muve swap

muve swap
 
 
 
 
 
Zła nazwa użytkownika lub hasło!
 
  zapamiętaj mnie
 
nie pamiętam hasła Zaloguj Nie mam jeszcze konta
 
 

Forum / posty użytkownika

POWRÓT DO FORUM
 
dadamowsky
 
 
o grach
 
 
Odpowiedź na posta Muve.pl (2012-11-27, 11:42:58)

Panowie, prowadziliśmy jeszcze ostatnie prace zwiększające wydajność serwerów i w tym momencie wszystko już powinno działać dobrze. Prosimy zresetować muve downloader i spróbować jeszcze raz.

Po kolejnych restartach downloadera zaskoczyła wersja ściągnięta przez launchera (nie patrzyłem po godzinach, ale raczej po cytowanym poscie), bez resetowania ustawień, z limitem obciążenia łącza ustawionym na max. Wyciągnęło to wszystko co było do wyciągnięcia z mojego łącza i dociągnęło MP3 (5,8 MB/s).

 

Po firewallu widziałem od 300 do 370 otwartych przez Muve połączeń, z czego te które coś faktycznie ściągały siedziały na hostach (jak się domyślam) dedykowanych. Natomiast większość to były IP z IN i OUT po 66B, zgaduję, że to inni uczestnicy P2P.

 

Jesli komuś dalej nie wchodzi, to zobaczcie czy winda nie chce odpalać Asystenta zgodności - u mnie poszo w tle, nawet nie wiem kiedy. Poza tym standard - ustawiłem zaufanie dla Muve na antywirze i firewallu (jesli ktoś jedzie na Comodo to koniecznie wyjąć Muve z sandboxa). Instalka idzie z setup.exe, przez downloader nie chce działać.

 

Także z mojej strony koniec marudzenia, ściągnęło się, instaluje się, dziękuję za rozwiązanie sprawy.

url
 
 
o grach
 
 
Odpowiedź na posta wroo_muve.pl (2012-11-27, 09:37:53)

Przygotowaliśmy nową wersję pliku exe do downloadera, która ogranicza upload. 

 

Plik można pobrać pod tym adresem http://www.muve.pl/md/Muve_Downloader.zip

 

W pierwszej kolejności proszę zamknąć downloader.

 

Po pobraniu pliku i jego rozpakowaniu należy umiescić go w folderze, w którym zainstalowany jest muve downloader (uwaga - pliki nie podmienią się).

 

Po jego umieszczeniu w katalogu należy kliknąć na nim dwa razy aby uruchomić downloader.

 

Nowa wersja ogranicza ilość połączeń oraz ogranicza upload, który był problemem wysycania łącza.

 

Będziemy wdzięczni za informacje czy rozwiązanie pomogło rozwiązać problem.

 

Pozdrawiam,

Niestety, nie tylko nie poprawiło, ale nowy dowloader wręcz pogorszył sytuację. Wcześniej transfer wspinał się na 4MB/s, utrzymywał tam 30 sekund po czym spadał do okolic 20kB/s. Nowy downloader osiąga max 700kB/s i spada poniżej 5kB/s, szybciej też osiąga dno (10-15 sek mniej więcej).

 

edycja: teraz z kolei stary downloader trzymał powyżej 5MB/s ok minuty, po kolejnym restarcie i humorach. Trzymał ok 1,5 minuty. Powaznie, to już jest nawet zabawne.

data ostatniej edycji: 2012-11-27, 11:07:24
url
 
 
POST z wątku: wolno pobiera grę
na każdy temat
 
 
Odpowiedź na posta Muve.pl (2012-11-24, 21:53:20)

Protokół P2P jest w założeniu wspomaganiem pobierania, jest to jednak stosunkowo nowe rozwiązanie i nieustannie nad nim pracujemy, by je ulepszyć.

Szczerze? Nie sadźcie takich głodnych kawałków, - P2P to już wiekowe (w skali internetu) rozwiązanie. Daliście po prostu ciała, bo cięzko stały transfer 20 kB iunaczej ująć. Mnie interesuje tylko jedno, czy (a właściwie kiedy) skończycie oszczędzać na klientach i wyłączycie cholerne P2P i uruchomicie serwery o sensownej przepustowości?

url
 
 
POST z wątku: wolno pobiera grę
na każdy temat
 
 
Odpowiedź na posta pancur_rapgra (2012-11-23, 17:37:51)

Panowie spokojnie.... wszyscy tu piszą jakby tyle na tą grę czekali ...tak jakby nie grali w piracką wersję!

Nie mierz wszystkich własną miarą, nie każdy jedzie na piratach. Nie kazdy nawet może - dla mnie komputer to narzędzie pracy i nie mogę pozwolić sobie na piracki soft i utratę sprzetu.

 

Ale w tym co napisałeś jest coś, co mnie smuci. Nie żebym musiał już teraz zaraz zagrać, przeboleję nawet jeśli przeczekam jeszcze tydzień na ściągnięcie. Mam co robić, nie zanudzę się. Problem lezy w tym, że dystrybutor świadczy usługę, do której jest najwyraźniej niedostatecznie przygotowany. Że następnym razem chcąc kupić jakiś tytuł będę się musiał zastanawiać czy gra jest warta świeczki. Że idea dystrybucji cyfrowej, mająca być wygodną i szybszą alternatywą dla transportowanych fizycznie kopii, z lekka się przez to wypacza. A przede wszystkim, że w Polsce dalej nie ma sensownej alternatywy dla dewizowych platform dystrybucji cyfrowej. Nawet znana firma z marką, siedząca w branży od ładnych paru lat, wyłkłada się na tym temacie.

 

Jest to smutne, bo żeby odwrócić nasz rynek od torrentów (a przez to - przedstawić polskich graczy w oczach deweloperów kilka pozycji wyżej od Ugandy) przydałby się silny dystrybutor. A żeby wyrósł nam silny dystrybutor, potrzeba mu będzie małej marży i niskich kosztów, żeby zbić cenę, oraz wysokiego obrotu żeby zarabiał mimo małej marży. Dystrybucja cyfrowa wydaje się być doskonałym rozwiązaniem, tylko jeśli nie można sciągnąć gry to cały misterny plan idzie w pizdu. Ile osób pomyśli tak jak Ty i odwiedzi zatokę z solidnym transferem bo historii z 20kB? Kółko się zamyka, wracamy do punktu wyjścia :)

url
 
 
POST z wątku: wolno pobiera grę
na każdy temat
 
 
Odpowiedź na posta Muve.pl (2012-11-23, 12:39:02)

Panowie, od wczoraj nonstop działamy w temacie. Faktem jest, że liczba zamówień na MP3 kilkukrotnie pobiła dotychczasowych rekord, ale wczoraj od razu dostawiliśmy nowy i bardzo wydajny serwer z łączem 1 Gbit, które w tym momencie ma zaledwie 20%. Rozpatrujemy wszystkie warianty, od puli adresów IP po providera Waszych łącz internetowych - przed chwilą rozmawialiśmy przez telefon z Klientem, który w domu ma transfer 20kbps, a w pracy 6MB/s. Podstawowa różnica - provider.

 

Czy możecie w tym wątku podać nazwy swoich dostawców internetu? Jest to jedna z opcji, które teraz badamy.

UPC, łącze 50Mb, prędkość pobierania ~20kB/s

data ostatniej edycji: 2012-11-23, 12:51:12
url
 
 
POST z wątku: wolno pobiera grę
na każdy temat
 
 

18-20kB/s i jakieś 170-180 godzin. Wczoraj przynajmniej nadrobiłem, bo przed godzinami szczytu było ok 300 kB (wow, przy łączu 50) i mam całe 56%. Wtopa jakich mało, sklepie. Mam wrażenie jakbym się cofnął do ery pierwszej neostrady.

url
 
 
 
 
Copyright © 2011 by Cenega Poland Sp. z o.o. All rights reserved.
Kreacja & wdrożenie: agencja interaktywna okinet
anon.
Nick
   

ładowanie
okna chat