zapewnijcie dostawę, a jeżeli nie to zwrot kasy i tyle. 

url
 
 
POST z wątku: Dishonored
o grach
 
 
Odpowiedź na posta jack1111 (2012-10-23, 20:58:17)

OK

 

Wysyłam maila

Sprawa z DLC została załatwiona pozytywnie.

 

Profesjonalne podejście do klienta.

 

Dzięki

url
 
 
POST z wątku: Dishonored
o grach
 
 
Odpowiedź na posta wroo_muve.pl (2012-10-23, 17:55:09)

Jack, napisz proszę do mnie maila w tej sprawie (adam.wroblewski@muve.pl)

OK

 

Wysyłam maila

url
 
 
POST z wątku: Dishonored
o grach
 
 
Odpowiedź na posta wroo_muve.pl (2012-10-22, 15:32:04)

jack, tego "naszego" DLC już niestety nie mamy.. Czy inne Cię interesują?

A co oferujecie i za ile ? ;)

url
 
 
POST z wątku: Dishonored
o grach
 
 
Odpowiedź na posta wroo_muve.pl (2012-10-20, 17:34:15)

W poniedziałek zobaczę co się da zrobić :)

Pozdrawiam

 

Mam nadzieję, że coś wymyślicie odnośnie  DLC :)

url
 
 
 
  1 ... 1 2 ... 2  
 
 
 
Copyright © 2011 by Cenega Poland Sp. z o.o. All rights reserved.
Kreacja & wdrożenie: agencja interaktywna okinet
anon.
Nick
   

ładowanie
okna chat