muve swap

muve swap
 
 
 
 
 
Zła nazwa użytkownika lub hasło!
 
  zapamiętaj mnie
 
nie pamiętam hasła Zaloguj Nie mam jeszcze konta
 
 

Forum / posty użytkownika

POWRÓT DO FORUM
 
Pomoc
 
  1 ... 1 2 3 ... 3  
 
 
 
POST z wątku: wolno pobiera grę
na każdy temat
 
 
Odpowiedź na posta lodi18 (2013-05-31, 13:54:27)
A dziś mam czekac w kolejce na pobranie - nie kumam nie rozumiem, wy zlewacie klienta ciepłym moczem - tylko non stop słychac działamy pracujemy dostawiamy sraka tabaka ostatni raz kupiłem u was grę przysięgam a może wy mi ją do cholery w paczcę na płycie przyślijcie co ??!! Bo jak mam czekac na transfer to zagram w czerwcu 2014 roku !!! I zróbcie coś do cholery bo już mnie krew zalewa !!!

Witam,

 

należy w takiej sytuacji zresetować Muve Downloader. Jak to zrobić?
W prawym górnym rogu programu widniej ikona zębatki. Proszę kliknąć w ten button, następnie kliknąć przycisk Reset. Po tej czynności proszę uruchomić jeszcze raz downloader (wyłączyć i włączyć program).

Z pozdrowieniami,

Michał Godlewski

Dział Obsługi Klienta muve.pl

url
 
 
o grach
 
 

Hi,

you should receive Keys today.

Z pozdrowieniami,

Michał Godlewski

Dział Obsługi Klienta muve.pl

url
 
 
POST z wątku: wolno pobiera grę
na każdy temat
 
 
Odpowiedź na posta pangrys (2013-05-28, 16:04:10)

Nadal czekam ... I tyle z waszej słowności i solidności ... :(

Poproszę o maila, z którego Pan do nas pisał.

data ostatniej edycji: 2013-05-29, 12:54:34

Z pozdrowieniami,

Michał Godlewski

Dział Obsługi Klienta muve.pl

url
 
 
o grach
 
 
Odpowiedź na posta jagoda-70 (2013-05-27, 21:01:20)

Kupiłem gre GTA IV, szystko ok ściągnąłem gierke ale kiedy klikam przycisk "instaluj" W Muve Downloaderze, wyskakuje komunikat: Nie można uruchomić instalatora. Proszę..Czy ktoś wie co na to poradzić? proszę o szybką pomoc. 

Witam,

w celu rozwiązania problemu prosimy uruchomić plik instalacyjny bezpośrednio z katalogu, gdzie zostały ściągnięte pliki z grą. W razie dalszych problemów prosimy o kontakt na pomoc@muve.pl

Z pozdrowieniami,

Michał Godlewski

Dział Obsługi Klienta muve.pl

url
 
 
POST z wątku: wolno pobiera grę
na każdy temat
 
 
Odpowiedź na posta pangrys (2013-05-27, 18:17:37)

Napisałem o rezygnacji z zamówienia na pomoc@muve.pl o takiej treści .

 

"Witam,

Dnia 25 maja zakupiłem u Państwa dwie gry. Zamówienie o numerze XXXXXXXXXXXX

XXXXXXXXX (PC) PL DIGITAL: 1 szt.
XXXXXXXXX (PC) PL DIGITAL: 1 szt.

Niestety od dnia 25 maja nie mogę ściągnąc tej gry ze wzgledu na problemy z Waszej strony.
I tak zostałem zmuszony do kupna wersji pudełkowej bo obiecałem synowi ze szybko zagra :(

Proszę o anulacje mojego zamówienia i przelania pieniędzy na moje konto.
Jednocześnie proszę o usunięcie moich danych osobowych z waszej bazy danych oraz wszystkich podmiotów którym udostępniliście moje dane.
Proszę też, o wykreślenie mojego adresu email z waszego Newslettera.


Pozdrawiam"

 

I opiszę "wspaniałą" procję muve.pl i podobnie jak przedmówcy, też nigdy tu nic nie kupię. Choćby gry rozdawali za złotówkę.

 

 

 

Witam Pana,

jutro Pańska sprawa zostanie pozytywnie rozpatrzona.

data ostatniej edycji: 2013-05-27, 21:03:40

Z pozdrowieniami,

Michał Godlewski

Dział Obsługi Klienta muve.pl

url
 
 
kwestie techniczne
 
 
Odpowiedź na posta kyle11 (2013-03-29, 12:19:38)

Witam, u mnie sprawa wygląda tak, że kody wygenerowane były już zużyte. Dziś sprawdziłem ponownie stronę z tymi kodami i jak zauważyłem, dostałem nowy kod na nagrody za ukończenie gry ze strony. Ale niestety nowego i działającego kodu na strzelbę z pre- ordera nie dostałem. Jak rozumiem wina leży tu postronie producenta, tak?

Chce Pan przez to powiedzieć, że 1 z wygenerowanych kodów został Panu podmieniony na stronie 2K? Odpowiadając na Pańskie pytanie, sprawa jest oczywiście w trakcie sprawdzania przez producenta, nie mamy wpływu na wygenerowane kody, ale pracujemy nad rozwiązaniem problemu.

Z pozdrowieniami,

Michał Godlewski

Dział Obsługi Klienta muve.pl

url
 
 
kwestie techniczne
 
 

Witam wszystkich użytkowników,

pragniemy Państwa poinformować, że otrzymaliśmy kilka zgłoszeń na temat problemu z kluczami (DLC) wygenerowanymi na stronie 2K. Kontaktujemy się w tej sprawie z producentem gry i czekamy na odpowiedź w tej kwestii. Prosimy bardzo o cierpliwość i wyrozumiałość, a w razie pytań zapraszamy pod adres: pomoc@muve.pl

 

Pozdrawiam,

Michał Godlewski

DOK

Z pozdrowieniami,

Michał Godlewski

Dział Obsługi Klienta muve.pl

url
 
 
o grach
 
 
Odpowiedź na posta kacper.harasim (2012-11-23, 16:32:40)

Oczywiscie, ze rozumiem. Ale jest piatek, mam nadzieje, ze na weekendzie ktos sie tym zajmie... Trochę dziwne, robicie promocje, rozumiem, że rezultaty zaskakują pozytywnie. Szkoda tylko, że nie byliście na nie przyszykowani :)

Wysłaliśmy Panu przed chwilą drugi, mamy nadzieję żę już sprawny, klucz.

Z pozdrowieniami,

Michał Godlewski

Dział Obsługi Klienta muve.pl

url
 
 
o grach
 
 
Odpowiedź na posta knypol17 (2012-11-22, 09:35:23)

Mam problem z instalatorem muve downloaderem. Nie mogę w ogóle go uruchomić na XP'eku w pracy, chciałbym korzystać z okazji [20mb internet] i ściągnąć grze którą przed chwilą kupiłem. Niestety wyskakuje mi błąd " An error (-5001 : 0x80070002) has occurred whie running the setup ". Czy ktoś ma jakieś pomysły.?

Prosimy w takim razie o przesłanie zgłoszenia mailowo na adres pomoc@muve.pl z załączonym raportem dxdiag to niezwłocznie przekażemy sprawę do działu IT. 

Z pozdrowieniami,

Michał Godlewski

Dział Obsługi Klienta muve.pl

url
 
 
o grach
 
 

Problem z pobieraniem MP3 został własnie rozwiązany. Gdyby samodzielnie nie zaczęło się ściągać to prosimy o ew. zresetowanie muve downloadera. 

data ostatniej edycji: 2012-11-22, 09:55:57

Z pozdrowieniami,

Michał Godlewski

Dział Obsługi Klienta muve.pl

url
 
 
POST z wątku: L.A. Noire
o grach
 
 
Odpowiedź na posta miglanc11 (2012-11-21, 20:25:33)

A ja ta gre sciagam drugi dzien i sciagnac nie moge..dziubie niemilosiernie i poza tym teraz status w kolejce prosze czekac...5 piratow sciagnalbym w tym czasie ech

Witamy serdecznie, 

 

Prosimy w takim razie o przesłanie raportu dxdiag na adres pomoc@muve.pl - postaramy się niezwłocznie Panu pomóc. Jeżeli problem występuje w muve downloaderze to prosimy również o zapoznanie się z rozwiązaniami zaproponowanymi w faq'u muve digital w pkt. II --> http://sklep.muve.pl/faq-muve-digital

data ostatniej edycji: 2012-11-22, 09:59:02

Z pozdrowieniami,

Michał Godlewski

Dział Obsługi Klienta muve.pl

url
 
 
o grach
 
 
Odpowiedź na posta waldemar.morawiec (2012-11-22, 08:32:47)

Witam, zakupiłem dziś w promocji grę Max Pain 3, i Muve downloader nie pobiera gry.

 

Witamy serdecznie, 

 

rzeczywiście występuję chwilowy problem z pobraniem gry. Pracujemy intensywnie nad rozwiązaniem, jak tylko sprawa zostanie rozwiązana niezwłocznie poinfurmujemy Państwa o tym na forum. 

Z pozdrowieniami,

Michał Godlewski

Dział Obsługi Klienta muve.pl

url
 
 
o grach
 
 
Odpowiedź na posta rafal12322 (2012-11-20, 18:30:43)

Myślałem że dzisiaj zagram a tu niespodzianka, bo jeszcze gra nie dotarła :(

Poprosimy o numer Pana zamówienia - pozwoli nam to sprawdzić co się konkretnie dzieje. 

Z pozdrowieniami,

Michał Godlewski

Dział Obsługi Klienta muve.pl

url
 
 
o grach
 
 
Odpowiedź na posta culturevulture (2012-11-20, 18:42:51)

Niestety, nie pomogło.

Tak jak i wyłączenie zapory.

 

Zresztą gra nie widnieje nie tylko w muve downl. ale nie ma jej równierz na koncie w zakładce "Moje gry do pobrania"

 

 

Prosimy w takim razie o zgłoszenie problemu na adres pomoc@muve.pl z załączonym numerem Pana zamówienia. 

Z pozdrowieniami,

Michał Godlewski

Dział Obsługi Klienta muve.pl

url
 
 
o grach
 
 
Odpowiedź na posta culturevulture (2012-11-20, 11:01:02)

Witam

 

Dziękuję za sprawną przesyłkę kodu do Hitmana.

 

Mam pytanie odnośnie dołączonego (dosłanego dziś) kodu do Stalkera:

Czy muszę samodzielnie zaopatrzyć się w tą grę? Jeśli tak to czy klucz działa tylko do polskiej wersji czy do każdej?

 

Klucz nie jest "steamowy" a gra nie pokazuje się na koncie muve downloadera.

Proponujemy na wstepię takie rozwiązanie: "

 

Aby rozwiązać problem należy w programie Muve Downloader w prawym górnym rogu kliknąć kółko zębate, wejść wopcje i kliknąć RESET. Po ponownym uruchomieniu Muve Downloader należy się zalogować na swoje konto."

http://sklep.muve.pl/faq-muve-digital

 

Prosimy o informację zwrotną czy to pomogło. 

data ostatniej edycji: 2012-11-20, 15:19:30

Z pozdrowieniami,

Michał Godlewski

Dział Obsługi Klienta muve.pl

url
 
 
POST z wątku: Produkt niedostępny ?
o grach
 
 
Odpowiedź na posta mastodom (2012-11-19, 14:53:34)

chciałem kupić GTA SA i GTA 4 wraz z dodatkami na pc w wersji pudełkowej ale przy Grand Theft Auto Episodes from Liberty City widnieje że gra jest niedostępna, wiem czytałem FAQ "Produkt Niedostępny - produkt niedostępny w naszym magazynie. Nie posiadamy żadnych informacji na temat terminu ponownej dostępności." rozumiem ten komunikat XD ale przecież ta gra nie jest taka stara czy naprawde nikt nie wie kiedy i czy wogóle gra bedzię w sprzedarzy, zależy mi żeby wszystko kupić za jednym zamachem z jednego źródła i nie wiem czu się wyrobie do gwiazdki (nie interesuje mnie wersja DIGITAL)

Rzeczywiście w tej chwili Grand Theft Auto Episodes from Liberty City jest niedostępne w wersji pudełkowej. Jak tylko się pojawi niezwłocznie zaktualizujemy stronę sklepu. 

Z pozdrowieniami,

Michał Godlewski

Dział Obsługi Klienta muve.pl

url
 
 
POST z wątku: Muve Downloader logowanie
na każdy temat
 
 
Odpowiedź na posta Imperator106 (2012-11-18, 21:11:42)

Do dzisiaj nie dostałem odpowiedzi z rozwiązaniem problemu. Proszę o pilną odpowiedź, bo za długo to trwa.

Zgłoszenie jest w toku w dziale technicznym. Prosimy jeszcze o chwilę cierpliwości. Jak tylko dostaniemy odpowiedź to niezwłocznie skontaktujemy się z Panem. 

Z pozdrowieniami,

Michał Godlewski

Dział Obsługi Klienta muve.pl

url
 
 
POST z wątku: Dostępność produktu
o grach
 
 
Odpowiedź na posta patrykggg2 (2012-11-18, 18:09:01)

Witam, nie zdązyłem się załapać na pre order assassin's creed 3 Join or die edition i mam pytanie, czy wogóle ta edycja będzie dostępna do kupienia w muve i jak tak to w jakim czasie?

Witam serdecznie,

 

Była to wersja kolekcjonerska (limitowana) więc pewnie już nigdy.. Jest jeszcze w razie czego dostępna na PS3 --> http://sklep.muve.pl/pages/search?query=join+or+die

Z pozdrowieniami,

Michał Godlewski

Dział Obsługi Klienta muve.pl

url
 
 
o grach
 
 
Odpowiedź na posta bocieque (2012-11-14, 16:43:51)

Można jeszcze spytać kiedy wysyłacie Hitmana? W poniedziałek, czy jest szansa, że w tym tygodniu? aAby można było pograć od północy z poniedziałku na wtorek. W przypadku Dishonored wysłaliście o ile pamiętam 2 dni przed premierą, by w momencie premiery można było zagrać.

Witam serdecznie,

 

Hitmana będziemy wysyłać najpóźniej w przeddzień polskiej premiery. Czy uda się trochę wcześniej - okaże się tuż przed premierą:)

data ostatniej edycji: 2012-11-15, 11:12:59

Z pozdrowieniami,

Michał Godlewski

Dział Obsługi Klienta muve.pl

url
 
 
o grach
 
 
Odpowiedź na posta rafalsawicki2 (2012-11-13, 18:27:58)

Witam!

Dlaczego edycja standardowa Hitmana Rozgrzeszenie posiada polską wersje językową a edycja zawodowca już nie?

Witam serdecznie,

 

 

Niestety my jako muve.pl nie wiemy czym to było podyktowane. Była to decyzja wydawcy gry. 

Z pozdrowieniami,

Michał Godlewski

Dział Obsługi Klienta muve.pl

url
 
 
 
  1 ... 1 2 3 ... 3  
 
 
 
Copyright © 2011 by Cenega Poland Sp. z o.o. All rights reserved.
Kreacja & wdrożenie: agencja interaktywna okinet
anon.
Nick
   

ładowanie
okna chat